Gå til innhold

Ferie og ving


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 mai, så sent?

Det tror jeg ikke er lov, eller mente du 1 april?

Anonymkode: cf984...1a8

Skulle det ikke være lov å bestille hotell til sommerferien etter 1 Mai ?? Det tror jeg ikke på..

Anonymkode: 1ae6a...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle det ikke være lov å bestille hotell til sommerferien etter 1 Mai ?? Det tror jeg ikke på..

Anonymkode: 1ae6a...46c

Så morsom du er.

Anonymkode: cf984...1a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :)

Vi er nok for sene for sommerferien ja :)

Men jeg tror vi kan klare å få til det hotellet vi ønsker, og de rommene vi ønsker i romjulen om vi bestiller om en mnd..

Eller?

Anonymkode: cf984...1a8

Jeg bestilte tur til Hellas med Ving i sommer sist helg. Du må jo bare gå inn og se om det er ledig??

Anonymkode: b97f8...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Vi diskuterer datoene nå, og lurer på om vi er litt sent ute nå, og vi burde å da det neste år :)

Anonymkode: cf984...1a8

Det er jo bare å sjekke nettsiden til Ving, det. Om dere vet at det blir charter og sted dere ønsker å dra til, samt har et budsjett, er det jo enkelt å se hvilke hoteller som fortsatt er tilgjengelig. Charterbilletter blir ofte kjapt revet vekk i høysesongen, men det går også flere fly i denne perioden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hallo? For seint? Gå inn å se, det er massevis med turer på både ving og tui. Herrefred er dette virkelig et seriøst spm? 

Anonymkode: c93d2...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, NewInTown said:

Det er jo bare å sjekke nettsiden til Ving, det. Om dere vet at det blir charter og sted dere ønsker å dra til, samt har et budsjett, er det jo enkelt å se hvilke hoteller som fortsatt er tilgjengelig. Charterbilletter blir ofte kjapt revet vekk i høysesongen, men det går også flere fly i denne perioden. 

Hallo, jeg skjønner da det, men problemmet er at vi ikke for bestille før om noen mnd for da vet vi når vi har ferie!

Derfor spør jeg om det, slik at jeg vet om det er noe vits i håpe på at det forsatt kan være noe igjen, og jeg har fåttt masse gode svar, slike kommentarer som det er så unødvendig, alle skjønner da det at man kan ringe ving eller/og sjekke siden..

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, jeg skjønner da det, men problemmet er at vi ikke for bestille før om noen mnd for da vet vi når vi har ferie!

Derfor spør jeg om det, slik at jeg vet om det er noe vits i håpe på at det forsatt kan være noe igjen, og jeg har fåttt masse gode svar, slike kommentarer som det er så unødvendig, alle skjønner da det at man kan ringe ving eller/og sjekke siden..

Anonymkode: cf984...1a8

Men hvordan tror du at noen kan se hva som er ledig om noen måneder....?

Jeg ville heller råde deg til å være litt mer eventyrlysten. 

Anonymkode: b97f8...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvordan tror du at noen kan se hva som er ledig om noen måneder....?

Jeg ville heller råde deg til å være litt mer eventyrlysten. 

Anonymkode: b97f8...23d

Erfaring av brukere kanskje?

Fått 3 sider med svar, så det er mange som vet..

Og hvor eventyrlystig jeg skal være bestemmer jeg selv, takk.

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...