Gå til innhold

Janne (32) fikk sjokk da hun så hva datteren Madelen (5) tygde på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/nyheter/9689116/

Er jeg den eneste som ikke helt forstår hvorfor hun ringer media angående dette ?

Virker for meg som mora til ha 15 minutter i rampelyset,

Anonymkode: 330a1...be7

Hvis du leser artikkelen så står det at hun først la det ut på Facebook, deretter skrev Finnmark Dagblad om saken. Sannsynligvis etter at noen av deres ansatte har sett innlegget på Facebook. 

Anonymkode: 66e99...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser artikkelen så står det at hun først la det ut på Facebook, deretter skrev Finnmark Dagblad om saken. Sannsynligvis etter at noen av deres ansatte har sett innlegget på Facebook. 

Anonymkode: 66e99...4b5

Veldig spesielt å dele dette med bilder og alt uansett. Jenta er fem år, burde vite at man ikke spiser søppel

Anonymkode: 45424...6ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Jeg hadde blitt flau hvis jeg i voksen alder kom over denne artikkelen hvis den omhandlet meg. Ikke at 5-åringen burde visst hva hun tygget på (det er jo bra hun ikke vet det) men fordi det er ikke så kult å lese om "dagen man tygget på en kondom"

For det andre: Er det greit å spise på ting man finner så lenge man vet hva det er? 

For det tredje: De fraktet vaksinen i ambulanse samme kveld? Hastet det virkelig så mye? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettsidene til TV 2 består vel ikke av stort annet enn tåpelige clickbait-artikler... 

Anonymkode: ff814...610

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smakte på hundedritt da jeg var i 3-års alderen. Det ble munnvask, tannpuss og legebesøk og jeg vet ikke hva, men så vidt jeg vet var det ingen som kontaktet avisen om det. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, FrankDrebin said:

Jeg smakte på hundedritt da jeg var i 3-års alderen. Det ble munnvask, tannpuss og legebesøk og jeg vet ikke hva, men så vidt jeg vet var det ingen som kontaktet avisen om det. :P

Gjorde mye rart og dumt som liten jeg og. Endte ikke opp i avisa eller på nett det heller. Ille nok om ting blir nevnt i familiemiddag, men for hele Norge da... 

Anonymkode: b02c5...0c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde mye rart og dumt som liten jeg og. Endte ikke opp i avisa eller på nett det heller. Ille nok om ting blir nevnt i familiemiddag, men for hele Norge da... 

Anonymkode: b02c5...0c8

Ikke sant, jeg hadde ikke vært spesielt fornøyd med å få hendelsen midt i trynet når jeg gikk online. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 Dersom fremtidige klassekamerater søker etter navnet til denne jenta, så kommer vel denne saken fremdeles opp... 

 Hun kommer til å bli kalt "kondom-tyggeren" i mange år fremover...

Anonymkode: ff814...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars unge, for det første burde hun blitt lært dette for lenge siden at man ikke spiser det man finner på bakken (3åringen vår vet bedre). For det andre, nå kan venner, uvenner og ukjente søke på dette å mange år fremover. 

Bra jobba mor.

Anonymkode: 3525f...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...