Gå til innhold

Vegetarpizza


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du lager vegetarpizza, hva har du på? Jeg er ikke særlig glad i sopp, men ellers er jeg veldig åpen for forslag til hva som er godt på pizzaen.

Anonymkode: 9f1c3...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pizza Margarita, mozzarella!

Jeg liker annanas men gubben får spasmer bare av tanken på det. 

Anonymkode: 67cf0...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har steker sopp og har på godt med salt og pepper (jeg er glad i sopp). I tillegg syns jeg det er godt med tomater i skiver, oliven, ovnsbakt paprika (sånn ferdig på glass) og kanskje litt smuldret fetaost eller pesto. Artisjokkhjerter kan også være godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprika, mais, løk, ananas. Ruccolasalat etter at den er stekt 😋😋

Anonymkode: c69f9...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rød/gul paprika, pesto, mais, jalapeño, rødløk og mozzarella/annen ost. oooog små plommetomater.

Endret av saltyliquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lager ulike pizzaer og varier da med fyll.Kan nevne det jeg bruker

Rød løk.

Oliven

Avocado

Blomkål

Artisjokk

Purre

Kikerter

Tofu

Cherry tomater

Soltørka tomat

 

Anonymkode: 8b5e6...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er artisjokker og gorgonzola, evt fourme d'ambert, altså blå ost.

Tomatsaus først, så ost, gjerne også litt mozzarella og parmesan i tillegg til blåosten, og så tynnskårne rå artisjokkhjerter, helst av sånne små artisjokker som er i sesong nå. Tar litt tid å preppe, men det er det verdt. 

Mulig disse ostetypene ikke har vegetarisk løpe, forresten, der kjenner jeg ikke detaljene.

Ellers kan grillet paprika, mozzarella, oliven og chèvre også være godt. Gjerne med frisk ruccola på etter steking.

Anonymkode: 00164...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomatsaus, oliven, ananas, kikerter, store hvite bønner, bønnemiks, andre bønner, kantarell (vi liker sopp), paprika, stekt løk, mais, tomater, ost (helst Jarlsberg).

Med unntak av tomatsaus og ost varierer det veldig hva vi velger fra den lista når vi lager pizza, det er etter hva vi har og har lyst på. Det hender tilogmed en sjelden gang at vi har bacon, kjøttdeig eller pølser på, men da blir det ikke vegetar.

Anonymkode: 003e9...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomatsaus med masse hvitløk, aubergnine, mozzarella og parmesan. Og god olivenolje og fersk basilikum ved servering. (Gjerne parmaskinke også, men da er det ikke vegetar lenger.)

Jeg må ta forbehold siden jeg ikke vet om mozzarella og parmesan kan lagets vegetarisk. Men uansett ostetype er aubergine kjempegodt på pizza. :) 

Anonymkode: 8c05c...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne ringer grønn paprika er veldig godt på pizza. Paprikaen blir noe helt annet enn når den er rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tomatsaus med masse hvitløk, aubergnine, mozzarella og parmesan. Og god olivenolje og fersk basilikum ved servering. (Gjerne parmaskinke også, men da er det ikke vegetar lenger.)

Jeg må ta forbehold siden jeg ikke vet om mozzarella og parmesan kan lagets vegetarisk. Men uansett ostetype er aubergine kjempegodt på pizza. :) 

Anonymkode: 8c05c...d5e

Man får det vegansk :)

Anonymkode: 8b5e6...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomat, rødløk, paprika, ananas, sjampinjong, squash... det jeg har av grønnsaksrester i kjøleskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du lager vegetarpizza, hva har du på? Jeg er ikke særlig glad i sopp, men ellers er jeg veldig åpen for forslag til hva som er godt på pizzaen.

Anonymkode: 9f1c3...7e8

Gress?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange tips! :) Jeg er ikke vegetarianer, så ofte spiser jeg bare pizzaen med kjøttdeig eller skinke, tomatsaus, ost og løk. Jeg gleder meg til å prøve noe nytt, flere av forslagene høres veldig gode ut!

Anonymkode: 9f1c3...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Gress?

Seriøst?Var det det beste du kunne komme på?

Anonymkode: 8b5e6...a28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...