Gå til innhold

Lurer på å la være å vaske underlivet en stund, bare for å se hvor jævlig det vil lukte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det, det er helt merkelig tanke, på kanten til syk egentlig. Men tenker å prøve bare for å prøve. Det er jo ikke slik at eimen vil følge meg der jeg går, slik at andre merker det? Vil bytte undertøy som vanlig da, og kun vaske meg med klut under armene, føtter og bruke tørrsjampo, ikke dusje. Har gått et døgn før uten at det lukter ekkelt i det hele tatt. Sliter heller ikke med mye utflod. Vil først prøve en uke. Sikkert mange av dere som tror jeg troller, forstår det. Men dette skal jeg faktisk prøve ut. Skal ikke vaske underlivet på en uke for å se hvor jævlig det vil stinke. Kanskje lenger. Jeg bor alene og er ikke seksuelt aktiv. Jeg jobber også alene, så vil ikke sjenere noen om det skulle stinke skikkelig. Et lite eksperiment her altså. Bare for å se. Har noen andre prøvd det eller som har tenkt tanken? Tviler sterkt men...

Anonymkode: a07cd...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort det før under depresjon. Så lenge du bytter truse hver dag så lukter det ikke så stramt. Litt lukt blir det da. Hvis du ikke orker å bytte truse derimot, da lukter det, og det lukter nok til at andre kan kjenne det. Husk at andre kjenner kroppslukten din bedre enn du kjenner den selv.

men lykke til. Folk er forskjellige. Jeg lå bare i sofaen denne perioden. Gikk bare ut for å kjøpe mat.

(alt er bedre nå forresten. Steller meg hver dag, selv om jeg ikke skal ut.)

 

Anonymkode: b735e...ea1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen vil sikkert lukte det om de er nært nok. En kjæreste luktet meg. Jeg var kåt som faen, hadde mensen og hadde glemt bind hjemme, så når jeg ble varm og kåt så luktet vi begge meg, og det luktet fælt og det var "bare" 12 timer siden siste vask og bytte. Og jeg luktet en frisør som måtte ha hatt BV, for det stinket sure reker av henne. Så jeg vil tro at en uke uten vask av vulva eller rumpe kan bli ganske aromatisk etterhvert. Men du kan jo alltids avslutte før den tid. Men ikke prøv når du har mensen.

Anonymkode: c9ff8...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh Ja! Støtter dette meningløse prosjektet:fnise:. Jeg prøvde noe tilsvarende for noen uker siden, men vasket meg ikke i det hele tatt da. Jeg gav meg på 3 døgn. Da følte jeg meg så ekkel at jeg måtte isolert meg for å fortsette. Men det var håret som var verst. Følte det kom sånn ekkel hodebunnseim. 

2 døgn var helt uproblematisk så lenge man er flink å late seg. 

Anonymkode: 1651a...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh Ja! Støtter dette meningløse prosjektet:fnise:. Jeg prøvde noe tilsvarende for noen uker siden, men vasket meg ikke i det hele tatt da. Jeg gav meg på 3 døgn. Da følte jeg meg så ekkel at jeg måtte isolert meg for å fortsette. Men det var håret som var verst. Følte det kom sånn ekkel hodebunnseim. 

2 døgn var helt uproblematisk så lenge man er flink å late seg. 

Anonymkode: 1651a...845

Er flink til å late meg inni mellom. Ja, det er meningsløst som bare det:fnise: Må bare prøve. Har ikke mensen eller spesielt horny for tiden. Kanskje jeg skal la være å bytte truse også som hun over :sjenert:

Ts

Anonymkode: a07cd...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått en uke uten noen hygieniske tiltak whatsoever på vinterøvelse i forsvaret. Prøvde litt de første dagene, men ga det fort opp da det er bedre med fet hud i kulda, og det ble bare stress. Den eimen som sto ut når vi kom tilbake til leiren på dag 10 - den var ikke noe særlig altså! :ler:

Anonymkode: 24806...991

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Opening-photo.jpg

Anonymkode: 8f4b4...479

De som barberer seg har stor risiko til å få slikt i underlivet... der er ikke jeg😊

Ts

Anonymkode: a07cd...ae5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så interessant prosjekt, ser fram til rapporter underveis. 

Det har hendt at jeg har gått 2-3 dager uten kroppsvask, men da begynner det å lukte altså. Hvis man f.eks skal oppholde seg på et lite rom med noen, så blir eimen merkbar ganske fort. Fytti som folk må ha luktet før i tida sier jeg bare...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter problemer med tørre slimhinner, kløe og alt mulig rart spurte fastlegen om jeg vasket underlivet. Ja selvsagt svarte jeg. Svaret jeg fikk? Det må du slutte med. Skyll kun med vann. Såpe forstyrrer ph-balansen. 

Underlivet har aldri hatt det bedre og luktet mindre enn etter jeg sluttet med såpe.

Men resten av eksperimentet ditt.. Vel, jeg har prøvd det selv. Da jeg var dypt deprimert. Tipper jeg luktet en del. Men var alt for langt nede til å orke å bry meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å dra på øvelse i syv dager i militæret uten noen form for vask og hygiene uti skogen, pluss fysisk aktivitet og tykk uniform som gjør en veldig svett. Pluss jord og møkk. Og bæsje på et bærbart toalett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Skorstein skrev:

Prøv å dra på øvelse i syv dager i militæret uten noen form for vask og hygiene uti skogen, pluss fysisk aktivitet og tykk uniform som gjør en veldig svett. Pluss jord og møkk. Og bæsje på et bærbart toalett. 

Høres ikke ut som du har vært i militæret akkurat. I militæret lærer du nettopp om hygiene i felt. Til ts, interessant prosjekt😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver dag, men bruker bare såpe under armene. Bruker shampoo et par ganger i uken. Bruker aldri såpe i underlivet. Er 35 og aldri hatt sopp, infeksjon eller merkelig lukt 

Anonymkode: 29d3b...c77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått en uke uten å vaske meg. Gikk kanskje tre dager før jeg fikk byttet truse, og det er trusa som lukter først, ikke underlivet. Når jeg fikk byttet truse så var det ikke så ille. Syntes nesten håret var verre enn underlivet. 

Og man får ikke sopp av å ikke vaske underlivet, det er heller overdreven vask som skaper ubalanse. 

Jeg bruker kun vann når jeg vasker underlivet, aldri såpe. Er da ren og lukter svært lite til ingenting. 

Anonymkode: 0e1a5...8df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å ikke vaske av seg gammel avføring engang på 7 dager er bare helt huleboer.  Orker ikke tanken engang. Du kommer til å lukte sur gubbe.  Hadde  influensa for noen uker siden, orket ingenting. Lå på sofaen i en uke, MEN jeg klarte å karre meg i dusjen annenhver dag.   Det MÅ man bare. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått en uke uten å vaske meg. Gikk kanskje tre dager før jeg fikk byttet truse, og det er trusa som lukter først, ikke underlivet. Når jeg fikk byttet truse så var det ikke så ille. Syntes nesten håret var verre enn underlivet. 

Og man får ikke sopp av å ikke vaske underlivet, det er heller overdreven vask som skaper ubalanse. 

Jeg bruker kun vann når jeg vasker underlivet, aldri såpe. Er da ren og lukter svært lite til ingenting. 

Anonymkode: 0e1a5...8df

Bruker du ikke såpe for å vaske vekk avføring bak heller?   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skorstein skrev:

Prøv å dra på øvelse i syv dager i militæret uten noen form for vask og hygiene uti skogen, pluss fysisk aktivitet og tykk uniform som gjør en veldig svett. Pluss jord og møkk. Og bæsje på et bærbart toalett. 

Jepp, det har jeg gjort.  Men du vet, det finnes våtservietter.  Jeg hadde pakken på magen så de ikke skulle fryse, lå i telt i 25 minus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Høres ikke ut som du har vært i militæret akkurat. I militæret lærer du nettopp om hygiene i felt. Til ts, interessant prosjekt😆

Aldri hørt om noen som har med seg bærbart toalett i felt heller. På bivuakk er det den koselige fellesgropen med en luksuspinne å sitte på.

Anonymkode: 57233...ccf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...