Gå til innhold

Bytte undertøy eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på hotell fra torsdag kveld til lørdag. Blir ca 2 hele døgn tilsammen.

jeg lurer på, er det veldig rart om jeg bruker samme undertøy disse dagene uten å skifte?

for er bare rart å vaske og tørke undertøy i hotell!  Så vil helts ha på ett parr som jeg bruker hele tiden der. 

 

Hva tenker dere menn om det? Vil kjærsten min tenke "så ekkelt" eller tror dere han ikke bryr seg?

Anonymkode: e3439...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper han ikke merker noe. Men forstår ikke helt hvor lite bagasje du skal ha om du ikke har plass til et ekstra par?

Anonymkode: dcdd3...d13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke ta med deg skift?  Det er jo helt unødvendig å ikke skifte undertøy, tenker jeg. 

Anonymkode: 9b9db...4a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tar du ikke bare med deg et skifte? I en sekk f.eks. Rent undertøy må du klare å få plass til. 

Anonymkode: 9d20b...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ingen grunn til at du ikke kan ta med deg skift, du får plass i veska om så er.

Det er ekkelt å gå med samme undertøyet så lenge .

Anonymkode: d6873...a90

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fint. Men skal du ikke ha med deg en liten bag eller en veske? En ekstra truse får du plass til i jakkelomma, om så er. 

Anonymkode: cbbe7...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper han ikke merker noe. Men forstår ikke helt hvor lite bagasje du skal ha om du ikke har plass til et ekstra par?

Anonymkode: dcdd3...d13

Har plass, men syntes det er rart å ha truser oppi der. For om han åpner så blir jeg flau! Og føles ikke som nødvenig å skifte. For er rart å legge skitten undertøy tilbake i baggen. For vaske skjer ikke der

Anonymkode: e3439...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går sikkert fint. Men skal du ikke ha med deg en liten bag eller en veske? En ekstra truse får du plass til i jakkelomma, om så er. 

Anonymkode: cbbe7...bdd

Jo, men tenker da jeg har skifta. Hva skal jeg med det gammle undertøyet? 

Anonymkode: e3439...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du vaske og tørke den brukte trusa når du skal bo på hotell i 2 dager ? Den slenger du da i en skittentøyspose og tar med deg hjem. Også tar du på deg ei ny truse. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du putter det møkkete i en pose og tar med ekstra skift så klart. 

Anonymkode: e11a3...634

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud du får da plass til ei truse i lomma, sammen med en deo, og krem i reisestørrelse. Man bytter selvfølgelig undertøy hver dag. 

Anonymkode: 11972...56f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pleier da å pakke med seg ekstra undertøy når man skal reise bort for mer enn én dag? Som andre allerede har påpekt får du jo plass til en rein truse eller to i veska eller i lomma om det er plassen det står på. Og hvorfor i all verden er det pinlig om han ser en rein truse eller to i baggen din? Med mindre dere er elleve år gamle, noe jeg tviler på siden dere skal reise bort sammen, så ser jeg ikke helt problemet:klo: Hadde jeg vært deg ville jeg ha syntes det var mer pinlig om han fant ut at jeg brukte samme truse i to dager...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal på hotell fra torsdag kveld til lørdag. Blir ca 2 hele døgn tilsammen.

jeg lurer på, er det veldig rart om jeg bruker samme undertøy disse dagene uten å skifte?

for er bare rart å vaske og tørke undertøy i hotell!  Så vil helts ha på ett parr som jeg bruker hele tiden der. 

 

Hva tenker dere menn om det? Vil kjærsten min tenke "så ekkelt" eller tror dere han ikke bryr seg?

Anonymkode: e3439...770

ja det er kjemperart. Og nei man vasker ikke undertøy på hotell på en helgetur, man putter skittentøyet i en pose og legger det i bagasjen. Hvor vanskelig kan det være?

Anonymkode: 04ee8...3a1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg hadde lest mye rart her i verden, men dette tar kaka. 

Anonymkode: 6e496...c25

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er redd han skal reagere på at du bruker samme truse, regner jeg med han skal se deg med/uten undertøy? Og så synes du det er flaut om ham ser du har med en truse? 

Er du klar for denne turen? Er du over den seksuelle lavalder? 

Anonymkode: cbbe7...bdd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker du ikke å dusje heller på disse to-tre dagene?
For det virker unektelig litt rart å ikke bytte undertøy etter en dusj.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes det er flaut dersom han ser at du har rene truser med deg i bagasjen? Si meg, er du gammel nok til å dra på hotell med en gutt/mann? 

Anonymkode: ebdae...fe2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er mye flauere hvis han oppdager at du bruker samme truse flere dager på rad, og ikke minst vil han nok synes det er ekkelt.

Det finnes ikke noe rart i å ha med seg rent undertøy når man skal være bort et par dager. Det er hundre ganger rarere å ikke ha det med seg. Og nei, du vasker selvsagt ikke trusene dine på hotellet når du skal være bort i så få dager. Du legger de i en egen pose og vasker de som vanlig når du kommer hjem igjen.

Er du gammel nok til å overnatte med kjæresten på hotell, må du også være gammel nok til å ta voksne avgjørelser. Dette er en av de avgjørelsene.

Anonymkode: a42e1...e13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...