Gå til innhold

Swissclinic skin roller erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer med skin rollerne fra Swissclinic? 

Jeg har mye tette porer, litt kviser, kvisearr og blackheads. Jeg har også dehydrert hud med fet t-sone. Har prøvd så utrolig mange produkter som er anbefalt fra hudpleiere, og det har blitt bedre med de produktene jeg bruker nå, men nå har det på en måte stoppet her. 

Har noen erfaring med skin rollerne i forhold til sånn hud som jeg har? Er det verdt å prøve? 

Anonymkode: b5b69...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har prøvd. Det gjør VONDT! og det er også vanskelig å holde den ren. (tar sprit på den, men det festet seg mye dritt på den. støv og hår og slikt som aldri gikk vekk) Fikk ikke de store resultatene heller. Anbefaler det ikke. 

Jeg har også slitt med storeporer kvise arr og fet hud. Det som har hjulpet for meg var å starte med syrer i hudpleien. Det fungerer på samme måte som skinrolleren, ved at den tvinger huden til å fornye seg raskere. Merket stor forkjell på de røde flekkene og porene. Føler meg faktisk komfortabel uten sminke nå. 

Gode syreprodukter er

retinol, Airol (som du får på resept av fastlegen ca 120kr) ikke bruk mye av denne, mindre enn du tror for man flasser lett i begynnelsen. Faktisk det eneste hudpleie middelet som beviselig virker mot rynker også om du har det (det eneste leger anbefaler)

Bha og Aha syrer er også veldig bra for å jevne ut hudtonen (fjerne kvisearr) og mot tilstoppede porer. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...