Gå til innhold

Premiere på Camp Kulinaris 26 Februar


Sansa20

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Noen som har tenkt å følge med på Camp Kulinaris  på  Tv 3  ?

Er blanding mellom Kjendisfarmen og Masterchef program 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal gi det en sjanse. Syns det ser morsomt ut, håper det lever opp til forventningene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni Meister er med og er så lei av å se trynet hennes i alt av realityserier 🙄 pluss er lei programmer der kjendiser som skal lage mat, så står over :)

Anonymkode: 7205b...a82

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke interessant, samma utvaska kjendisene som vanlig.

Anonymkode: e2d30...144

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei alle disse programmene med akkurat de samme pr-kåte ansiktene i, at jeg dropper det. 
...og nå mener jeg virkelig lei, altså. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linni og CharterSvein er med, så står over. De samme kjendisene går på rundgang og synes det blir kjedelig i lengden. Hadde vært gøyere hvis det var normale mennesker med 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at konseptet høres artig ut, men skulle ønske deltakerene var vanlige folk.  Er usikker på om jeg gidder å se på nok et program med de samme "kjendisene".  Flere av dem klarer jo kun å holde på "kjendisstatusen" fordi de er med på denne typen kjendis-reality greier fra tid til annen, så trynene deres ikke blir glemt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så tåpelig at de skal ha med kjendiser som ikke liker å lage mat og ikke er flinke til å lage mat i programmer som handler om å lage mat. 

Så jeg tror nok ikke dette blir noen høydare. Jeg så charter svein og Linni Meister og da fant jeg ut at jeg ikke tror jeg skal se på. 

Anonymkode: 65331...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni har vel vært med i 4 programmer om matlaging, pluss andre realityserier. Synes dama er så pr kåt. Jeg hadde gitt programmet en sjanse hvis det var vanlige mennesker med 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på premieren nå i kveld og jeg skal se noen episoder til.  Jeg liker Brita Møystad Engseth og "Hank von Helvete".  Virker som han Paradise-fyren, Charter Svein og Linni skal være de "uansvarlige" realitydeltakerene - de to førstnevnte klarte seg jo særs bra i den rollen med både drikking og fjasete badetur mens de andre stod på kjøkkenet.

Anonymkode: 9657d...385

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uventet at Mette røyk ut i kveld, de vil sikkert ha med Paradise-Audun lengst mulig - han skaper vel mer drama og intriger enn en tidligere stortingspolitiker.  Men personlig heiet jeg på Mette siden jeg tror hun har større potensial på kjøkkenet enn Audun.  

Anonymkode: 9657d...385

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overraskende gøy! Jeg skal helt klart se neste uke også. Og jeg er veldig glad for at jeg slipper å lage mat sammen med Svein, hadde klikka. 

 

Anonymkode: e5d1d...de4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overraskende gøy! Jeg skal helt klart se neste uke også. Og jeg er veldig glad for at jeg slipper å lage mat sammen med Svein, hadde klikka. 

 

Anonymkode: e5d1d...de4

Jeg også!  Brita har jo rett i at han tar mye plass.  På flere måter.

Anonymkode: 9657d...385

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også!  Brita har jo rett i at han tar mye plass.  På flere måter.

Anonymkode: 9657d...385

Han tror jo det handler om at det ikke er lov å le og tulle og sånt, men det handler jo om at han er i veien for andre og ødelegger for dem, Gud, så irriterende. 

Anonymkode: e5d1d...de4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig matinteressert og elsker matrelaterte programmer, så har hatt et lite maraton med ukas episoder i kveld/natt og er positivt overrasket.  Er ikke overbegeistret for realitykjendiser som Charter Svein, Linni Meister og Lord Audun, men alt i alt synes jeg det et artig konsept.  Gleder meg spesielt til å se mer av Brita Møystad Engseth, Hans Erik Dyvik-Husby og Jenny Jenssen utover i serien.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uventet at Mette røyk ut i kveld, de vil sikkert ha med Paradise-Audun lengst mulig - han skaper vel mer drama og intriger enn en tidligere stortingspolitiker.  Men personlig heiet jeg på Mette siden jeg tror hun har større potensial på kjøkkenet enn Audun.  

Anonymkode: 9657d...385

Var min tanke også.  Hun er nok sterkere på kjøkkenet enn Audun, men han trekker nok flere seere i det lange løp.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han tror jo det handler om at det ikke er lov å le og tulle og sånt, men det handler jo om at han er i veien for andre og ødelegger for dem, Gud, så irriterende. 

Anonymkode: e5d1d...de4

Nettopp! Jeg hadde klikket om jeg måtte lage mat sammen med Svein.  Det virker ikke som han skjønner at det faktisk går an å ha det gøy, samtidig som han gjør jobben skikkelig uten å ødelegge for de andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 2 episoder og vil følge med på dette (Har ikke så mye å følge med på for tiden)

Men hjelpes, så slitsom Svein er! Må jo ADHD+++. Bare tuller og fjaser. Jeg hadde blitt utrolig irritert om jeg skulle lage mat med han. Huff 🙈

Audun fikk nok bare bli pga få yngre seere til å se på. Fyren viste jo ikke hva dill var en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 13.44, LeilaS skrev:

Linni har vel vært med i 4 programmer om matlaging, pluss andre realityserier. Synes dama er så pr kåt. Jeg hadde gitt programmet en sjanse hvis det var vanlige mennesker med 

Det må jo være kjipt for sønnen når hun er borte i ukesvis flere ganger for å delta på reality..

Anonymkode: dc556...365

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Bjørnar skulle etterligne Svein 🤣

Men irriterende at noen får mye mer TV tid enn de andre. Linni og Svein får mye TV tid. 

 

Anonymkode: ccfec...aa3

Ryddet for omtale av kropp. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...