Gå til innhold

Ferie og ving


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi er en familie som skal på tur i, vi  skal bestille tur og hotell via ving, hvor lang tid  i forveien burde man å bestille turen?

Forhold til plass på hoteller?

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hovedsak blir det dyrere jo nærmere avreisedato dere kommer, så hvis du har datoen klar allerede nå er det bare å bestille. 

Unntak for dagene rett før avreisedato, da kan du finne billige restplasser. Men gudene vet hvor du havner, det kommer helt an på hva som er ledig. Så bestill nå du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fort utplukket på de mest populære familiehotellene til Ving (sunwing resorts), men de har jo et stort utvalg av andre hoteller, og det er alltid noe å finne. Vi har bestilt alt fra et halvt år til ett år i forveien :P, mens andre reiser til samme sted på restplass, liksom. Alt er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Guile said:

I hovedsak blir det dyrere jo nærmere avreisedato dere kommer, så hvis du har datoen klar allerede nå er det bare å bestille. 

Unntak for dagene rett før avreisedato, da kan du finne billige restplasser. Men gudene vet hvor du havner, det kommer helt an på hva som er ledig. Så bestill nå du. 

Vi diskuterer datoene nå, og lurer på om vi er litt sent ute nå, og vi burde å da det neste år :)

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gravity said:

Det blir fort utplukket på de mest populære familiehotellene til Ving (sunwing resorts), men de har jo et stort utvalg av andre hoteller, og det er alltid noe å finne. Vi har bestilt alt fra et halvt år til ett år i forveien :P, mens andre reiser til samme sted på restplass, liksom. Alt er mulig :)

Ok :)

Hva er din erfaring om å bestille 6 mnd før, forhold til det å få rommene du ønsker, og der du ønsker rommene skal ligge?

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gravity said:

Det blir fort utplukket på de mest populære familiehotellene til Ving (sunwing resorts), men de har jo et stort utvalg av andre hoteller, og det er alltid noe å finne. Vi har bestilt alt fra et halvt år til ett år i forveien :P, mens andre reiser til samme sted på restplass, liksom. Alt er mulig :)

Og få akkurat det hotellet du ønsker?

Det hotellet vi vurdere,har jeg fått inntrykk av er et veldig populært barnehotell.

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og få akkurat det hotellet du ønsker?

Det hotellet vi vurdere,har jeg fått inntrykk av er et veldig populært barnehotell.

Anonymkode: cf984...1a8

De mest populære til Ving er Sunwing Resortene eller (på Granka) Ocean Beach Club. 

På restplass får man ikke nødvendigvis det hotellet man ønsker, nei. Det kan være lurt å bestille et halvår i forveien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok :)

Hva er din erfaring om å bestille 6 mnd før, forhold til det å få rommene du ønsker, og der du ønsker rommene skal ligge?

Anonymkode: cf984...1a8

Har stort sett gått greit, vi er en familie på 5, men hvis man virkelig vil ha førstevalget kan det lønne seg å bestille ENDA tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gravity said:

De mest populære til Ving er Sunwing Resortene eller (på Granka) Ocean Beach Club. 

På restplass får man ikke nødvendigvis det hotellet man ønsker, nei. Det kan være lurt å bestille et halvår i forveien. 

Vi skal ikke ha restplass.

Vi diskutere om vi skal ta turen i sommerferien eller i jula, det jeg lurer på om vi har nok tid til å få akkurat det hotellet vi ønsker og akkurat de rommene vi ønsker. Om vi drøyer med å bestille om en mnd. For da vet vi at når alle kan.

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gravity said:

Har stort sett gått greit, vi er en familie på 5, men hvis man virkelig vil ha førstevalget kan det lønne seg å bestille ENDA tidligere. 

Takk :)

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gravity said:

Har stort sett gått greit, vi er en familie på 5, men hvis man virkelig vil ha førstevalget kan det lønne seg å bestille ENDA tidligere. 

Vi er tre familier på 6 :)

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Vi skal ikke ha restplass.

Vi diskutere om vi skal ta turen i sommerferien eller i jula, det jeg lurer på om vi har nok tid til å få akkurat det hotellet vi ønsker og akkurat de rommene vi ønsker. Om vi drøyer med å bestille om en mnd. For da vet vi at når alle kan.

Anonymkode: cf984...1a8

Jeg ville ikke regnet med å få akkurat ønsket rom, nei. Om du går inn og ser på 2-3 aktuelle uker/perioder nå, så vil du vel få en pekepinn på hvor mye som er utplukket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Gravity said:

Jeg ville ikke regnet med å få akkurat ønsket rom, nei. Om du går inn og ser på 2-3 aktuelle uker/perioder nå, så vil du vel få en pekepinn på hvor mye som er utplukket?

Shall do :)

Ikke en gang i jula?

Fyller det virkelig så fort opp?

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi er tre familier på 6 :)

Anonymkode: cf984...1a8

Da kan dere nok ikke regne med å velge fra øverste hylle ;). Bare sjekk ut hvor mange 6-manns-rom hotellet har? Det hørtes litt ambisiøst ut å sikre tre seksmannsrom med akkurat ønsket beliggenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Shall do :)

Ikke en gang i jula?

Fyller det virkelig så fort opp?

Anonymkode: cf984...1a8

Har aldri reist i jula, så vet ikke hvor populært det er. Men har du ikke vært inne på det aktuelle hotellet og sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gravity said:

Da kan dere nok ikke regne med å velge fra øverste hylle ;). Bare sjekk ut hvor mange 6-manns-rom hotellet har? Det hørtes litt ambisiøst ut å sikre tre seksmannsrom med akkurat ønsket beliggenhet.

nei nei :)

vi skal ha tre rom :)

Hvert rom skal det være 2 peroner i :)

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gravity said:

Har aldri reist i jula, så vet ikke hvor populært det er. Men har du ikke vært inne på det aktuelle hotellet og sjekket?

Jo, men når jeg googler hotellet og ving, og går inn på kalender, går det ikke ann å sjekke datoer lengre enn mars.

Men når jeg søker ving ferie, og klikker meg inn på GC og titter på hoteller, og så går inn på hotellet, da kan jeg se datoene og jeg kan bestille.

Veldig merkelig,og derfor spørsmålet :)

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gravity said:

Har aldri reist i jula, så vet ikke hvor populært det er. Men har du ikke vært inne på det aktuelle hotellet og sjekket?

""inne på ving siden. (alså inn på ving side, søke GC, og se på hotellene da ser jeg datoene fram til des 2018)

Anonymkode: cf984...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...