Gå til innhold

Dere som spiller Wordfeud


Vera

Anbefalte innlegg

Blir dere ofte sjekket opp?? Altså..hva er greia?? Seriøst? Jeg spiller for å slappe av og rømme inn i bokstavboblen, og stenge alt som krever annen tankevirksomhet ute.  Så, når du da har lagt gullegget og jubelen står i taket, så gidder plutselig ikke motspilleren å legge sitt trekk fordi du ikke orker å svare på hvor gammel du er, hvor du bor, hva du heter, om du er singel, om du er ditt og om du er datt..så da sitter du der med århundrets ord og null glitter og champagne. Hvorfor blir alt brukt som potensielt sjekkested? Tinder finnes har jeg hørt..og sukker..til og med finn.no har jo opprettet egen møteplass!

Hvordan avviser dere motspilleren uten å miste motspilleren? :unsure:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer overraskende ofte ja. Jeg har bare gitt opp rett og slett. Og jeg har et lite innbydende kjønnsnøytralt brukernavn, men det hjelper heller ikke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, atropos skrev:

Skriv at du er 14. Hvis de fortsetter da er det ikke verdt gullordet.

:Knegg: Men da er det vel garantert at motspilleren forsvinner. Virker som mange er der KUN for å sjekke, og trekker seg fra spillet når det ikke er noe å hente. Er så jævlig irriterende! 

Spill, ikke snakk! :regler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det hender! Hjelper kanskje å ikke ha bilde eller noe som tilsier at du er kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, cloudsinger skrev:

Det skjer overraskende ofte ja. Jeg har bare gitt opp rett og slett. Og jeg har et lite innbydende kjønnsnøytralt brukernavn, men det hjelper heller ikke. :fnise:

Hva svarer du dem da? Jeg ignorerer, men blir så sinnsykt irritert når brettet er bra og bokstavene bare flyter, og plutselig blir det helt stille fra motparten :sinna:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et nick som sier mer at jeg er mann enn dame, selv om jeg er dame,  har aldri blitt sjekket opp, men hatt noen artige samtaler med både menn og kvinner, og de har blitt faste spillere. Kan tenke meg at damer som velger å ha bilde av seg selv blir helt nedlesset. 

Anonymkode: bf315...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gobbledigook skrev:

Hehe, det hender! Hjelper kanskje å ikke ha bilde eller noe som tilsier at du er kvinne?

Jeg har bilde av en foss, og egentlig et ganske kjønnsnøytralt navn. Egentlig burde de bare bli tissetrengt av bildet :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Vera skrev:

Jeg har bilde av en foss, og egentlig et ganske kjønnsnøytralt navn. Egentlig burde de bare bli tissetrengt av bildet :closedeyes:

Noen mannfolk, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært uheldig. Jeg har spilt siden starten og har en kjønnsnøytral profil. Aldri vært ute for annet enn bare hyggelige folk som først og fremst vil spille Wordfeud. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hele tiden. Er mange gifte menn som gjerne vil ha noen å leke med og mange single menn. De vil legge meg til på snap for å sende meg bilder av penis. De skriver lange meldinger om alt de vil gjøre med meg seksuelt, uten at jeg skriver noe som helst. Må starte mange spill før jeg finner noen som faktisk vil spille og ikke skrive grisete til meg.

Anonymkode: a1b6b...24c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma problem her. Er så irriterende!

Blitt litt bedre da jeg byttet profil, men det fins fortsatt noen desperate der. 

Kan ikke du oppgi nicket ditt på wf, så legger jeg til deg? Jeg foretrekker å spille, fremfor å chatte. Sender et smil innimellom, hvis motspiller får ett langt ord med high score. 

Anonymkode: ae781...de6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

... :grine: Jeg har aldri blitt sjekket opp! Har dere bilde på wordfeud? ... Åja, jeg har et kjønnsnøytralt nick og ikke noe bilde, kan det være derfor? 

Men jeg må komme med en innrømmelse Vera ... en gang la noen ordet "kink" og da skrev jeg i chatten: Rawr. Er jeg fæl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Rainstorm skrev:

... :grine: Jeg har aldri blitt sjekket opp! Har dere bilde på wordfeud? ... Åja, jeg har et kjønnsnøytralt nick og ikke noe bilde, kan det være derfor? 

Men jeg må komme med en innrømmelse Vera ... en gang la noen ordet "kink" og da skrev jeg i chatten: Rawr. Er jeg fæl?

Å herrejesus Rainstorm, det der var skikkelig skittent! :flekke::Knegg:  

Bildet av fossen min må være usedvanlig tiltrekkende! Prøv du også, så får du nok napp 😁

Neida, men fra spøk til alvor, jeg skal opprette ny profil, med bilde av tigeren i tommy, og med et navn som ALLE kan hete. Men fortsatt skjønner jeg ikke hvordan denne arenaen kan ses på som en sjekkearena når det finnes hundrevis av andre plasser til det gjøremålet. At man ikke skal kunne ha bilde eller et navn som ikke er kjønnsnøytralt..det er jo helt..koko! Jeg så det samme her inne også når jeg var helt ny (ikke at jeg er gammel!!!!) og hadde bilde av en skikkelig flott kvinnelig skuespiller, da var det ofte ymse innhold i innboksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å spille for et par år siden.  Nettopp pga det du skisserer her. Selv om jeg hadde et nøytralt bilde og nick. Utrolig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Vera said:

Hva svarer du dem da? Jeg ignorerer, men blir så sinnsykt irritert når brettet er bra og bokstavene bare flyter, og plutselig blir det helt stille fra motparten :sinna:

1. Bli god i wordfeud

2. Si at du går med på date om de slår deg

3. Vinn alltid

Anonymkode: c5c1e...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri opplevd. Kanskje fordi jeg har kattebilde og ingen menn gidder flørte med en crazy catlady? :ler:
når jeg tenker etter så spiller jeg vel sjeldent med andre enn venner og bekjente, så sjansen for å treffe på ivrige sjekkere er vel ganske lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...