Gå til innhold

Lukte på jentetruser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange gutter som liker lukten av fittesaft? Ser det i tv serier og filmer hele tiden, og vet at folk kjøper brukte truser... men hvorfor?

Bruker jeg trusene mine en hel dag kommer det bare lukt av utflod og en svak eim av urin. Hvordan i all verden kan det være opphissende eller digg???

Anonymkode: 1a721...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fittesaft er nå en ting, det inneholder faktisk feromoner som ska tiltrekke mannen. Men ja, jeg sliter også med å forstå at urin og skrittsvette-lukt kan være turn-on

Anonymkode: 3fac9...9ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en sexy dame som du er seksuelt tiltrukket av så kan du holde den brukte trusa hennes og fantasere om at du drar den av henne, Før du begynner å lukte/slikke på den og drømmer om at det faktisk er fitta/rumpa hennes som du har foran deg og som du slikker før du fester trusa rundt penisen og fantaserer om at du faktisk puler henne men i realiteten så tar du deg bare en hard runk. Det utrolig deilig lukte/slikke på en brukt truse til en lekker dame.

Anonymkode: 148d6...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg vet at det som til daglig befinner seg på den andre siden av jentetrusa er fantastisk, så byr tanken på å lukte på en brukt truse meg imot. Blir litt som å putte en tyggis ei jente har tygd på i kjeften. Det er motbydelig, selv om man gjerne vil rote rundt i munnen hennes med sin egen tunge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en sexy dame som du er seksuelt tiltrukket av så kan du holde den brukte trusa hennes og fantasere om at du drar den av henne, Før du begynner å lukte/slikke på den og drømmer om at det faktisk er fitta/rumpa hennes som du har foran deg og som du slikker før du fester trusa rundt penisen og fantaserer om at du faktisk puler henne men i realiteten så tar du deg bare en hard runk. Det utrolig deilig lukte/slikke på en brukt truse til en lekker dame.

Anonymkode: 148d6...074

Litt forskjell på fersk fitte og sur truse?

Jeg svelger gjerne fersk sæd og sats, men ikke i ville helvette om jeg hadde sleiket på dager gamle sædflekker i en boxer! :kvalm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mippi skrev:

Litt forskjell på fersk fitte og sur truse?

Jeg svelger gjerne fersk sæd og sats, men ikke i ville helvette om jeg hadde sleiket på dager gamle sædflekker i en boxer! :kvalm:

Noen menn liker lukta av damer, det er forskjell på hvordan kvinner og menn sitt tenningsmønster der. Jeg kunne heller ikke tenkt meg å lukte på eller sleike på en brukt boxer/truse som en mann har spermet i. 

Jeg syns ikke det hørtes så galt ut med fantasien til AB...074 og jeg syns det er litt ufint at du lager spysmiley og indirekte sier at personen er ekkel. 

Anonymkode: 03bc4...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn liker lukta av damer, det er forskjell på hvordan kvinner og menn sitt tenningsmønster der. Jeg kunne heller ikke tenkt meg å lukte på eller sleike på en brukt boxer/truse som en mann har spermet i. 

Jeg syns ikke det hørtes så galt ut med fantasien til AB...074 og jeg syns det er litt ufint at du lager spysmiley og indirekte sier at personen er ekkel. 

Anonymkode: 03bc4...d5f

Personen er ikke ekkel, men handlingen hans er det. Grusomt ekkel faktisk. Synes jeg.

Hvorfor skal jeg ikke få lov til å uttrykke det? Det er faktisk helt reelt at jeg nesten spyr av det, halsen kniper seg og jeg føler sterk avsky.

Selvfølgelig kjipt at noen synes at handlinger man gjør er ekle. Men absolutt alle har sine ting. Noen synes jeg er ekkel som svelger også. Sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at menn naturlig tiltrekkes og liker lukten? 

 

Anonymkode: 33762...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Noen menn liker lukta av damer, det er forskjell på hvordan kvinner og menn sitt tenningsmønster der. Jeg kunne heller ikke tenkt meg å lukte på eller sleike på en brukt boxer/truse som en mann har spermet i. 

Jeg syns ikke det hørtes så galt ut med fantasien til AB...074 og jeg syns det er litt ufint at du lager spysmiley og indirekte sier at personen er ekkel. 

Anonymkode: 03bc4...d5f

hvordan lager man spy smiley :) 

 

 

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg kan skjønne at enkelte menn liker det, det er vel naturlig at de skal like det dersom de er heterofile

Anonymkode: 7d624...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det samme å som å se en naken kvinne, bare med en annen sansemodularitet. Vanskelig å forklare. Men synet av en naken kvinne hjelper å få i gang underbevisstheten om at du skal ha sex. Lukten av en naken kvinne likeså. Husk også at vår hygieniske hverdag er en relativt ny greie, evolusjonsmessig. Våre forferdre luktet sannsynligvis langt "verre" enn din en-dags brukte truse når de hadde seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, fittesaft? Hvorfor bruke et slikt vemmelig ord? 

Anonymkode: da6d0...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er som bikkjer. Liker lukten av piss og fjert. 

Anonymkode: 33701...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Dette kan ikke forklares. Noe av grunnen til at jenter ikke skjønner dette er at de heller ikke skjønner hva som er så tiltrekkende ved dem selv. Musa liksom! ser den hver dag, mye gris, hva er greia??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paramount skrev:

Dette kan ikke forklares. Noe av grunnen til at jenter ikke skjønner dette er at de heller ikke skjønner hva som er så tiltrekkende ved dem selv. Musa liksom! ser den hver dag, mye gris, hva er greia??

Joda, det finnes jenter som skjønner greia. Jeg er jente og skjønner det godt. Altså, ikke hva som er tiltrekkende med meg selv men med andre jenter. ☺️ 

Anonymkode: ce2da...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fetishen kan kun forklares av de som tenner på dette, det handler om lukt og hvilket tenningsmønster du har. På  en nordisk hjemmeside, er det registrert ca 12000 selgere nå nettopp, noen av disse selger også andre ting. Det er nok en mer utbredt fetish enn mange tror. Lukt og feroner (som en bruker sa lengre opp her) er mye av årsaken til denne fetishen. Jeg kjøper ikke, men jeg støtter gjerne de som selger andre ting🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.2.2018 den 11.10, Mippi skrev:

Personen er ikke ekkel, men handlingen hans er det. Grusomt ekkel faktisk. Synes jeg.

Hvorfor skal jeg ikke få lov til å uttrykke det? Det er faktisk helt reelt at jeg nesten spyr av det, halsen kniper seg og jeg føler sterk avsky.

Selvfølgelig kjipt at noen synes at handlinger man gjør er ekle. Men absolutt alle har sine ting. Noen synes jeg er ekkel som svelger også. Sånn er det.

Syns du kan holde det for deg selv jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man må spy av å lukte på jentetruser full av parfumè av nydelige kjønnssafter❤️ hvorfor leser de denne tråden da?😅

 

Endret av museslikker69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskets utvikling er den forandringsprosess eller evolusjon som ifølge evolusjonslæren førte til at mennesket ble en selvstendig art adskilt fra andre arter av menneskeaper. Ordet menneske i forbindelse med menneskets utvikling dekker slekten Homo, men studier av menneskets utvikling inkluderer ofte også primater som tobeint trusesnuser.

Det moderne mennesket har ifølge evolusjonsteorien utviklet seg fra tidligere former. Flere slike antatte stamformer for mennesket er funnet som fossiler rundt omkring i verden. (Se for eksempel: pekingmannen, javamannen, tissemannen og trusemannen.) Det er også funnet spor i form av redskaper, boliger, brukte truser og annet. Til sammen hjelper disse funnene evolusjonsbiologiene til å danne seg et bilde av den prosess som de hevder har gjort at arten Homo Retriever er blitt til.

Anonymkode: b50b1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...