Gå til innhold

Bryllupsreise - trenger tips!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

Jeg trenger gode reisetips til en rimelig penge! 😇

Vi skal bestille bryllupsreise, men vi har ikke bestemt oss for hvor vi ønsker å dra ennå. Vi ser etter et sted hvor vi kan få følgende: varme, god mat, strand, basseng, små utflukter. Vi ønsker å reise 1-1,5 uker i tidsrommet 29. juni-15. juli. Budsjettet vårt kan strekkes til maks kr 15 000,- dersom "det virkelig er verdt det".

Så... er det noen der ute som har gode forslag til enten reisested, selskap å spørre, eller bare en måte å finne en slik reise på? Hjertelig takk på forhånd! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det snakk om 15 000 kr totalt? I så fall blir det maks 7500 kr på hver, og da ville jeg reist i Europa. Siden dere skal reise på sommeren ville jeg kanskje valgt Europa uansett. Jeg er glad i Hellas, og det finnes utrolig mange fine greske øyer. Ta en titt på Apollo sine sider. Jeg tror de har størst utvalg av reisemål, men det går jo båter til alle øyene hvis du bare finner en flyplass på en litt større øy. Kypros er også koselig. Ellers vet jeg ving har egne sider for bryllupsreiser, men de reisemålene er sikkert litt dyrere. Det er mer passende hvis dere kan betale 15 000 kr per pers 

Anonymkode: 7a484...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, mener ikke å drepe drømmene dine nå men tror du er litt vel optimistisk med budsjettet ditt. Du vil reise midt i fellesferien da ALLE andre også skal ut på tur. Du skal være borte i over over 1 uke. Til eks bestilte jeg nettopp en par tur til Mallorca via ving (på tilbud) en uke i starten av juni (før sommerferien), 13 k. Det er en vanlig tur og ikke av bryllupsferie kaliber :) Jeg personlig ville nok spart litt mer, spesielt om dere skal reise på de datoene. Men om 15 k er budsjettet ville jeg kanskje ha sett litt på; Tyrkia, Albania, Latvia, Polen (Finnes strender her også :) ) og hellas. Håper dere finner noe! 

Anonymkode: e10d9...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det snakk om 15 000 kr totalt? I så fall blir det maks 7500 kr på hver, og da ville jeg reist i Europa. Siden dere skal reise på sommeren ville jeg kanskje valgt Europa uansett. Jeg er glad i Hellas, og det finnes utrolig mange fine greske øyer. Ta en titt på Apollo sine sider. Jeg tror de har størst utvalg av reisemål, men det går jo båter til alle øyene hvis du bare finner en flyplass på en litt større øy. Kypros er også koselig. Ellers vet jeg ving har egne sider for bryllupsreiser, men de reisemålene er sikkert litt dyrere. Det er mer passende hvis dere kan betale 15 000 kr per pers 

Anonymkode: 7a484...c61

Det er snakk om kr 15 000,- totalt, dessverre... 

Takk for tips, jeg skal sjekke ut det du nevner 😁🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, mener ikke å drepe drømmene dine nå men tror du er litt vel optimistisk med budsjettet ditt. Du vil reise midt i fellesferien da ALLE andre også skal ut på tur. Du skal være borte i over over 1 uke. Til eks bestilte jeg nettopp en par tur til Mallorca via ving (på tilbud) en uke i starten av juni (før sommerferien), 13 k. Det er en vanlig tur og ikke av bryllupsferie kaliber :) Jeg personlig ville nok spart litt mer, spesielt om dere skal reise på de datoene. Men om 15 k er budsjettet ville jeg kanskje ha sett litt på; Tyrkia, Albania, Latvia, Polen (Finnes strender her også :) ) og hellas. Håper dere finner noe! 

Anonymkode: e10d9...6c8

Jeg er fullt klar over det :) jobben min stenger ned tre uker i juli, derfor må vi ta det omkring da. Om ikke må vi bruke av de to resterende ferieukene våre, noe vi vil unngå... 

Hellas er aktuelt! Skal sjekke ut om jeg finner noe bra der :) takk for tips! 

Vi har ikke behov for noe mer enn en vanlig ferie, er derfor jeg håper å klare budsjettet. Tror den dyreste ferien vi har vært på kostet 15-16k for fly og opphold, og det er den beste vi har vært på. Da var vi i Cinque Terre i Italia, helt nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket hvor dere får billig fly og bestille tidlig. Jeg ville gått for "hvor som helst" i Frankrike, Italia, Kroatia, Portugal osv. Deretter hadde jeg funnet et rimelig hotell. Basseng hadde jeg droppet og bestilt billig hotell i en liten by eller landsby ved havet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, funginger skrev:

Jeg ville sjekket hvor dere får billig fly og bestille tidlig. Jeg ville gått for "hvor som helst" i Frankrike, Italia, Kroatia, Portugal osv. Deretter hadde jeg funnet et rimelig hotell. Basseng hadde jeg droppet og bestilt billig hotell i en liten by eller landsby ved havet. 

Skal sjekke ut, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroatia er ganske billig både med fly og å leie leilighet. Vi har reist flere ganger i juli og kommet mye billigere ut av det enn ved å velge pakkereise. Fint og billig er det også der! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, mimmis25 skrev:

Kroatia er ganske billig både med fly og å leie leilighet. Vi har reist flere ganger i juli og kommet mye billigere ut av det enn ved å velge pakkereise. Fint og billig er det også der! 

Kroatia kunne vi virkelig tenkt oss! Skal sjekke det ut, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også på en forholdsvis rimelig bryllupsreise. Det var viktig for oss å reise rett etter bryllupet, og da strekker ikke budsjettet langt. Så da falt valget på Kypros, og vi gleder oss skikkelig.

Anonymkode: bc1ce...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal også på en forholdsvis rimelig bryllupsreise. Det var viktig for oss å reise rett etter bryllupet, og da strekker ikke budsjettet langt. Så da falt valget på Kypros, og vi gleder oss skikkelig.

Anonymkode: bc1ce...933

Gratulerer så mye med bryllup! :) Kan jeg spørre når tid dere skal reise? Kypros hadde vært helt perfekt - hvor bestilte du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Gratulerer så mye med bryllup! :) Kan jeg spørre når tid dere skal reise? Kypros hadde vært helt perfekt - hvor bestilte du fra?

Tusen takk! :) Vi reiser i oktober, og har bestilt med Ving. Gleder meg utrolig til å bare kunne reise direkte til sol og varme, hvor vi bare kan ta det helt med ro. Vi bestilte et hotell for voksne da, slik at det er rolig rundt bassengområdet. Håper dere finner en løsning som passer dere! 

Anonymkode: bc1ce...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! :) Vi reiser i oktober, og har bestilt med Ving. Gleder meg utrolig til å bare kunne reise direkte til sol og varme, hvor vi bare kan ta det helt med ro. Vi bestilte et hotell for voksne da, slik at det er rolig rundt bassengområdet. Håper dere finner en løsning som passer dere! 

Anonymkode: bc1ce...933

Hm, ja høsten er sikkert lurt mtp pris :) Er akkurat det samme vi også er på utkikk etter; reise til sol, varme og ro! Takk, krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...