Gå til innhold

Premiere på Camp Kulinaris 26 Februar


Sansa20

Anbefalte innlegg

Så utrolig vrang Jenny er.  Vil ikke ha hjelp og vil lage alle dessertene alene 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, kan noen fortelle Jenny noen alvorsord? Makan til egosentrisk kvinnfolk. Jeg er best, ingen protest.

 

Anonymkode: e3152...1c2

Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, kan noen fortelle Jenny noen alvorsord? Makan til egosentrisk kvinnfolk. Jeg er best, ingen protest.

 

Anonymkode: e3152...1c2

Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod.

Så skal hun bestemme hvem som skulle være hennes hjelper og hun trengte lang tid på å tenke på. Hallo, hun er ikke sjefen denne uka og Linni burde bli mer streng 

Flaut hvordan Audun holder på! Skikkelig turn off når noen ikke tar nei for et nei og ikke gir seg. Kan så klart være det bare er skuespill (tv3 vil ha litt drama) men dog.

Anonymkode: aecfc...56b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så skal hun bestemme hvem som skulle være hennes hjelper og hun trengte lang tid på å tenke på. Hallo, hun er ikke sjefen denne uka og Linni burde bli mer streng 

Flaut hvordan Audun holder på! Skikkelig turn off når noen ikke tar nei for et nei og ikke gir seg. Kan så klart være det bare er skuespill (tv3 vil ha litt drama) men dog.

Anonymkode: aecfc...56b

Jeg tenkte det samme da jeg så gårsdagens episode, både angående Jenny og dessertene og Auduns flørting.

Må innrømme at jeg koste meg litt da creme bruleene til Jenny var ødelagte i dag, så barnslig er jeg.  Og så ble jeg irritert over at hun skyldte på sur og klumpete melk.  Jeg tror mer på Britas teori om for høy temperatur og koagulerte egg for å si det sånn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor valgte Linni Brita? 

Anonymkode: e5d1d...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.3.2018 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Hvorfor valgte Linni Brita? 

Anonymkode: e5d1d...de4

Min teori:

Brita var sterk på kjøkkenet og dermed en sterk konkurrent. Og Brita er en person med integritet som ikke kom til å velge en "svak" motstander som ville være en lett match i kokkekampen for å redde sitt eget skinn. Altså kom hun til å velge en av de andre "sterke" og dermed var Linni garantert at å bli kvitt en sterk konkurrent, uavhengig av vinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Auggie skrev:

Min teori:

Brita var sterk på kjøkkenet og dermed en sterk konkurrent. Og Brita er en person med integritet som ikke kom til å velge en "svak" motstander som ville være en lett match i kokkekampen for å redde sitt eget skinn. Altså kom hun til å velge en av de andre "sterke" og dermed var Linni garantert at å bli kvitt en sterk konkurrent, uavhengig av vinner.

Det gir jo mening! Jeg har aldri helt skjønt reality. :fnise: 

 

 

 

Anonymkode: e5d1d...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ble andrelæring?

Anonymkode: 7205b...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ble andrelæring?

Anonymkode: 7205b...a82

Hank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg ser ari behn i previewen? Stemmer det? 

Anonymkode: 552dd...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener jeg ser ari behn i previewen? Stemmer det? 

Anonymkode: 552dd...d9e

Han er ikke med nå, har ikke vært med fra begynnelsen, men kommer kanskje inn senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. mars 2018 den 2.40, AnonymBruker skrev:

Jeg mener jeg ser ari behn i previewen? Stemmer det? 

Anonymkode: 552dd...d9e

Han kommer visstnok inn i uke 5 sammen med Per Heimly. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/OnjvXq/tv-anmeldelse-camp-kulinaris-mange-kokker-mye-soel

Det var litt kjedelig i dag, synes jeg. Håper på litt mer action i morgen, og så skulle jeg gjerne sett litt mer matlaging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det var litt kjedelig i dag. Tror det blir mer action i morgen. Beskrivelsen i TV-guide appen sier: "Én av deltagerene feiler totalt på menysmakiigen, og klarer ikke engang levere et produkt programleder Kjartan Skjelde kan smake på." Tyder på stress på kjøkkenet.

De har sannsynligvis undervurdert ukas oppgave og burde ikke brukt så mye tid på å "chille" i dag, det kommer de til å betale for i morgen. "Asiatisk fingermat" høres enkelt ut, men det er masse småting som kan være ganske tidkrevende å tilberede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Christiane_W skrev:

Enig i at det var litt kjedelig i dag. Tror det blir mer action i morgen. Beskrivelsen i TV-guide appen sier: "Én av deltagerene feiler totalt på menysmakiigen, og klarer ikke engang levere et produkt programleder Kjartan Skjelde kan smake på." Tyder på stress på kjøkkenet.

De har sannsynligvis undervurdert ukas oppgave og burde ikke brukt så mye tid på å "chille" i dag, det kommer de til å betale for i morgen. "Asiatisk fingermat" høres enkelt ut, men det er masse småting som kan være ganske tidkrevende å tilberede.

Ja, kommentarene i dag gjentok jo stadig det at de tok seg fri i dag, så antar det blir mer stress i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem røyk ut forrige uke?

Anonymkode: ccfec...aa3

Brita Møystad.

Anonymkode: 57599...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk kjedelig. De må kutte ut. Oppbrukt tv. Og Linni prater som en 12 åring. Hun er ikke baby! Blir så irritert.

Anonymkode: 1b285...9c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite spennende episode i dag også synes jeg, eneste det ble stresset med var jo at de ikke får til å lage granitéen. Er kanskje fordi Kristin er en veldig avslappet sjef og tilsynelatende tar det meste med knusende ro. Blir jo interessant å se om de kommer i mål denne uka. Om de får "ikke godkjent" er vel ikke restaurantsjefen fredet og kan dermed ende opp som andre lærling? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Christiane_W skrev:

Lite spennende episode i dag også synes jeg, eneste det ble stresset med var jo at de ikke får til å lage granitéen. Er kanskje fordi Kristin er en veldig avslappet sjef og tilsynelatende tar det meste med knusende ro. Blir jo interessant å se om de kommer i mål denne uka. Om de får "ikke godkjent" er vel ikke restaurantsjefen fredet og kan dermed ende opp som andre lærling? 

Jeg synes også det var sånn passe idag. Hva skjer egentlig hvis de ikke får godkjent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...