Gå til innhold

Eminem


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, Husmusa70 skrev:

Så rart, hadde ikke kjent han igjen på gata nei.

nei, men synes han kledde det mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
11 timer siden, masekopp skrev:

Ser jo hvem det er.

Er ikke det tråden handler om, han har ikke tatt plastisk kirurgi som jeg vet, han har fått skjegg og bleker ikke håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Neinøff skrev:

Han er nesten ikke til å kjenne igjen med mørkt hår og skjegg. Eller hva? 

https://goo.gl/images/sq9KTT

Han er like «sint»  som hva han var som tenåring, men alder og «ny» hårpryd kler ham. Hvis jeg hadde passert ham på gaten hadde jeg helt sikkert lurt litt på hvem den mannen lignet på 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har blitt utrolig kjekk:rodmer:
Eller... Han har jo alltid vært det i mine øyne, men nå har han virkelig tatt seg opp!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Neinøff skrev:

Er ikke det tråden handler om, han har ikke tatt plastisk kirurgi som jeg vet, han har fått skjegg og bleker ikke håret.

Hva er det da den handler om? Du skriver at han nesten ikke er til å kjenne igjen, men jeg kjenner han igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker tenårings-meg var forelsket i han når jeg gikk på skolen. :sjenert: Like flott som alltid. :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2018 den 12.31, Seig Laban skrev:

Han har blitt utrolig kjekk:rodmer:
Eller... Han har jo alltid vært det i mine øyne, men nå har han virkelig tatt seg opp!

hadde ikke han vært kjendis og du hadde sett han på gata så hadde du aldri sagt det, han er ikke kjekk et sted, og det var han ikke før heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.2.2018 den 12.27, orfeus skrev:

Han er like «sint»  som hva han var som tenåring, men alder og «ny» hårpryd kler ham. Hvis jeg hadde passert ham på gaten hadde jeg helt sikkert lurt litt på hvem den mannen lignet på 🤣

Han var vel i slutten av 20-årene da han ble kjent, men var sikkert «sint» da han var tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, cat808 skrev:

hadde ikke han vært kjendis og du hadde sett han på gata så hadde du aldri sagt det, han er ikke kjekk et sted, og det var han ikke før heller

Eh, jo, han er råkjekk, du trenger ikke være så oppesen bare fordi folk har annerledes (bedre) smak enn deg i mannfolk, vel?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Leifern skrev:

Han var vel i slutten av 20-årene da han ble kjent, men var sikkert «sint» da han var tenåring.

Han ble kjent rundt 97 tror jeg

Jeg hadde en stor crush på han som tenåring. Han er en kjekk mann og nei, jeg mener ikke det bare fordi han er kjent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...