Gå til innhold

Hun ba meg bare "ta" henne - selv om hun ikke var keen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en stund siden la jeg an på dama mi i senga, og hun var ikke responsiv i det hele tatt. Så sa hun noe i retning av at hun ikke alltid gadd å styre så mye og at hun skulle ønske jeg bare "tok" henne en gang i blant, selv om hun ikke nødvendigvis ville. Dette skjønte jeg lite av - hva ville vært forskjellen på å bare ta henne og voldtekt? Hun var ikke i humør til å forklare, og siden har det ikke blitt nevnt. Men kanskje noen der ute kan forklare? Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 6bcb8...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først bør du finne ut om du har tråkket over en grense, om noe plager henne osv. Å spekulere uten å vite hva hun tenker og føler er nytteløst.

 

For all del ikke ta henne når det er så tvetydig.

Anonymkode: 23174...28f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

For en stund siden la jeg an på dama mi i senga, og hun var ikke responsiv i det hele tatt. Så sa hun noe i retning av at hun ikke alltid gadd å styre så mye og at hun skulle ønske jeg bare "tok" henne en gang i blant, selv om hun ikke nødvendigvis ville. Dette skjønte jeg lite av - hva ville vært forskjellen på å bare ta henne og voldtekt? Hun var ikke i humør til å forklare, og siden har det ikke blitt nevnt. Men kanskje noen der ute kan forklare? Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 6bcb8...da2

Du bør avtale et stoppord med henne. F.eks om hun sier "rødt" så betyr det at du skal stoppe. Da vet du at det bare er å kjøre på, så lenge hun ikke har sagt stoppordet. Kanskje hun tenner på å bli tatt "uten samtykke". Syns du skal snakke mer med henne om dette, slik at du vet mer hva som er bakgrunnen for at hun ønsker dette. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig merkelig ut. Jeg ville tatt det opp en gang dere begge er våkne, avslappet og i godt humør. 

Anonymkode: 3d0c3...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Her skal man trå forsiktig. Det kan være flere ting, men synes det høres ut som at hun tenner på menn som tar det de vil ha, ikke spør seg frem og spør om lov. Det er ganske vanlig.

Anonymkode: 67fb8...219

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nesten nødt til å spørre henne om hva hun mente. Men kanskje det bare var at hun gjerne er med på en kjappis innimellom uten at hun trenger å komme, eller at man bruker masse tid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HanenIFlokken

''Jeg har lyst til å bare ligge der og ta imot uten å engasjere meg eller gi noe tilbake, for det er jeg for lat til''

Det er hva det betyr :) cirka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr kanskje at hun ikke alltid er i humør til noe langvarig forspill og slikt, at hun av og til vil at dere bare skal knulle uten noe fuzz?

For meg er det i hvert fall sånn, av og til er jeg ikke kåt eller har nevneverdig lyst på sex, men kan godt ta en kjappis bare fordi det føles bra. Da gidder jeg ikke så mye styr eller opplegg, bare et kjapt ligg og så ferdig. 

Terskelen for å ha sex sjøl om man er trøtt/sliten/sur/ikke er kåt blir lavere da, hvis en veit at en ikke forplikter seg til å måtte prestere elller være sexy i en time. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha sex med henne på denne måten? Får du noe ut av det?

Dette må dere snakke om. Et annet sted enn i sengen.  Avtale stoppord. Aftercare osv....

Anonymkode: a7dc1...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanenIFlokken skrev:

''Jeg har lyst til å bare ligge der og ta imot uten å engasjere meg eller gi noe tilbake, for det er jeg for lat til''

Det er hva det betyr :) cirka

Det er slik jeg tolker det også. At hun vil «settes i gang» uten å gjøre noe selv.

Men jeg ville selvsagt forsikret meg om at jeg tolket rett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Det betyr kanskje at hun ikke alltid er i humør til noe langvarig forspill og slikt, at hun av og til vil at dere bare skal knulle uten noe fuzz?

For meg er det i hvert fall sånn, av og til er jeg ikke kåt eller har nevneverdig lyst på sex, men kan godt ta en kjappis bare fordi det føles bra. Da gidder jeg ikke så mye styr eller opplegg, bare et kjapt ligg og så ferdig. 

Terskelen for å ha sex sjøl om man er trøtt/sliten/sur/ikke er kåt blir lavere da, hvis en veit at en ikke forplikter seg til å måtte prestere elller være sexy i en time. 

Enig. Godt med enkel PiV iblant uten fjas;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å ta en prat med henne om dette, og ikke bare kjøre på, og risikere at hun slår deg i huet med MeToo i ettertid. 

Anonymkode: 7d93f...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety at hun er for sliten til å bidra med så mye men at hun ikke synes det hadde gjort noe om du bare satte igang. Jeg har gjerne spøkt med det til partneren min, at jeg er for sliten til å bidra men han får bare kjøre på ... :fnise: Skjønner om partner ikke vil være med på det da, må være kjedelig å knulle ei som bare ligger der! Ofte i hverdagene vil jeg bare ha det kjapt og enkelt, jeg engasjerer meg uansett når vi først er igang. Men om hun sa at du kunne ta henne uten at hun hadde lyst så høres jo det litt rart ut. Kanskje hun faktisk ikke har lyst men tilbyr pliktsex for å være "grei"? Da ville jeg i så fall tenkt meg om to ganger, det kan i verste fall ødelegge sexlivet. 

Det kan også bety at hun tenner på at du ikke spør om lov men bare tar henne litt mer bestemt. Det er ikke så uvanlig og betyr på ingen måte at jenta vil bli voldtatt. Om det er tilfellet må dere snakke om det og avtale et klart og tydelig stopp ord. Ellers kan du jo bare prøve å være litt mer bestemt, men da uten makt og så klart være lydhør om hun sier nei eller stopp. 

Anonymkode: 2401e...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, kisskissbangbang said:

Det betyr kanskje at hun ikke alltid er i humør til noe langvarig forspill og slikt, at hun av og til vil at dere bare skal knulle uten noe fuzz?

For meg er det i hvert fall sånn, av og til er jeg ikke kåt eller har nevneverdig lyst på sex, men kan godt ta en kjappis bare fordi det føles bra. Da gidder jeg ikke så mye styr eller opplegg, bare et kjapt ligg og så ferdig. 

Terskelen for å ha sex sjøl om man er trøtt/sliten/sur/ikke er kåt blir lavere da, hvis en veit at en ikke forplikter seg til å måtte prestere elller være sexy i en time. 

Jeg tenker noe i samme baner, men samboeren min mener jeg har feil inntrykk av hva det innebærer/ vil si å ha sex. At det ikke handler om å prestere, oppnå orgamser osv. At det å ha sex kan være bare koselig og intimt. Men jeg har fortsatt prestasjonspress i senga uansett hva han sier :P 

Anonymkode: 3d0c3...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Det betyr kanskje at hun ikke alltid er i humør til noe langvarig forspill og slikt, at hun av og til vil at dere bare skal knulle uten noe fuzz?

For meg er det i hvert fall sånn, av og til er jeg ikke kåt eller har nevneverdig lyst på sex, men kan godt ta en kjappis bare fordi det føles bra. Da gidder jeg ikke så mye styr eller opplegg, bare et kjapt ligg og så ferdig. 

Terskelen for å ha sex sjøl om man er trøtt/sliten/sur/ikke er kåt blir lavere da, hvis en veit at en ikke forplikter seg til å måtte prestere elller være sexy i en time. 

Jeg tenkte akkurat samme som deg. Jeg syns det er deilig å ta en kjappis i senga før man sovner. Sex er alltid deilig og fint uansett, hvis det er med en du elsker. 

Anonymkode: 07888...8f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, DonaldDuck skrev:

Du bør avtale et stoppord med henne. F.eks om hun sier "rødt" så betyr det at du skal stoppe. Da vet du at det bare er å kjøre på, så lenge hun ikke har sagt stoppordet. Kanskje hun tenner på å bli tatt "uten samtykke". Syns du skal snakke mer med henne om dette, slik at du vet mer hva som er bakgrunnen for at hun ønsker dette. 

Noe av det dummeste jeg har lest.

Det er jo å legge opp til å bli kastet i fengsel for voldtekt. "å nei vi hadde jo et stoppord" låter nok bra i politiets ører.... NOT!

Anonymkode: 2f24e...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket

Det er ikke så uvanlig at noen kvinner rett og slett vil at mannen noen ganger skal være litt rett på og direkte. At mannen begjærer akkurat henne så mye at han bare MÅ ha henne. For ordens skyld: Dette går begge veier altså. Motstykket kan være deilig for oss menn, også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det dummeste jeg har lest.

Det er jo å legge opp til å bli kastet i fengsel for voldtekt. "å nei vi hadde jo et stoppord" låter nok bra i politiets ører.... NOT!

Anonymkode: 2f24e...7c9

:murvegg: 

Det er jo det man gjør hvis man liker det røft. Kjærester melder ikke hverandre til politiet etter sex vanligvis.... Ikke andre, normale utøvere heller. Hvor får du sånt fra...?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Noe av det dummeste jeg har lest.

Det er jo å legge opp til å bli kastet i fengsel for voldtekt. "å nei vi hadde jo et stoppord" låter nok bra i politiets ører.... NOT!

Anonymkode: 2f24e...7c9

Om dette er det dummeste du har lest, så har du ikke vært borti så mye annet enn tradisjonell sex. Stoppord er vanlig og helt nødvendig å benytte seg av innenfor BDSM. Om det ikke hadde fungert, hadde det eksistert mange flere overgripere i dette landet enn det faktisk gjør.

Endret av DonaldDuck
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...