Gå til innhold

Premiere på Camp Kulinaris 26 Februar


Sansa20

Anbefalte innlegg

Jeg synes Kristin klager for mye på de andre, og samarbeider dårlig når hun ikke får bestemme helt selv. 

Anonymkode: 4e77f...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linni sa på en av kanalene til Malin Nesvoll at hun var med i fire uker. Så at hun gikk ut var ikke overraskende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sh999 skrev:

Noen som vet hvem som røk ut i kveld?

Sorry, så det nå over her at det var Linni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har liksom alltid syntes at det har vært noe ved Hank jeg ikke helt liker... Og nå som han har blitt ukens restaurantsjef så har jeg fått det bekreftet. For en arrogant, diktatorisk, bedreviter. Veldig lite sympatisk fyr. 

Anonymkode: 473c5...ec1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Hank er ok, jeg. Det er jo også et godt tegn at de andre tør å si til ham hva de er misfornøyd med. Jeg likte også godt det Kim sa til Kristin om å si fra direkte fremfor å sutre i smågrupper og lage klikker. 

Anonymkode: 4e77f...38d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Har liksom alltid syntes at det har vært noe ved Hank jeg ikke helt liker... Og nå som han har blitt ukens restaurantsjef så har jeg fått det bekreftet. For en arrogant, diktatorisk, bedreviter. Veldig lite sympatisk fyr. 

Anonymkode: 473c5...ec1

Enig med deg. Og han kommer ofte med nedlatende bemerkninger om de yngste damene der.

Anonymkode: 57599...8a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner Hank godt jeg. Med den gjengen der må man gjøre noen bestemmelser. 

Den jeg ikke liker er Kristin. Det virker som om hun vil skape trøbbel og intriger selv om det egentlig ikke er noen grunn. Feks så ble hun først litt misfornøyd fordi det var en biff restaurant. Hun fikk ansvaret for grønnsakene. Så klager hun på det også! Håper den dama ryker fort som fy. Lite sympatisk menneske :heks:

Anonymkode: aa947...dd1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig langdradd og kjedelig. Når er finalen? I juni?

Anonymkode: 1b285...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner Hank godt jeg. Med den gjengen der må man gjøre noen bestemmelser. 

Den jeg ikke liker er Kristin. Det virker som om hun vil skape trøbbel og intriger selv om det egentlig ikke er noen grunn. Feks så ble hun først litt misfornøyd fordi det var en biff restaurant. Hun fikk ansvaret for grønnsakene. Så klager hun på det også! Håper den dama ryker fort som fy. Lite sympatisk menneske :heks:

Anonymkode: aa947...dd1

Fordi hun ville ha en større oppgave. Poenget hennes var jo at det alltid er de samme som får de største oppgavene. Hvordan skal de andre da få utviklet seg og oppdage om de også kan lage mat? 

Anonymkode: 85499...e69

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Kim velger Hank som motstander. 

Anonymkode: 473c5...ec1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem valgte Kim? Fikk det ikke med meg 😬

Anonymkode: 65b95...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem valgte Kim? Fikk det ikke med meg 😬

Anonymkode: 65b95...4a9

Får ikke vite før imorgen. Håper det blir Hank og at Kim  gruser han. Slenger Kim under bussen når det var Hank sin feil at biffen ble for salt😡. Skamme seg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet hadde jeg ikke noe i mot Hanks autoritære lederstil, siden de trenger en sterk leder som tar styringen, særlig i en servering som dette. Men fy f... så forbannet😡 jeg ble over at han ikke tok ansvar for at biffen var for salt, men skyldte på Kim. Kim spurte Hank om råd og gjorde som han fikk beskjed om. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir fantastisk om Kim slår ut Hank i kveld. Makan til besserwisser.....liker ikke stilen!

Anonymkode: e3152...1c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger at Kim slo ut den superselvgode Hank!

Anonymkode: 473c5...ec1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hjertesukka skrev:

Stygt å godte seg, men da jeg så den svartbrente terta......:biggrin:

Så enig!:nori:

Blir interessant å se hvordan de klarer seg videre uten Hank, siden han uten tvil var en stor ressurs med mye kunnskap og erfaring fra kjøkkenet og de har jo støttet seg på ham.  

Jeg tror Audun blir restaurantsjef neste uke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...