Gå til innhold

Tenker dere på slikking/suging som vanlig ved sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Liker du ikke å bli slikka? Det er jo så godt å gi en kvinne oralsex☺

Nope, det gir meg ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Perle skrev:

Ja, men liker ikke å få. 

Hva er grunnen? 

Anonymkode: 5afbd...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen? 

Anonymkode: 5afbd...304

Vet ikke. Ikkenor "traume" eller dyp grunn.litt som at jeg ikke liker dill i rekesalaten.

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, visp skrev:

Selvfølgelig er det sex! Er jo faktisk noe av det beste! Ville tro det var en ganske essensiell del av sex for lesbiske iallefall. Hva liker du da?

Sikkert det for andre lesbiske, men ikke for meg.

Jeg liker vanlig forspill men klining og at man tar/koser med hverandre, før man stimulerer klitoris til du får orgasme. Helt normal og deilig sex nok for meg. Ikke noe kinky eller strap on eller noe.

Høres sikkert drit kjedelig ut for noen, men det beste for meg.

Anonymkode: 35835...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg er litt overraska over at det er så mange som ikke vil slikkes. Det er jo fantastisk....

Anonymkode: 94ff5...fac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm bare ved tanken på å slikke og bli slikket.. Synes det er ekkelt jeg.

Anonymkode: 35835...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert det for andre lesbiske, men ikke for meg.

Jeg liker vanlig forspill men klining og at man tar/koser med hverandre, før man stimulerer klitoris til du får orgasme. Helt normal og deilig sex nok for meg. Ikke noe kinky eller strap on eller noe.

Høres sikkert drit kjedelig ut for noen, men det beste for meg.

Anonymkode: 35835...0b5

Vanlig onani mao. Ja høres definitivt drit kjedelig ut. 

Anonymkode: 2487b...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo blitt en normal ting å gjøre, men jeg liker det ikke. For meg føles det unaturlig, jeg finner det rett og slett litt frastøtende og får brekninger av å ha et mannlig kjønnsorgan i kjeften. Liker ikke å bli slikket heller, synes det er oppskrytt. Men skjønner at de fleste er uenige :P 

Anonymkode: ecc92...3d3

Er så enig med deg! Ser også at de fleste er uenige og det bekymrer meg litt. Er nylig blitt singel (ikke pga mangel på oralsex), og tenker at dette kan bli et kjempeproblem i eventuelle framtidige forhold. Håper å finne en mann som ikke liker oralsex, men sjansen er vel mikroskopisk.

Anonymkode: c27ec...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert det for andre lesbiske, men ikke for meg.

Jeg liker vanlig forspill men klining og at man tar/koser med hverandre, før man stimulerer klitoris til du får orgasme. Helt normal og deilig sex nok for meg. Ikke noe kinky eller strap on eller noe.

Høres sikkert drit kjedelig ut for noen, men det beste for meg.

Anonymkode: 35835...0b5

Ja, blander meg ikke inn i sexlivet ditt:) Selv hadde jeg nok laget baluba om oralsex uteble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis vanlig. Ikke som en selvfølge iallfall. Nei.

Anonymkode: 40da6...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det sånn, så suger jeg flere ganger enn sex, og vi har sex veeeldig ofte :fnise: Jeg elsker å suge og tilfredstille han  og å få den deilige sæden inni munnen . Det er ekstremt tennende  for  meg å se hans nytelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

For å si det sånn, så suger jeg flere ganger enn sex, og vi har sex veeeldig ofte :fnise: Jeg elsker å suge og tilfredstille han  og å få den deilige sæden inni munnen . Det er ekstremt tennende  for  meg å se hans nytelse. 

Den selvutslettende typen.

Anonymkode: 40da6...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.2.2018 at 8:00 PM, Rainstorm said:

Å suge på en tiss er egentlig veldig rart. Tenk å ta et svamplegeme inn i munnen og så bare nom-nom-nom liksom. Og ikke bare nom-nom-nom-suging liksom, man bare beveger svamplegemet inn og ut av munnen som om det er en hyggelig ting, og superdeilig ting å gjøre. Og til og med bak i halsen mens man ser hverandre inn i øynene og bare elsker det. Så utrolig rart. Og enda rarere når man appellerer til det visuelle med å strekke ut rosa tunger for å sleike rundt som om det smaker sukker og kjærlighet på pinne av svamplegemet. En tiss inn i en munn! Og tanken på at svamplegemet i sin naturlige form er slapp og søt som en elefantsnabel og så ikke bare nusser man med den, man tar hele tingen inn i munnen. Fy søren så rare mennesker er. 

Jeg ser på suging som en helt vanlig del av vanlig sex. 

Haha, fantastisk beskrivelse av suging!

Slikking er litt kjedelig. I mine første forhold fikk jeg ikke orgasme under samleie, så da var slikking eneste veien til mål. Men det har alltid vær en langdryg og litt i overkant intens affære. Jeg føler jeg må konsentrere meg så utrolig hardt om det bittelille punktet på kroppen og ikke slippe fokus en millimeter på avveie, for da tar det bare enda lengre tid. Og det er vanskelig for partner å treffe HELT på riktig sted til enhver tid, akkurat der på det mikroskopiske punktet man helst skulle hatt stimuleringen - så tar det ENDA lengre tid. 

Etter at jeg lært meg å få orgasmer under samleie, har jeg mistet interessen for slikking, ihvertfall om man skal ta den helt ut og jakte på orgasmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...