Gå til innhold

Hvorfor begynner alltid kvinner å gråte når de slår seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

???

Anonymkode: 9334f...f5e

Det må være unger du tenker på for de fleste kvinner gråter ikke når de føder engang og hvert fall ikke når de slår seg.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen kvinner som gråter om de slår seg - men banner så det lyser, det gjør derimot de fleste om det gjør vondt nok:fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper de fleste jenter og gutter på TS sin alder gråter når de slår seg...

Anonymkode: 9e9c5...ee4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de validerer sine egne følelser gjennom gråt. Det er deres måte å takle det på, ved å sprute ut sin smerte til alle som ser på. Veldig underholdende, not. 

Hvis man tenker maskinmessig er det som en maskin som bråker som et udyr hver gang den må prestere 'litt ekstra'. Mens de selv kjøper seg oppvaskmaskin med lavt desibel-nivå. De selv er litt unntak, lissom. Lissoooom. Egentlig er det som en maskin som stopper opp hele tiden fordi den må rense seg selv og så bare står man der og venter til maskinen er ferdig med å rense seg selv, altså grine og gråte. 

Synes det er ganske respektløst å grine egentlig. 

Anonymkode: e01ba...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Alltid? Har du vært hos ALLE kvinner og holdt regnskap med at ALLE gråter når de slår seg? 

Av og til gråter jeg og av og til ikke. Det kommer jo helt ann på hvor vondt det er. Og hvorfor ikke gråte? Det er en naturlig reaksjon på smerte og gjør da ingen noe. Jeg tenker ikke at det er fem minutter av livet mitt som gikk i dass liksom..   

Jeg har grått i over en time noen få ganger, men da gjorde det særdeles vondt. En var en arbeidsulykke der jeg slo hodet hardt og brakk nesa.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

???

Anonymkode: 9334f...f5e

Hvem er det du velger å omgås? jeg kjenner ingen som gjør det.

Anonymkode: 39c62...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har 2,5 ganger så mange smertereseptorer i huden i forhold til det menn har, så ikke så rart at de gråter oftere når de slår seg.

Anonymkode: 39640...38d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg banner... Hvis jeg hadde brukket et bein eller noe sånt kan det hende jeg hadde grått. 

Anonymkode: 919ff...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukket to bein i kroppen og ikke grått, tatt korsbåndet og ikke grått :) ikke alle som gråter av litt smerte. 

Anonymkode: c6b73...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Griner hvis jeg slår meg litt, kaldsvetter og kaster opp hvis jeg slår meg mye. 

Anonymkode: 3f1a4...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter aldri. Hvis smerten er moderat banner jeg, og hvis den er sterk ler jeg. Har nok en feilkobling et sted, men når jeg får latterkula forsvinner i alle fall smertene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi de er kvinner? Kvinner er i større grad styrt av følelser. Følelser tar ofte over for fornuften hos kvinner. Det er for øvrig også den vanligste frasen til kvinner, "jeg føler at". 

Anonymkode: 9fe4b...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter i dag er mye mer robuste enn gutter, både fysisk og psykisk.

- mannlig kroppsøvingslærer som har hatt 50 unger i året, de siste 20 årene på ungdomstrinnet.

 

Anonymkode: b0f97...8d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter ikke, men tårene renner automatisk. 

Når jeg var barn sluttet jeg på et tidspunkt å vise følelser, inkludert gråt når jeg slo meg, så mulig det er derfor. 

Anonymkode: 6eaaf...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...