Gå til innhold

Har lyst til å si at jeg er lesbisk bare for at menn jeg vil bli venn med ikke skal prøve seg på meg! Hvordan bli VENN med gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, dette er gutter jeg har mye til felles med av interesser, oppvekst, hobbyer, filmer, musikk osv. Mye mer til felles enn hva jeg har med jenter. Ikke fordi de bare "virker kule", men fordi de er kule for meg å henge med i og med at vi har så mye til felles , i forhold til med jenter jeg ikke har noe særlig til felles med.

Anonymkode: 1e2c9...84c

Ha trekant eller firkant med dem fra børjan da, så er det kleine ute av verden fra begynnelsen av og dere er skam-brødre uten noen pretensjoner om romantikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange vennskap mellom gutter har sterke elementer av konkurranse. Hvis du ikke kan bidra med noe konkurranse-element, hvilken dynamikk blir det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men kjønnsdriften ruler, som den skal gjøre. Disse gutta skal jo etterhvert finne seg dame og lage barn. Det er jo hovedhensikten med å være sosial, ikke være underholdningslakeien din.  

Anonymkode: 6c835...e8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, femme_folle skrev:

Ha trekant eller firkant med dem fra børjan da, så er det kleine ute av verden fra begynnelsen av og dere er skam-brødre uten noen pretensjoner om romantikk.

Vet du ikke forskjell på venn og flørt? Jeg er kun interessert i å være venn. Ikke ha sex med de!
Måten du skriver til, og omtaler jenter på er passe ufin, du er en av grunnene til at jeg ikke er glad i å henge med jenter hvertfall. Omtaler andre jenter som tøyter og groupier osv fordi de er venn med gutter? Du virker som den usikre bitchen som hater på sånne som meg, fordi guttene kommer bedre overens med meg enn deg, og det er meg de chiller hos når de ignorerer at du ringer og ler av deg. Hold deg ute av tråden min fra nå av takk :)

Anonymkode: 1e2c9...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men kjønnsdriften ruler, som den skal gjøre. Disse gutta skal jo etterhvert finne seg dame og lage barn. Det er jo hovedhensikten med å være sosial, ikke være underholdningslakeien din.  

Anonymkode: 6c835...e8a

Høres ut som et trist liv om folk ser hensikten med å være sosial som å finne seg partner og lage barn.
Finnes mange fine og viktige mellommenneskelige bånd uten å ha noe seksuelt der!

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du ikke forskjell på venn og flørt? Jeg er kun interessert i å være venn. Ikke ha sex med de!
Måten du skriver til, og omtaler jenter på er passe ufin, du er en av grunnene til at jeg ikke er glad i å henge med jenter hvertfall. Omtaler andre jenter som tøyter og groupier osv fordi de er venn med gutter? Du virker som den usikre bitchen som hater på sånne som meg, fordi guttene kommer bedre overens med meg enn deg, og det er meg de chiller hos når de ignorerer at du ringer og ler av deg. Hold deg ute av tråden min fra nå av takk :)

Anonymkode: 1e2c9...84c

De vil alltid føle seg nedvurdert hvis du som jente er venn med dem uten å verdige dem sex. Tro meg, jeg har snakket med gutter og menn om dette. Har mange fine og åpenhjertige samtaler med mannlige venner i litteraturgrupper og lesesirkler. Men jeg møter bare dem jeg har sex med på tomannshånd, med mindre de er homofile da.

Endret av femme_folle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, femme_folle skrev:

De vil alltid føle seg nedvurdert hvis du som jente er venn med dem uten å verdige dem sex. Tro meg, jeg har snakket med gutter og menn om dette. Har mange fine og åpenhjertige samtaler med mannlige venner i litteraturgrupper og lesesirkler. Men jeg møter bare dem jeg har sex med på tomannshånd, med mindre de er homofile da.

Jeg møter ingen av de jeg ser på som venner, på tomannshånd, foruten en homofil barndomsvenn. Møter alltid i gruppe og tar ofte med egne kamerater også, sånn at de ikke skal tro det er noe mer enn vennskap. Men de ender alltid med små tegn på at det er tydelig de egentlig ønsker noe mer..

Anonymkode: 1e2c9...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter ingen av de jeg ser på som venner, på tomannshånd, foruten en homofil barndomsvenn. Møter alltid i gruppe og tar ofte med egne kamerater også, sånn at de ikke skal tro det er noe mer enn vennskap. Men de ender alltid med små tegn på at det er tydelig de egentlig ønsker noe mer..

Anonymkode: 1e2c9...84c

Gruppesex er den eneste løsningen. Da går du med på noe og de går med på noe og alle er venner. Og den homofile kameraten din blir kanskje gladest av alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som driver og irriterer seg over grupper og aldri vil bruke gruppesex som terapi er forøvrig bare så :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har fått tråden kuppet TS skal jeg prøve å gi et lengre svar. Jeg er ikke akkurat nevneverdig interessert i å få meg venninner. Men jeg har endel av dem likevel. Felles for alle er at jeg har eller har hatt lyst til å ha sex med dem og det var gjennom flørting, noen ganger dating, noen ganger sex at vi ble venner. Disse venninnene er for meg noe annet enn mannekompisene mine. Når jeg er med ei venninne er det en ørliten spenning der mellom oss som gjør at jeg ikke ser på henne på samme måte som en kompis. Ikke at sex er aktuelt, men at vi har vår lille historie. Har rett og slett liten erfaring med å gå fra ingenting til venner og ser ikke for meg at det kommer til å skje med det første. Da tror jeg spørsmålet om hun kunne ha pult meg ville blitt alt for fremtredende i hodet mitt. Pinlig, men sant.

Anonymkode: 16ad6...5a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du forsøker å starte et vennskap med en løgn om legningen din, så blir nok vennskapet kortvarig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det er så mange kjedelige og forutsigbare sort-hvitt svar i denne tråden. Jeg som mann har alltid, gjennom hele livet, hatt en kvinne som min nærmeste venn. Det har ikke alltid vært den samme personen, men i hver livsfase har bestevennen i en gitt fase alltid vært en kvinne. Det har vært helt problemfritt, ikke noe griseri og veldig givende. 

Det høres ut for meg som om du kanskje prøver litt for hardt og unaturlig, og overtenker det hele. Ikke finn på løgner og ikke prøv for hardt å være en av guttene. Bare si klart og tydelig tidlig i forholdet (menn forstår kommunikasjon rett frem) "Jeg vil bare være venner, liker du å ha kvinnelige venner"? Dersom noen forsøker å kludre til forholdet senere i vennskapet, f.eks. prøver seg på flørting, kan du spille litt dum og si "Haha, du er morsom, du. Det jeg liker er at vi ble bare så gode venner med en gang, vi. Og at vi ikke har prøvd på noe annet". 

Men sånn generelt, etter min erfaring er det ikke så veldig vanskelig å være venner med det motsatte kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

En gang sa jeg til og med til en gutt at jeg ville han skulle behandle meg som en gutt og ikke en jente , vi festet mye sammen på den tiden men etter det hørte jeg aldri fra han igjen.

Anonymkode: 1e2c9...84c

Festing er kanskje ikke den beste aktiviteten om du skal ha kompiser uten at det skal bli noe seksuelt.

Anonymkode: 256ef...3c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en kjæreste slik at du et opptatt. Så kan de ikke prøve seg på deg. Du kan jo også bli venn med hans venner. Det er jo bare positivt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å få en fyr til å ikke bli interessert i deg, særlig hvis du er pen. Jeg prompet mye rundt guttevenner, rapet, lagde grimaser, ingenting av dette fikk dem til å bli mindre interessert.

Anonymkode: 6d85d...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan jo alltids prøve finne noen homofile gutter? Da er du jo safe. 

Ellers så blir det nok litt vanskelig - spesielt om du er gjennomsnittlig pen eller over snittet pen. De fleste gutter har andre ting i tankene enn vennskap når de blir kjent med damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kunnet ha guttevenner egentlig. Alle ble etterhvert forelsket og prøvde seg på meg... Tror det hadde gått hvis jeg hadde kjent dem fra barndommen, men i ungdom og voksen alder, har det ikke fungert å bli kjent med nye menn uten at de har fått interesse for mer. Så nå har jeg bare droppet det og er glad for mine kvinnelige venner. Gutta for være kjærester. 

Anonymkode: 7ef1c...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å ha kvinnelige venner, men som oftest betyr det at man har en eller annen aktivitet som begge setter pris på (ofte idrett eller hobbier). Kvinner er nok i snitt mye gladere enn menn i å "bare prate", og sånn sett er nok mengden menn som "bare" vil være venn med en kvinne litt begrenset. Joda, vi spiser middag sammen og bare prater vi menn også, men tror vi gjør det i mindre grad enn kvinner. Hvordan skal vi ellers får tid til å løpe rundt etter damene?? Ha ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum kan du egentlig være. Selvsagt blir gutter flest oftere forelsket og interesserte i jenter de henger med over tid. Og sjalu når de plutselig velger andre gutter. Dette er naturen. Kombinert med at gutter sjeldnere opplever å bli tatt kontakt med av jenter og er generelt mer desperat. Så har du det gående.

Anonymkode: 4dd5d...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...