Gå til innhold

Kvinnen i mitt liv!!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt drømmedamen, med stor D. Problemet begynte for 3 uker siden etter at jeg kom uventet hjem fra jobb. Hun var på besøk i min leilighet, og ventet meg ikke hjem så tidelig. Jeg hørte noen rare "klukke" lyder fra soverommet, gikk for å sjekke ut hva lyden var, og der sitter hun på huk og verper på 5 eller 6 prior egg. Hun satt altså å vagget frem og tilbake med buksa ned på ankelen, hodet gikk hakkete fram og tilbake, mens hun klukket som en høne.

Hun ble helt fra seg da jeg oppdaget henne, sprut rød. Vi har ikke snakket noe mer om episoden, men hva i alle dager?

Anonymkode: 1e568...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette da Vår-Kvinnen eller Vinterferie-Kvinnen?

Anonymkode: 919cd...75b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette da Vår-Kvinnen eller Vinterferie-Kvinnen?

Anonymkode: 919cd...75b

JuleKvinnen er min favoritt, så jeg satser på henne. 

Anonymkode: e2e6c...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har møtt drømmedamen, med stor D. Problemet begynte for 3 uker siden etter at jeg kom uventet hjem fra jobb. Hun var på besøk i min leilighet, og ventet meg ikke hjem så tidelig. Jeg hørte noen rare "klukke" lyder fra soverommet, gikk for å sjekke ut hva lyden var, og der sitter hun på huk og verper på 5 eller 6 prior egg. Hun satt altså å vagget frem og tilbake med buksa ned på ankelen, hodet gikk hakkete fram og tilbake, mens hun klukket som en høne.

Hun ble helt fra seg da jeg oppdaget henne, sprut rød. Vi har ikke snakket noe mer om episoden, men hva i alle dager?

Anonymkode: 1e568...32a

Takk, du reddet nettopp kvelden min!!! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden synes jeg dere bør snakke litt om. Synes ikke det virker så farlig heller, men hun bør jo kjøpe noen nye egg til deg siden menneskeverping ikke nødvendigvis øker apetitten på egg og bacon. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.2.2018 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt drømmedamen, med stor D. Problemet begynte for 3 uker siden etter at jeg kom uventet hjem fra jobb. Hun var på besøk i min leilighet, og ventet meg ikke hjem så tidelig. Jeg hørte noen rare "klukke" lyder fra soverommet, gikk for å sjekke ut hva lyden var, og der sitter hun på huk og verper på 5 eller 6 prior egg. Hun satt altså å vagget frem og tilbake med buksa ned på ankelen, hodet gikk hakkete fram og tilbake, mens hun klukket som en høne.

Hun ble helt fra seg da jeg oppdaget henne, sprut rød. Vi har ikke snakket noe mer om episoden, men hva i alle dager?

Anonymkode: 1e568...32a

Ingenting å bry seg om, så sant det ikke var baksing med i bildet.

Anonymkode: 8cd05...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Husmusa70 skrev:

Hvordan fikk hun til å verpe akkurat Prior-egg, og hvordan vet du at de var det? :klo:

Det sier seg vel selv at siden det var Prior-egg kom de fra Prior, og det da er hønseegg.

Anonymkode: 8cd05...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen å mange skrullinger det finnes på KG. Er en grunn til at jeg aldri nevner for noen at jeg er her inne. Blir så satt ut..

Anonymkode: bd596...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...