Gå til innhold

Har lyst til å si at jeg er lesbisk bare for at menn jeg vil bli venn med ikke skal prøve seg på meg! Hvordan bli VENN med gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dum kan du egentlig være. Selvsagt blir gutter flest oftere forelsket og interesserte i jenter de henger med over tid. Og sjalu når de plutselig velger andre gutter. Dette er naturen. Kombinert med at gutter sjeldnere opplever å bli tatt kontakt med av jenter og er generelt mer desperat. Så har du det gående.

Anonymkode: 4dd5d...9f0

Altså, du har sikkert noen helt greie poenger, men hva er poenget med å begynne innlegget sånn?

Anonymkode: 16ad6...5a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, dette er gutter jeg har mye til felles med av interesser, oppvekst, hobbyer, filmer, musikk osv. Mye mer til felles enn hva jeg har med jenter. Ikke fordi de bare "virker kule", men fordi de er kule for meg å henge med i og med at vi har så mye til felles , i forhold til med jenter jeg ikke har noe særlig til felles med.

Anonymkode: 1e2c9...84c

En stor forskjell på gutter og jenter er at mens jenter forbruker venner, - tar gutter vare på vennskap. Derfor kan ikke gutter og jenter være venner. 

Tror du jeg som liker å ta vare på vennskap har lyst til å bli venn med ei jente som skal forbruke mitt vennskap helt til hun finner seg en hun er glad i? Jeg skal underholde og være hennes venn? Sjåfør og flyttehjelp?

Hva kan du bidra med som en venn da? Kan jeg som mann lære noe av deg? 

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel smartest å finne deg veninner du kommer overrens med. Om du får mannlige venner, og de får seg dame - er jo hun førsteprioritet, og de færreste syntes nærme venner av motsatt kjønn er ok i monogame forhold, emosjonellt utroskap. Sjansen er stor da for at du blir dumpa til fordel for kvinnerr de skal ha et liv med. - Mitt syn på saken

Anonymkode: 3e445...60f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en del jenter tåler jo ikke kjærestens jentevenner, stoler ikke på forholdet.. Så hvis du har bestevenner som er gutter, vil de nok forsvinne/nedprioritere deg når de får kjærester. 

 

Anonymkode: 7ef1c...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gutt kan jeg si at jeg blir tiltrukket av jenter som har en personlighet som jeg liker; er morsom, utadgående, egne meninger, sjarmerende etc. Jeg er også tiltrukket av vakre jenter. Så hvis en jente har en personlighet jeg kunne tenke meg å være venn med og i tillegg ser bra ut...så er det klart jeg hele tiden vil ha i bakhodet at jeg har lyst på henne. Uungåelig.

Så kan være venn med en kul, men stygg/feit jente , men da er det ofte HUN som faller for meg
Eller kan være venn med en kul, og pen jente , men da vil jeg også ha lyst på henne på et eller annet nivå.

Tror greien her er at det er BETYDELIG mye vanskeligere for gutter å få jenter inn i livet sitt, enn andre veien, siden det alltid er gutter som må ta initativet til kontakt, og ikke alle gutter tør/liker å gjøre det,og blir dermed alene for livet.
 

Anonymkode: ff92c...c9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:


Men når jeg for eksempel sier dagen etter Takk for i går, det var gøy! 

Anonymkode: 1e2c9...84c

Jeg vet ikke hva slags folk du henger med, men i min gjeng er det ikke vanlig å sende sånne meldinger uten videre. Eller gonattameldinger, eller vi er best friends forever and forever and ever meldinger. Om en jente så sender det, klart det kan påvirke måten det blir oppfattet på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, waco skrev:

En stor forskjell på gutter og jenter er at mens jenter forbruker venner, - tar gutter vare på vennskap. Derfor kan ikke gutter og jenter være venner. 

Tror du jeg som liker å ta vare på vennskap har lyst til å bli venn med ei jente som skal forbruke mitt vennskap helt til hun finner seg en hun er glad i? Jeg skal underholde og være hennes venn? Sjåfør og flyttehjelp?

Hva kan du bidra med som en venn da? Kan jeg som mann lære noe av deg? 

Så flott. Alle over en kam. Ditt eget problem.

Anonymkode: c763d...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Hardt å være vakker si. 

Med et appellerende utseende vil nok mange av motsatt kjønn forsøke å utvikle vennskapet til noe mer. Her må du bare være tydelig på dine hensikter fra start. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.2.2018 at 11:15 AM, AnonymBruker said:

Mange ganger møter jeg gutter som er skikkelig kule og som jeg gjerne vil være venn med! VENN. Jeg flørter ikke, men ler og tuller som venner gjør. Men det blir alltid at de tror at jeg flørter når jeg spør om vi skal henge eller feste, eller når jeg opprettholder kontakten , og jeg mener jo bare at de var greie å henge med eller feste med og jeg likte "typen" eller humoren osv så jeg trivdes rundt de. Samme har skjedd med menn jeg har møtt på f eks felles hobbyinteresser og gjerne vil bli venn med. Også prøver de seg på meg! Enten de neste gangene man møtes, eller på melding går inn på noe seksuelt og komplimenter osv. Hvordan kan man bli VENN med gutter????? Må jeg liksom si at Oops jeg er lesbisk men vil gjerne være venn med deg?? Jeg vet at hvis jeg sier jeg har type så vil de hvertfall ikke bli vennen min....

Anonymkode: 1e2c9...84c

Ehhhh....det går ikke an å bli "bare" venn med hetrofile gutter. Det er ikke sånn det fungerer ..jeg er fullt klar over at det går andre veien. De kan "spille" din venn en stund men så kommer de nok med noen betroelser om følelser som de egentlig bare har undertrykket hele tiden. 

Vi må bruke tiden vår til å stifte familie og vår egen familie...ikke springe rundt å være venn med masse kvinnfolk. Det er det vi har kompiser til...nok av i miassevis.  

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da hatt jenter som kompiser, og som jeg bare har sett på som venner og ikke noe annet. Går fint an det, hvis jeg liker dem som personer, men som jeg overhodet ikke har romantiske følelser for på noen måte. De siste par årene i studietiden hadde jeg stort sett jentevenner, var i hvert fall de jeg hadde mest kontakt med. Men å date de var uaktuelt. Husker faktisk jeg traff én av de, som jeg gikk på kino med. Det var på en måte en dating-setting. Imidlertid endte vi bare opp med å le og kødde i salen, som kompiser sikkert ellers ville gjort, for filmen sugde. Husker det var et annet par på date der som ble litt sure på oss. Etter det var det tilbake til det gamle, og vi var fortsatt gode venner, uten noen form for romantikk.

Nå, i den utvidede omgangskretsen er det også et par jenter vi kjenner, og som vi fester med nå og da. Men akkurat det samme gjelder der også, finnes ikke interessert i de på den måten, og da funker det ganske fint. Og selv om hun skulle finne seg noen på byen, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Så lenge de hygger seg og har det bra, så er det godt nok for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dum kan du egentlig være. Selvsagt blir gutter flest oftere forelsket og interesserte i jenter de henger med over tid. Og sjalu når de plutselig velger andre gutter. Dette er naturen.

Anonymkode: 4dd5d...9f0


Kan ikke helt se hvordan dette er "naturen" , alle andre dyrearter lever i flokk og har ikke noe problemer med å bare være venner eller som en stor familie. 

Det du skisserer er faktisk ikke noe annet enn kvinneundertrykking, at menn tror de har retten på en kvinne seksuelt og makt over kroppen hennes bare fordi hun snakker med han og blir sure når de ikke får makt over kroppen hennes.

Anonymkode: 1e2c9...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, waco skrev:

En stor forskjell på gutter og jenter er at mens jenter forbruker venner, - tar gutter vare på vennskap. Derfor kan ikke gutter og jenter være venner. 

Tror du jeg som liker å ta vare på vennskap har lyst til å bli venn med ei jente som skal forbruke mitt vennskap helt til hun finner seg en hun er glad i? Jeg skal underholde og være hennes venn? Sjåfør og flyttehjelp?

Hva kan du bidra med som en venn da? Kan jeg som mann lære noe av deg? 

Det er ikke helt sånn jeg har oppfatta det. De jentevennindene jeg har , er fra barndommen av, mens gutter blir kjent med nye kompiser hver måned og henger i forskjellige kretser fra uke til uke.

Jeg syns det sier veldig mye om deg å kalle vennskap med en jente som forbruk. Og at du ser på vennskap med en jente som at du må underholde hun og være hennes sjåfør og flyttehjelp - altså, hvordan ser du på vennskap til dine kompiser? Syns du de er sleipe fordi dere spøker og vitser sammen og underholder hverandre? Syns du de forbruker deg fordi de en gang i løpet av fem år spør om du gidder å kjøre et flyttelass for de for en femhundre lapp fordi du har bil og ikke de?
Et vennskap innebærer, men handler om langt i fra kun tjenester, og et vennskap er toveis. En mann kan nok lære minst like mye, om ikke mer av å konversere med meg enn med en kompis, og jeg gjør alle de tingene en kompis gjør av både samtale emner og aktiviteter.  Det at du har en innstilling mot jenter som venn som at det er "du" som yter for dem, viser at du mener kvinner skylder deg noe - newsflash, det gjør man ikke, og du er herved avslørt som den creepy vennen som prøver å få sex fra sine venninder fordi "du er så grei å er venn med de". Herregud, get a grip....

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xcase33 skrev:

Ehhhh....det går ikke an å bli "bare" venn med hetrofile gutter. Det er ikke sånn det fungerer ..jeg er fullt klar over at det går andre veien. De kan "spille" din venn en stund men så kommer de nok med noen betroelser om følelser som de egentlig bare har undertrykket hele tiden. 

Vi må bruke tiden vår til å stifte familie og vår egen familie...ikke springe rundt å være venn med masse kvinnfolk. Det er det vi har kompiser til...nok av i miassevis.  

 

 


Det er bare synd at noen menn tror at jentekompiser er noen de kan få seksuelt, når de er akuratt som guttekompisene, bare i en "annen pakning"(type kropp). Jentekompiser kan jo være like fint det , men kvinneundertrykkingen rår skjønner jeg, når menn ikke greier å være venn med en jente uten å føle at hun skylder han sex, eller ikke gidder å være kompis med et menneske bare fordi de nedverdiger og undervurderer henne og tror at hun ikke kan være like bra og interessant kompis som et annet menneske av mannlig kjønn.
 

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel smartest å finne deg veninner du kommer overrens med. Om du får mannlige venner, og de får seg dame - er jo hun førsteprioritet, og de færreste syntes nærme venner av motsatt kjønn er ok i monogame forhold, emosjonellt utroskap. Sjansen er stor da for at du blir dumpa til fordel for kvinnerr de skal ha et liv med. - Mitt syn på saken

Anonymkode: 3e445...60f

Ja, det er jo selvsagt at kjæresten skal være førsteprioritet! Jeg tenker ikke på å drive å ringe og melde gutter med kjæreste hver dag eller uke, men at man kan dra ut som en gjeng på kino eller bowling eller fylla eller stranda en gang i blandt er jo hyggelig! Og damen dems er selvsagt velkommen .  Jeg har vært wingman for flere av mine kompiser og syns bare det er koselig de får seg dame, og har vært den de rådfører seg med når de lurer på hvordan date de bør ha med hun osv :)

Anonymkode: 1e2c9...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:


Det er bare synd at noen menn tror at jentekompiser er noen de kan få seksuelt, når de er akuratt som guttekompisene, bare i en "annen pakning"(type kropp). Jentekompiser kan jo være like fint det , men kvinneundertrykkingen rår skjønner jeg, når menn ikke greier å være venn med en jente uten å føle at hun skylder han sex, eller ikke gidder å være kompis med et menneske bare fordi de nedverdiger og undervurderer henne og tror at hun ikke kan være like bra og interessant kompis som et annet menneske av mannlig kjønn.
 

Anonymkode: 1e2c9...84c

Mange unge menn tror at en dag så vil disse kvinnelige vennene se hvor fantastisk person han er...for å så bli interessert. 
På den andre siden så blir de kynisk utnyttet av kvinner på den måten at de blir holdt på "gress". Av den grunn at det er greit å ha mannlige venner som ressurspersoner rundt seg. Slik at dem kan fikse bilen, kjøre taxi, gjøre tjenester, fikse pc, fikse ditt og fikse datt.  Ikke minst gi trøst når det ene forholdet går dundas etter det andre.  De holder mannfolk på gress på den måten at forteller hvor fantastisk god venn og alt det der....noe som forsterker mannfolks håp om at ONE DAY.  

Det finnes ikke en mer unaturlig ting at f.eks et mannfolk på 30år skal springe rundt i fritiden sin å pleie kvinnelige bekjentskaper.
Selvsagt må en bruke tiden som er igjen etter jobb og andre forpliktelser til å satse på et kvinnfolk som vil noe mer enn at vi skal skifte dekk i neste uke.  Det har ikke noe med kvinneundertrykking å gjøre...så ikke være bitter på det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Xcase33 skrev:

Mange unge menn tror at en dag så vil disse kvinnelige vennene se hvor fantastisk person han er...for å så bli interessert. 
På den andre siden så blir de kynisk utnyttet av kvinner på den måten at de blir holdt på "gress". Av den grunn at det er greit å ha mannlige venner som ressurspersoner rundt seg. Slik at dem kan fikse bilen, kjøre taxi, gjøre tjenester, fikse pc, fikse ditt og fikse datt.  Ikke minst gi trøst når det ene forholdet går dundas etter det andre.  De holder mannfolk på gress på den måten at forteller hvor fantastisk god venn og alt det der....noe som forsterker mannfolks håp om at ONE DAY.  

Det finnes ikke en mer unaturlig ting at f.eks et mannfolk på 30år skal springe rundt i fritiden sin å pleie kvinnelige bekjentskaper.
Selvsagt må en bruke tiden som er igjen etter jobb og andre forpliktelser til å satse på et kvinnfolk som vil noe mer enn at vi skal skifte dekk i neste uke.  Det har ikke noe med kvinneundertrykking å gjøre...så ikke være bitter på det. 

 


Eh jeg veit ikke hvordan jenter du har vært venn med, men det er ikke normalt å kynisk utnytte venner. Hvis du syntes at det å være venn med en jente, er at jenta kynisk utnytter deg, så sier det mye om et kvinneundertrykkende syn jo. Som om at jenter ikke "holder" som venner, men må yte noe mer (sex) tilbake for at et vennskap skal være interessant. Som at menn skal ha "goder" ut over det å være venner, for å være venn med jenter.

Det er ikke unormalt å spørre venner en sjelden gang i blandt om de kan fikse bilen, gjøre tjenester eller fikse pc, om det er noe de har peil på. Venner stiller opp  for hverandre, og det er ikke noe mere utnytting fordi spørsmålet kommer fra en jente, når dette er helt vanlige ting man hjelper kompisene sine med hvis det trengs også. Du hadde aldri skissert det på den måten om du snakka om en gutt som spurte komisen sin om hjelp til noe en gang!

Nå er det uansett ikke av sånne grunner jeg har venner, men pga felles interesser , hobbyer, lidenskaper osv sånn at man kan henge med likesinnede på fritiden og gjøre ting man liker og snakke om ting man brenner for.

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke helt sånn jeg har oppfatta det. De jentevennindene jeg har , er fra barndommen av, mens gutter blir kjent med nye kompiser hver måned og henger i forskjellige kretser fra uke til uke.

Jeg syns det sier veldig mye om deg å kalle vennskap med en jente som forbruk. Og at du ser på vennskap med en jente som at du må underholde hun og være hennes sjåfør og flyttehjelp - altså, hvordan ser du på vennskap til dine kompiser? Syns du de er sleipe fordi dere spøker og vitser sammen og underholder hverandre? Syns du de forbruker deg fordi de en gang i løpet av fem år spør om du gidder å kjøre et flyttelass for de for en femhundre lapp fordi du har bil og ikke de?
Et vennskap innebærer, men handler om langt i fra kun tjenester, og et vennskap er toveis. En mann kan nok lære minst like mye, om ikke mer av å konversere med meg enn med en kompis, og jeg gjør alle de tingene en kompis gjør av både samtale emner og aktiviteter.  Det at du har en innstilling mot jenter som venn som at det er "du" som yter for dem, viser at du mener kvinner skylder deg noe - newsflash, det gjør man ikke, og du er herved avslørt som den creepy vennen som prøver å få sex fra sine venninder fordi "du er så grei å er venn med de". Herregud, get a grip....

Anonymkode: 1e2c9...84c

Kunne du vært vennskapelig sammen med en mann som fant deg seksuelt uattraktiv? Altså at han rett og slett vemmet seg med tanken på å ha sex med deg? Han kunne ta på deg med en grimase og skjærte seg i ansiktet dersom han så deg naken? En mann som har den samme distansen til deg og din seksualitet som en det du har til den alminnelige manne-venn?

En som brakk seg dersom du kom med seksuelle vitser? En som annenhver gang sa æsj og usj dersom du snakket om dine partnere? En som viste med hele sitt hjerte at deg kunne han aldri ha pult selv om han fikk betalt!?

Er det det du omtaler som gode venner?

Kunne du likt å ha en venn av en mann dersom han hadde hatt den aller største forakt mot å forestille seg at du hadde en seksualitet?

Sannheten er nok heller at du liker menn som liker deg mer enn du liker en mann som misliker deg.

Det er ikke sikkert du som jente forstår dette her, og det gjør ingenting, da du var ung var du helt sikkert forelsket i justin bieber mens du samtidig avviste alle dine guttekompiser. Du så kanskje ned på dem? Hva vet jeg?

Fortell hva du mener da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, waco skrev:

Kunne du vært vennskapelig sammen med en mann som fant deg seksuelt uattraktiv? Altså at han rett og slett vemmet seg med tanken på å ha sex med deg? Han kunne ta på deg med en grimase og skjærte seg i ansiktet dersom han så deg naken? En mann som har den samme distansen til deg og din seksualitet som en det du har til den alminnelige manne-venn?

En som brakk seg dersom du kom med seksuelle vitser? En som annenhver gang sa æsj og usj dersom du snakket om dine partnere? En som viste med hele sitt hjerte at deg kunne han aldri ha pult selv om han fikk betalt!?

Er det det du omtaler som gode venner?

Kunne du likt å ha en venn av en mann dersom han hadde hatt den aller største forakt mot å forestille seg at du hadde en seksualitet?

Sannheten er nok heller at du liker menn som liker deg mer enn du liker en mann som misliker deg.

Det er ikke sikkert du som jente forstår dette her, og det gjør ingenting, da du var ung var du helt sikkert forelsket i justin bieber mens du samtidig avviste alle dine guttekompiser. Du så kanskje ned på dem? Hva vet jeg?

Fortell hva du mener da?


Hvorfor skal jeg bruke tid på å svare på dine helt urelevante spørsmål når ikke du gidder å svare på mine?
Men la gå.
Ja jeg ville mye heller at de jeg anser som venner aldri kan se for seg å ha sex med meg, og fant meg seksuelt uattraktiv. En som har akuratt den samme distansen til meg, som jeg har til han, seksuelt.

Når det kommer til seksuelle vitser og å gremme seg og lage grimaser og vise sin vemmelighet over den andres utseende eller seksualitet eller tanke på å ha sex med, så er det vel ingen som gjør sånt mot andre. Forteller en kompis meg om en dame han ahar pult så sitte rjeg ikke å lager grimaser for at hun andre damen var ekkel som pulte han liksom. Så det scenarioet du fantaserer om er ikke reelt på noen som helst måte.

Men ja, mye heller at en mann lo av tanken (eller helst aldri tenkt på) med at det var oss to som pulte, og snakket det bort som helt uaktuelt, sånn man ville gjort om jeg var en mannlig venn av han, eller hans søster.

Når jeg var ung så tror jeg ikke engang Justin bieber var født, og jeg har aldri sett ned på noen av mine guttekompiser. Tvert i mot har jeg verdsatt de som min utvidede familie.

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint å tulle og tøyse med gutter vennskapelig.

Hvis man er ung er det ofte mye mer hormoner som kan påvirke oppførsel, og følelser. Det beste man kan gjøre er å avvise gutter som vil noe mer tidlig. Rett og slett å få en rutine på det. Det kan være kjipt i starten, men etterhvert blir man bedre på det. Trenger ikke juge å si at man er lesbisk, eller har kjæreste om man ikke har det. Man må rett og slett ta litt ansvar for sine egne relasjoner. Vil du ikke ha noe romantisk kjæreste aktige greier så bare vær ærlig om det. De fleste menn takler det om de blir avvist på en grei måte. Og etter en avvising må man kanskje ta litt avstand så følelsen blir dempet eller forsvinner. Så kan man bygge opp et vennskap.

Hvis menn blir ufine fordi du ikke vil være kjæreste eller ha sex med de høres det ikke ut som noen man burde bygge opp et vennskap med heller. 

Anonymkode: 1889a...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:


Eh jeg veit ikke hvordan jenter du har vært venn med, men det er ikke normalt å kynisk utnytte venner. Hvis du syntes at det å være venn med en jente, er at jenta kynisk utnytter deg, så sier det mye om et kvinneundertrykkende syn jo. Som om at jenter ikke "holder" som venner, men må yte noe mer (sex) tilbake for at et vennskap skal være interessant. Som at menn skal ha "goder" ut over det å være venner, for å være venn med jenter.

Det er ikke unormalt å spørre venner en sjelden gang i blandt om de kan fikse bilen, gjøre tjenester eller fikse pc, om det er noe de har peil på. Venner stiller opp  for hverandre, og det er ikke noe mere utnytting fordi spørsmålet kommer fra en jente, når dette er helt vanlige ting man hjelper kompisene sine med hvis det trengs også. Du hadde aldri skissert det på den måten om du snakka om en gutt som spurte komisen sin om hjelp til noe en gang!

Nå er det uansett ikke av sånne grunner jeg har venner, men pga felles interesser , hobbyer, lidenskaper osv sånn at man kan henge med likesinnede på fritiden og gjøre ting man liker og snakke om ting man brenner for.

Anonymkode: 1e2c9...84c

Det er ikke meg jeg snakker om ...snakker generelt. Hvis du vil ha et manns perspektiv på det så må du lytte litt tror jeg. 

Du begynner å henge deg opp i deg "umoralske" ved å utnytte venner o.l. Det er jo ikke det dette handler om..vi vet jo at det foregår likevel. Ei pen jente kan drille mange gutter rundt lillefingeren og de står på pinne for henne i håp om han de kan bli den neste hun velger. Så det der gidder jeg ikke diskutere...og nei disse guttene henger ikke rundt henne fordi de har så mye vennskapelige interesser sammen.

Hovedpoenget kommer klart frem når jeg sier at det er helt umulig for en mann å BARE være venn med et kvinnfolk. Hvorfor har jeg poengtert i forrige innlegg. Jajaja jeg vet du har hatt mange guttevenner slik du har tolket det, og mange har sikkert snakket om at de har fått følelser for deg på et eller annet tidspunkt og ødelagt hele greia. Disse guttene har aldri vært ærlige med verken deg eller aller minst seg selv...men dette er en prosess og noe menn typisk forstår etter 25års alderen ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...