Gå til innhold

HJELP gul farge i trusa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet flere kvinner opplever dette Pga utflod Osv.

men! Trusa mi er gul. Ikke bare en, men alle. Og jeg skal på hotell sammen med kjæresten min som jeg har vært iforhold med ganske lenge (2,halv år)

greia er jeg syntes det er veldig flaut å skifte truse når den er gul..  (Vi er der i 3 dager Og har virkelig ikke noe lyst til å kjøpe nye for det koster en del.

hva syntes dere?  Har dere noen ideer eller "Hacks" for hvordan man kan fjerne gule fargen i trusen? Eller Evt hva jeg kan gjøre

Anonymkode: ad4f1...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du skifte oppi ansiktet hans?

Er han ikke voksen nok til å forstå at kvinner har utflod?

Hva er problemet??

Anonymkode: 13dc7...75d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mange gule truser tråder da!.

Er det ikke bare å velge mørke truser i stede da. Ellers normal renslighet og vask på 60 grader så trusa blir rein.

Anonymkode: 2c860...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skift foran han, bruk mørke truser som ikke "går inn" i underlivet som stringtruser, eventuelt truseinnlegg eller fransk åpning :fnise:

Anonymkode: b375e...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er mine å. De blir misfarget foran pga utflod. Kjøper nye ganske ofte eller så farger jeg de med fargemiddel. 

Anonymkode: 8cb95...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet flere kvinner opplever dette Pga utflod Osv.

men! Trusa mi er gul. Ikke bare en, men alle. Og jeg skal på hotell sammen med kjæresten min som jeg har vært iforhold med ganske lenge (2,halv år)

greia er jeg syntes det er veldig flaut å skifte truse når den er gul..  (Vi er der i 3 dager Og har virkelig ikke noe lyst til å kjøpe nye for det koster en del.

hva syntes dere?  Har dere noen ideer eller "Hacks" for hvordan man kan fjerne gule fargen i trusen? Eller Evt hva jeg kan gjøre

Anonymkode: ad4f1...7ce

Hva har fargen på undertøyet å gjøre med seksualitet? 

Kjøp deg rød farge til hjemmefarging og farg alle de gule trusene dine røde. Eller legg de i klorin så de blir hvite igjen. Det klarer du vel? 

Anonymkode: 9ccc7...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten får du begynne å bruke bleier, eller så får du lære deg å holde deg, TS.

Anonymkode: 959a9...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skifte uten å gjøre det foran han? Hvis ikke, en midlertidig løsning under hotelloppholdet: Bruk truseinnlegg og så ta det av kort tid før du vet du skal skifte foran kjæresten din.

Edit: Å, ja. De er visst gule selv om de er rene.

Endret av monkey business
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er misfarget er det egentlig ikke så mye å gjøre med det, anbefaler generelt ikke å farge stoffet. Men hvis du holder deg til hvitt/lyst undertøy kan det klores hvitt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg nye truser før dere drar.

Men skjønner likevel ikke hva han har i dine truser å gjøre. Med mindre det er et ekstremt lite hotellrom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truseløs er kanskje det alternativet ts vil frem til? 

Anonymkode: 9ccc7...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har av den grunn aldri brukt hvitt undertøy. Og generelt er hvitt undertøy crap. Jeg liker å kokevaske trusene mine, og siden jeg blander alt tøyet som skal kokevaskes, så er det umulig å ha hvitt tøy. Det holder seg ikke hvitt med mindre man sorterer ut hvitvasken, og det er jo bare masse jobb, lite miljøvennlig og uøkonomisk. 

Svart undertøy løser problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Gravity skrev:

Har av den grunn aldri brukt hvitt undertøy. Og generelt er hvitt undertøy crap. Jeg liker å kokevaske trusene mine, og siden jeg blander alt tøyet som skal kokevaskes, så er det umulig å ha hvitt tøy. Det holder seg ikke hvitt med mindre man sorterer ut hvitvasken, og det er jo bare masse jobb, lite miljøvennlig og uøkonomisk. 

Svart undertøy løser problemet. 

Jeg vasker håndduker og sengetøy sammen med hvitt undertøy. Siden jeg har mange hvite håndduker og sengetøy blir det alltid full maskin. Har forøvrig aldri opplevd at trusene blir misfarget. 

Anonymkode: 2b75b...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg vasker håndduker og sengetøy sammen med hvitt undertøy. Siden jeg har mange hvite håndduker og sengetøy blir det alltid full maskin. Har forøvrig aldri opplevd at trusene blir misfarget. 

Anonymkode: 2b75b...61f

Nei, kanskje ikke dersom du har mange hvite håndklær og sengetøy? Men hos oss er det mye svart, mørkeblått, rødt - ymse farger i håndklær og undertøy - og da har hvitt tøy en tendens til å bli litt "grått" med tiden. 

Jeg har en del hvite gensere/topper, og det vaskes alltid separat på hvitvask - for å bevare fargene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske vanlig med litt missfarging i trusene, selv har jeg mye utflod og må skifte truse i løpet av dagen, jeg klarer ikke å bruke truseinnlegg så har alltid med en ekstra truse i vesken min :) 

Voksne menn vet at vi kvinner har utflod så jeg ser ikke problemet helt.

Du kan også kjøpe deg noen billige nye truser og ta med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker håndduker og sengetøy sammen med hvitt undertøy. Siden jeg har mange hvite håndduker og sengetøy blir det alltid full maskin. Har forøvrig aldri opplevd at trusene blir misfarget. 

Anonymkode: 2b75b...61f

men hva om håndduken og sengetøyet blir misfarget av trusene da. Det er jo ikke så gøy når du skal servere middagen og den hvite duken har plutselig blitt delvis gul. Tipset kan jo være å vaske den en gang til og bruke den til Påske? ;)

Anonymkode: f0449...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men hva om håndduken og sengetøyet blir misfarget av trusene da. Det er jo ikke så gøy når du skal servere middagen og den hvite duken har plutselig blitt delvis gul. Tipset kan jo være å vaske den en gang til og bruke den til Påske? ;)

Anonymkode: f0449...b66

Håndduk og duk? Trodde du det var det samme? 

Anonymkode: d1d49...fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

men hva om håndduken og sengetøyet blir misfarget av trusene da. Det er jo ikke så gøy når du skal servere middagen og den hvite duken har plutselig blitt delvis gul. Tipset kan jo være å vaske den en gang til og bruke den til Påske? ;)

Anonymkode: f0449...b66

Håndduk =håndkle. 

Pleier du å dekke bordet med hvite håndklær? 

Anonymkode: 8556c...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten får du begynne å bruke bleier, eller så får du lære deg å holde deg, TS.

Anonymkode: 959a9...ba6

Haha, hva faen? 

Anonymkode: 29501...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...