Gå til innhold

Hudpleie til sensitiv hud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig ut at jeg har sensitiv hud. Vært plaget med kviser leeeenge men når jeg begynte å bruke ultra calming cleanser fra dermalogica forsvant de. Fantastisk, MEN jeg blir veldig rød av den.. Rart siden den skal være for sensitiv hud. Noen som har tips til god fuktighetskrem og rens for sensitiv hud?

Anonymkode: 3c760...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd en krem beregnet for rosaseahud, den fungerte bra på meg. Husker ikke navnet i farta dessverre. Jeg blir rød av stort sett alt jeg har i ansiktet, så bruker lite nå, både sminke å kremer pga det. Blir litt hummer 😂😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Linkas skrev:

Prøvd en krem beregnet for rosaseahud, den fungerte bra på meg. Husker ikke navnet i farta dessverre. Jeg blir rød av stort sett alt jeg har i ansiktet, så bruker lite nå, både sminke å kremer pga det. Blir litt hummer 😂😜

Jeg bruker ikke å reagere på noe, jeg fikk bare høre at kvisene kunne komme av at jeg hadde sensitiv hud , så da prøvde jeg det og det funket for kvisene men blir rød og klør nå.. Rart å reagere på noe som er ment for sensitiv hud når huden ikke er så veldig sensitiv 😝 Men jeg vil heller være litt rød en å ha kviser 😝

Anonymkode: 3c760...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig sensitiv hud som fort blir rød. Den beste kremen for meg når huden min er på sitt verste er Matis Delicate moisurising cream. Denne er super. Jeg har alltid vært veldig rød i ansiktet, alltid trodd at jeg bare var slik. Men mår jeg begynte å bruke denne forsvant mye av rødheten. Super når huden er sår og dehydrert også. Selv har jeg roscea, dog ikke i såpass grad at folk ser det, men nok til at jeg merker det selv. Fikk faktisk litt sjokk når hudlegen sa jeg hadde det, da jeg ikke har noen andre symptomer enn litt rødere i ansiktet enn det som er normalt i perioder, og de jeg har sett som har hatt det har vært mye verre enn meg. Matis Delicate serien er utviklet for de som har hyper sensitiv hud, og er derfor en krem de aller fleste vil tåle. 

Anonymkode: d8353...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redness Relief-serien fra Paulas Choice er god. 

Anonymkode: 582c5...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...