Gå til innhold

Noen klarsynte her som vil spå meg? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vannmann, kvinne født i 89..

Jeg søker svar om kjærlighet.. Hva kan du se om den? Vil jeg finne den om jeg slutter å lete?

Anonymkode: 469f0...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.2.2018 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Vannmann, kvinne født i 89..

Jeg søker svar om kjærlighet.. Hva kan du se om den? Vil jeg finne den om jeg slutter å lete?

Anonymkode: 469f0...0c5

Ja, du kommer til å gifte deg med den tørrlagt rørlegger. Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen, men han er en snill mann. Han heter Bjarne, er Tvilling og født i 83. Når du ikke er hjemme liker han å høre på svensk dansebandmusikk i smug. 

Anonymkode: 92cce...655

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rette vil alltid finne hverandre tilslutt! du grubler for mye :) :hjerte: Utforsk verden! HA en god reise om du snart skal mot sol og varme! kjærligheten ser jeg først en del lenger fremme ! jobber du innen helsevesenet? Kanskje du vil møte en innenfor det området :) Om noen år, først, nyt friheten! <3 

Anonymkode: 7c72e...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De rette vil alltid finne hverandre tilslutt! du grubler for mye :) :hjerte: Utforsk verden! HA en god reise om du snart skal mot sol og varme! kjærligheten ser jeg først en del lenger fremme ! jobber du innen helsevesenet? Kanskje du vil møte en innenfor det området :) Om noen år, først, nyt friheten! <3 

Anonymkode: 7c72e...9b7

Helsevesenet stemmer. Men har ikke planlagt en reise😊 

Anonymkode: 469f0...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...