Gå til innhold

Menn med stor penis, perleporten?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mange påstå at menn med stor penis slipper lettere inn gjennom perleporten til himmelriket etter døden. Er det virkelig slik at de med mindre penis må gå strafferunder, eventuelt tilbringe lenger tid i skjærsilden?

Anonymkode: d1166...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hørt mange påstå at menn med stor penis slipper lettere inn gjennom perleporten til himmelriket etter døden. Er det virkelig slik at de med mindre penis må gå strafferunder, eventuelt tilbringe lenger tid i skjærsilden?

Anonymkode: d1166...f62

Det er nok heller motsatt. Du er reddet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt mange påstå at menn med stor penis slipper lettere inn gjennom perleporten til himmelriket etter døden. Er det virkelig slik at de med mindre penis må gå strafferunder, eventuelt tilbringe lenger tid i skjærsilden?

Anonymkode: d1166...f62

Mulig ordet perleporten i denne sammenhengen dreier seg om noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lutetium 71 said:

Mulig ordet perleporten i denne sammenhengen dreier seg om noe helt annet.

Hva er da skjærsilden? :klo:

Anonymkode: bfc36...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite

Jeg tror ikke det funker helt sånn at du får ta med deg penisen din inn i himmelen uansett. Den må nok ligge pent igjen i graven din her på jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt mange påstå at menn med stor penis slipper lettere inn gjennom perleporten til himmelriket etter døden. Er det virkelig slik at de med mindre penis må gå strafferunder, eventuelt tilbringe lenger tid i skjærsilden?

Anonymkode: d1166...f62

Ja, det er strafferunder. Men bare på ca 20 sek pr runde, så det er ikke et stort problem. Litt som skiskyting.

Anonymkode: 5cff8...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.2.2018 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt mange påstå at menn med stor penis slipper lettere inn gjennom perleporten til himmelriket etter døden. Er det virkelig slik at de med mindre penis må gå strafferunder, eventuelt tilbringe lenger tid i skjærsilden?

Anonymkode: d1166...f62

Det kommer helt an på om dørvakta er mann eller kvinne. Er det en mann kommer du inn uansett, er det en kvinne, kommer det an på hennes preferanser. Det står i bibelen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2018-2-23 den 3.50, AnonymBruker skrev:

Hva er da skjærsilden? :klo:

Anonymkode: bfc36...255

Det er der du vanligvis ikke slipper til en stor penis. 

Anonymkode: 90156...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Gud har en mal på 23 cm i penislengde. De som har mer enn det, slipper rett gjennom og slipper skjærsilden. De som har under 15 cm forblir i skjærsilden til evig tid. Du får satse på å dø en dag Jesus er vikar, for han er ofte litt rundere i kantene. Har hørt at han slipper inn menn med ned til 10 cm penislengde! Så du kan ha flaks. 

Anonymkode: 202b9...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...