Gå til innhold

Tenker dere på slikking/suging som vanlig ved sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
1 hour ago, femme_folle said:

Vi frankofile ser på sex l'amour som et måltid hvor man er i bevegelse -  og der man tar for seg og mater partneren med munn, hender, fingre, øyne, ører og sanser med hele huden. Tous les sens !

Avec le google traduction?
Dans tous les sens betyr i alle mulige retninger, "både hit og dit", noe som høres litt kaotisk ut hvis vi snakker om sex.
Le plaisir des sens, derimot. Da snakker vi nok sex. À mon sens. 

For å svare på spørsmålet, VANLIG?! Nei vet du hva! :fnise:
 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på det som en naturlig del av et sexliv, sånn om jeg ser litt større på det, men ikke som en absolutt nødvendighet i forbindelse med ethvert samleie. Jeg ser helt klart på det som "vanlig ved sex" hvis alternativet er å se på det som uvanlig, da. Men ikke noen selvfølge eller nødvendighet at det gjøres hver gang man skal ha (vaginal) sex.

Jeg, som er mann, har en kjæreste nå som gjerne suger meg, og jeg kan gjerne slikke henne også. Ekskjæresten min taklet virkelig ikke å suge, og vi hadde et fint sexliv uten det, selv om jeg skal innrømme at jeg savnet det litt iblant. Men hun taklet det rett og slett ikke, og det var på ingen måte det som ødela forholdet vårt til slutt.

Så tja. Helt vanlig, men ikke sånn at det må skje hver gang man går til sengs med hverandre. Og iblant bare oralsex alene, være seg den ene eller andre veien (eller begge veier).

Anonymkode: 0dfe5...4e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Å suge på en tiss er egentlig veldig rart. Tenk å ta et svamplegeme inn i munnen og så bare nom-nom-nom liksom. Og ikke bare nom-nom-nom-suging liksom, man bare beveger svamplegemet inn og ut av munnen som om det er en hyggelig ting, og superdeilig ting å gjøre. Og til og med bak i halsen mens man ser hverandre inn i øynene og bare elsker det. Så utrolig rart. Og enda rarere når man appellerer til det visuelle med å strekke ut rosa tunger for å sleike rundt som om det smaker sukker og kjærlighet på pinne av svamplegemet. En tiss inn i en munn! Og tanken på at svamplegemet i sin naturlige form er slapp og søt som en elefantsnabel og så ikke bare nusser man med den, man tar hele tingen inn i munnen. Fy søren så rare mennesker er. 

Jeg ser på suging som en helt vanlig del av vanlig sex. 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hører med!

Man hopper selvsagt over det iblant, men kunne aldri vært sammen med noen hvor det var regelen og ikke unntaket.

Anonymkode: 0886c...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Å suge på en tiss er egentlig veldig rart. Tenk å ta et svamplegeme inn i munnen og så bare nom-nom-nom liksom. Og ikke bare nom-nom-nom-suging liksom, man bare beveger svamplegemet inn og ut av munnen som om det er en hyggelig ting, og superdeilig ting å gjøre. Og til og med bak i halsen mens man ser hverandre inn i øynene og bare elsker det. Så utrolig rart. Og enda rarere når man appellerer til det visuelle med å strekke ut rosa tunger for å sleike rundt som om det smaker sukker og kjærlighet på pinne av svamplegemet. En tiss inn i en munn! Og tanken på at svamplegemet i sin naturlige form er slapp og søt som en elefantsnabel og så ikke bare nusser man med den, man tar hele tingen inn i munnen. Fy søren så rare mennesker er. 

Jeg ser på suging som en helt vanlig del av vanlig sex. 

Haha!😂.

Skal vel nevnes at det er selve følelsen av å bli sutta på da og ikke den objektive opplevelsen til avsuger som er formålet med en bj. Noen elsker såklart pikk i munnen og blir gira av dét i seg selv og det må være greit også😊

Anonymkode: 925ad...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oralsex er en viktig del av vårt sexliv. Jeg har vært i forhold hvor han ikke ønsket å slikke, det ble selvfølgelig respektert. Men det var ett stort savn, og jeg har styrt unna menn som ikke liker det i ettertid. Jeg trenger ikke å bli slikket, og han jeg er sammen med trenger ikke bli sugd hver eneste gang vi har sex, men det er noe vi ikke ville vært foruten. 

Men man skal aldri gjøre noe man ikke liker seksuelt, sex skal være gøy og godt for alle parter. Så liker du det ikke så skal du ikke føle at du må gjøre det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elsamor skrev:

Helt normalt hær 😂 suger hver gang før vi har sex, suger faktisk mer enn det vi har sex 😂

Hva mener du? Mener du at suging ikke er sex? Det er jo det! 

Anonymkode: 74fd0...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Overrasket skrev:

Avec le google traduction?
Dans tous les sens betyr i alle mulige retninger, "både hit og dit", noe som høres litt kaotisk ut hvis vi snakker om sex.
Le plaisir des sens, derimot. Da snakker vi nok sex. À mon sens. 

For å svare på spørsmålet, VANLIG?! Nei vet du hva! :fnise:
 

Ikke "dans tous les sens", mais par (tous) les cinq sens: Vue, ouïe, odeur, goût, toucher.

LA Traduction Google / LE Traducteur Google.

Endret av femme_folle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir suging og slikking sett på som sex??

Jeg er lesbisk og samboer med en kvinne.. Jeg synes slikking er så ekkelt at jeg vil spy, har prøvd det 1 liiiiiten gang men ga meg ganske kjapt gitt..

Samboeren min kan gjøre det, men ikke favoritten. Det er ikke normalt i vårt sexliv og det vil det aldri bli heller..

Aldri har jeg sugd en mann heller, men det ser ordentlig kvalmt ut.. Hva er godt med å ha et kjønnsorgan i munnen??

Anonymkode: 35835...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Mener du at suging ikke er sex? Det er jo det! 

Anonymkode: 74fd0...92b

Suging er oralsex kjære deg. Beklager jeg ikke brukte ordet samleie istedenfor 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir suging og slikking sett på som sex??

Jeg er lesbisk og samboer med en kvinne.. Jeg synes slikking er så ekkelt at jeg vil spy, har prøvd det 1 liiiiiten gang men ga meg ganske kjapt gitt..

Samboeren min kan gjøre det, men ikke favoritten. Det er ikke normalt i vårt sexliv og det vil det aldri bli heller..

Aldri har jeg sugd en mann heller, men det ser ordentlig kvalmt ut.. Hva er godt med å ha et kjønnsorgan i munnen??

Anonymkode: 35835...0b5

Selvfølgelig er det sex! Er jo faktisk noe av det beste! Ville tro det var en ganske essensiell del av sex for lesbiske iallefall. Hva liker du da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, både meg og mannen liker ikke den slags. Så vi gjør ikke det. 

Anonymkode: ab0e8...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikking ser jeg på som en selvfølge, hvis ikke nyter jeg ikke sexen. Suging er mer enn "ekstra treat" en gang i blandt, menn trenger ikke suging for å nyte penetreringen.

Anonymkode: f5dac...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir suging og slikking sett på som sex??

Jeg er lesbisk og samboer med en kvinne.. Jeg synes slikking er så ekkelt at jeg vil spy, har prøvd det 1 liiiiiten gang men ga meg ganske kjapt gitt..

Samboeren min kan gjøre det, men ikke favoritten. Det er ikke normalt i vårt sexliv og det vil det aldri bli heller..

Aldri har jeg sugd en mann heller, men det ser ordentlig kvalmt ut.. Hva er godt med å ha et kjønnsorgan i munnen??

Anonymkode: 35835...0b5

Helt enig! Det er bare ekkelt og unaturlig. Det byr meg i mot rett og slett. Synes det ser helt idiotisk ut å suge på en pikk. æsj.

Anonymkode: ecc92...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er slikking en viktig del. Mannen elsker å slikke, og jeg elsker å bli slikket. Han liker ikke BJ ...... så da gjør jeg ikke det. Selv om jeg savner å gi BJ

Anonymkode: 59443...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg slikkes ikke, men elsker å suge :) Men vi gjør ikke det HVER gang vi har sex. 

Liker du ikke å bli slikka? Det er jo så godt å gi en kvinne oralsex☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...