Gå til innhold

Trenger hjelp fra trangsynt.


Lutetium 71

Anbefalte innlegg


Klart å rote bort bilnøkkelen, og nå trenger jeg hjelp fra noen surpeiser. Si at jeg får jammen ta meg sammen og lete den frem selv, f.eks

Har jo reservenøkkelen da, men veldig surt om jeg roter bort den også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trangeste stedet er dassen, men jeg må ikke på do akkurat nå. Får prøve når jeg står opp i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at den er i Norge. Et sted hvor det er flere enn et hus. Personen som mistet den gikk med sko og var under 120år gammel. Høres dette riktig ut?

Din mor fikk minst et barn ser jeg også.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg tvangstrøen og knyt godt igjen. Da er det fare for at du finner nøklene uten å kunne bruke dem. De ligger utenfor ytterdøra. 

Anonymkode: 8058a...789

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fokuserer veldig hardt og trykker meg på begge tinninger så jeg blir trangere til sinns....  og jeg føler ingenting. Og det gjør sikkert lommerusk også, de har så få nerver. 

Så det ligger sikker i en lomme i en jakke eller bukse du ikke har tenkt over at du brukte. Sammen med en bitteliten rest fra en kvittering fra i fjor. Jeg tror den kvitteringsresten har vært en tur i vaskemaskinen, om det hjelper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rotet de bort hjemme, dukker de opp igjen. Slutt å syt.

Anonymkode: 82afb...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, Lutetium 71 said:


Klart å rote bort bilnøkkelen, og nå trenger jeg hjelp fra noen surpeiser. Si at jeg får jammen ta meg sammen og lete den frem selv, f.eks

Har jo reservenøkkelen da, men veldig surt om jeg roter bort den også.

Ja, du TRENGER SERIØST HJELP men spørs om noen KAN hjelpe deg!!:scorpis:  Hvorfor skal VI hjelpe deg egentlig???? du får se til å HJELPE DEG SJØL!!!  :sprettoy:  Fy søren altså at det går an å være så borti natta SLØV!!! :kjempesinna::raven:

Ikke rart at du roter bort ting når du er så lite løsningsorientert!! :pisk:  Du har tydeligvis rotet bort det vesle vettet du hadde også  :balltre:  typisk mannfolk å sutre her i forumet for den ALLER MINSTE MOTGANG!!!!!  :rasende:   Det er DIN EGEN SKYLD!!! :angry:   Går du på NAV eller???!!?!?

Ikke rart du er singel etter at dama di ikke holdt ut mer av ROTET DITT og gikk fra deg, hvem gidder å være sammen med noe sånt??!? :spy:  Jeg bare spør!? :kjefte:

Herregud, jeg VEMMES og skjemmes på dine vegne for det er du tydeligvis ikke i stand til selv!!! :kvalm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ichiko skrev:

Ja, du TRENGER SERIØST HJELP men spørs om noen KAN hjelpe deg!!:scorpis:  Hvorfor skal VI hjelpe deg egentlig???? du får se til å HJELPE DEG SJØL!!!  :sprettoy:  Fy søren altså at det går an å være så borti natta SLØV!!! :kjempesinna::raven:

Ikke rart at du roter bort ting når du er så lite løsningsorientert!! :pisk:  Du har tydeligvis rotet bort det vesle vettet du hadde også  :balltre:  typisk mannfolk å sutre her i forumet for den ALLER MINSTE MOTGANG!!!!!  :rasende:   Det er DIN EGEN SKYLD!!! :angry:   Går du på NAV eller???!!?!?

Ikke rart du er singel etter at dama di ikke holdt ut mer av ROTET DITT og gikk fra deg, hvem gidder å være sammen med noe sånt??!? :spy:  Jeg bare spør!? :kjefte:

Herregud, jeg VEMMES og skjemmes på dine vegne for det er du tydeligvis ikke i stand til selv!!! :kvalm:

Alt for få smileys, gadd ikke å lese det.

Anonymkode: f328f...98f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt for få smileys, gadd ikke å lese det.

Anonymkode: f328f...98f

Glemte denne: :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all hjelp! Spesiell takk til Ichiko som ga meg det sparket i ræva jeg trengte. Fant nøkkelen, og dere hadde alle sammen feil. Den lå i nattbordskuffen.

Og nei, AB 98f, nærsynt hjelper ikke. Kunne kanskje hatt bruk for en svaksynt, eller ihvertfall noen som har orntli taket på braille.

Men uansett, nøkkel funnet. All good

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta på deg tvangstrøen og knyt godt igjen. Da er det fare for at du finner nøklene uten å kunne bruke dem. De ligger utenfor ytterdøra. 

Anonymkode: 8058a...789

Finne ting når man ikke har bruk for dem? Jeg liker ideen kjempegodt, og kommer sannsynligvis til å basere meg på denne metoden neste gang. Jeg lekte med tanken på arm-amputering, men ditt forslag er mye mer reversibelt og har lavere infeksjonspotensiale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lutetium 71 said:

Tusen takk for all hjelp! Spesiell takk til Ichiko som ga meg det sparket i ræva jeg trengte. Fant nøkkelen, og dere hadde alle sammen feil. Den lå i nattbordskuffen.

Og nei, AB 98f, nærsynt hjelper ikke. Kunne kanskje hatt bruk for en svaksynt, eller ihvertfall noen som har orntli taket på braille.

Men uansett, nøkkel funnet. All good

Hvordan våger du å si at jeg hadde feil? Jeg sa du kom til å finne dem, ikke hvor de lå! :alice:

Anonymkode: 82afb...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...