Gå til innhold

FRP - Et parti for mannfolk flest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Jolene skrev:

Er helt enig med FrP når det kommer til å både betale for abort og juridisk abort for menn. Er til og med en ekte kvinne!

 

8 minutter siden, Englejenta skrev:

Er sååå enig med deg,  og jeg er også ekte kvinne :-)   

Det er virkelig på tide at det kommer en slik lov, det kan ikke være slik at en kvinne kan tvinge ett barn på deg som mann  om du skulle gjøre en kvinne gravid og du ikke ønsker deg barn med henne.

Vi hyler og skriker om likestilling, det er akkurat det dette er.  :-)

I avisen står det skrevet : 

Det vil seie at mannen skal ha høve til å fråskrive seg alle plikter og rettar om han gjer ei kvinne gravid og ho bestemmer seg for å bere fram barnet. Og det før barnet er født

Grunngjevinga er at det i dag bare er den eine parten, kvinna, som kan avbryte foreldreskap.

 

Nå vil FRP at KVINNEN skal måtte ta vare på barnet alene om hun vil beholde barnet og at KVINNEN skal betale for aborten hvis hun velger det (gjerne som resultat av press fra mannen). 

 Samtidig så hyler FRP-menn over at innvandrerne får flere barn enn etnisk norske kvinner... er det noe overraskende? Norske menn vil ikke ha barn med norske kvinner, og norske kvinner vil ikke ha barn med egoistiske norske menn.

Anonymkode: 27bb7...3e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Jolene skrev:

Nettopp! Menn har ingen rettigherer når det kommer til barn, det finnes derfor ingen reell likestilling på dette området. Mange kvinner hyler om likestilling, men kun likestilling i deres favør...

Hva med barnets rettigheter? 
Jeg kjenner flere folk som har vokst opp med fedre som gir faen i barnebidraget. Jeg har en kamerat som ble født inn i en familie med både mor og far, og da dumpa mor måtte hun ha 2 jobber for å forsørge familien. Slike fedre liker å si ting som "Hvorfor skal jeg betale bidrag? jeg kjøpte barna sko i forrige uke?" eller "Hvorfor skal jeg betale bidrag? Jeg tok barna med på ferie."

Menn slipper unna med så mye drit når det kommer til sine egne barn. De sutrer over bidrag, når barna deres lever i fattigdom fordi mor har mindre penger enn andre foreldre. 

Anonymkode: 27bb7...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå vil FRP at KVINNEN skal måtte ta vare på barnet alene om hun vil beholde barnet og at KVINNEN skal betale for aborten hvis hun velger det (gjerne som resultat av press fra mannen). 

 Samtidig så hyler FRP-menn over at innvandrerne får flere barn enn etnisk norske kvinner... er det noe overraskende? Norske menn vil ikke ha barn med norske kvinner, og norske kvinner vil ikke ha barn med egoistiske norske menn.

Anonymkode: 27bb7...3e0

Er du for likestilling?

Du kan ikke si at det er bare FRP menn som hyler over at innvandrere får flere barn, det gjelder mange forskjellige menn og kvinner som stemmer alle forskjellige partier.

Selvsagt vil mange menn og kvinner ha barn, men noen ønsker ikke det og denne loven er da på sin plass for disse. 

Om man er uheldig og kondomen sprekker, eller dama ikke har tatt p-pillene sine så må mannen også få ha ett valg der han kan si at han ikke ønsker barnet.

En kvinne kan ta abort selv om mannen ønsker seg det barnet mer enn noe annet.

Livet er ikke rettferdig!  

Alle mennesker fortjener selv å bestemme om de vil ha barn eller ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så alle kvinner som stemmer FrP er ifølge huet ett skeive? 

Anonymkode: 470c6...49a

Nei, det er din logikk.

Anonymkode: 0656d...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå vil FRP at KVINNEN skal måtte ta vare på barnet alene om hun vil beholde barnet og at KVINNEN skal betale for aborten hvis hun velger det (gjerne som resultat av press fra mannen). 

 Samtidig så hyler FRP-menn over at innvandrerne får flere barn enn etnisk norske kvinner... er det noe overraskende? Norske menn vil ikke ha barn med norske kvinner, og norske kvinner vil ikke ha barn med egoistiske norske menn.

Anonymkode: 27bb7...3e0

Når kvinnen har alle alternativene, er det en selvfølge at kvinnen sørger for barnet.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med barnets rettigheter? 
Jeg kjenner flere folk som har vokst opp med fedre som gir faen i barnebidraget. Jeg har en kamerat som ble født inn i en familie med både mor og far, og da dumpa mor måtte hun ha 2 jobber for å forsørge familien. Slike fedre liker å si ting som "Hvorfor skal jeg betale bidrag? jeg kjøpte barna sko i forrige uke?" eller "Hvorfor skal jeg betale bidrag? Jeg tok barna med på ferie."

Menn slipper unna med så mye drit når det kommer til sine egne barn. De sutrer over bidrag, når barna deres lever i fattigdom fordi mor har mindre penger enn andre foreldre. 

Anonymkode: 27bb7...3e0

Kvinnen får ivareta barnet, siden kvinnen velger å føde frem barnet. Det er rimelig enkel logikk: den med mest valgalternativer får faktisk sørge for et eventuelt avkom når ikke begge er enige om avkommets fødsel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig i at kvinner selv skal måtte betale for abort, men juridisk abort burde være en selvfølge. Hvordan kan man støtte likestilling og fortsatt være imot juridisk abort? Har du et bedre forslag som også vil fremme likestilling?

Anonymkode: 6d84a...b0b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg har antydet i andre debatter så er ikke FrP eller Fpu noen burde stemme på såfremt de ikke forsøker å oppsøke negativ omtale.
Tybring-Gjedde er som nevnt en av de sentrale FrP politikerne som en skulle tro ikke kunne tenke pga sterk støtte til Russlands handlinger i øst Europa og Midtøsten. Dessuten var han en av de få som reiste over til USA for å hylle Trump ved innsettelsen.
Nå har FBI endelig bevist for alle (utenom Trump og Russserne) at Russerne blandet seg inn i valget i USA. Det har også bevist at Ruserne har stått bak og støttet nazistene både økonomisk og arrangement messig i deres oppvigling i USA for å destabilisere landet. Også Nazistenes markeringer i Sverige (og muligens i Norge) står Russerne bak.
OG som kjent har Tybring-Gjedde gått ut og støttet Russerne is saker som annekteringen av Krim (som vi vet tilhører Ukraina) og de russiskvennlige som ønsker å løsrive deler av øst Ukarina for å bli en del av Russland. Mulig han også støttet Russsernes annektering av vest Georgia. Jeg vil ikke legge meg opp i hvorfor Tybring-Gjedde støtter USA så sterkt, men at dette ikke lover godt for et land som Norge som ønsker å forhindre ustabilitet og Nazistiske holdninger er det ikke tvil om. 
I et demokrati som Norge er det vanskelig å stoppe agitasjon av den type Tybring-Gjedde står for i sin hyllest til Russland og Trump, men kanskje folk bør tenke over det. Tybring har muligens fått beskjed av sine meningsfeller i øst om å ligge litt lavt en periode, men jeg tror vi bør være oppmerksom på denne mannen og hans politiske meningsfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes juridisk abort høres fornuftig, men jeg synes nok at mannen kan være med å spleise på aborten.

Anonymkode: a4e4d...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes juridisk abort høres fornuftig, men jeg synes nok at mannen kan være med å spleise på aborten.

Anonymkode: a4e4d...5ee

Hvorfor skal mannen være med på å spleise på noe han ikke har rett til å bestemme over ?

Anonymkode: 68b81...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2018 den 21.19, Far til 2 skrev:

Som jeg har antydet i andre debatter så er ikke FrP eller Fpu noen burde stemme på såfremt de ikke forsøker å oppsøke negativ omtale.
Tybring-Gjedde er som nevnt en av de sentrale FrP politikerne som en skulle tro ikke kunne tenke pga sterk støtte til Russlands handlinger i øst Europa og Midtøsten. Dessuten var han en av de få som reiste over til USA for å hylle Trump ved innsettelsen.
Nå har FBI endelig bevist for alle (utenom Trump og Russserne) at Russerne blandet seg inn i valget i USA. Det har også bevist at Ruserne har stått bak og støttet nazistene både økonomisk og arrangement messig i deres oppvigling i USA for å destabilisere landet. Også Nazistenes markeringer i Sverige (og muligens i Norge) står Russerne bak.
OG som kjent har Tybring-Gjedde gått ut og støttet Russerne is saker som annekteringen av Krim (som vi vet tilhører Ukraina) og de russiskvennlige som ønsker å løsrive deler av øst Ukarina for å bli en del av Russland. Mulig han også støttet Russsernes annektering av vest Georgia. Jeg vil ikke legge meg opp i hvorfor Tybring-Gjedde støtter USA så sterkt, men at dette ikke lover godt for et land som Norge som ønsker å forhindre ustabilitet og Nazistiske holdninger er det ikke tvil om. 
I et demokrati som Norge er det vanskelig å stoppe agitasjon av den type Tybring-Gjedde står for i sin hyllest til Russland og Trump, men kanskje folk bør tenke over det. Tybring har muligens fått beskjed av sine meningsfeller i øst om å ligge litt lavt en periode, men jeg tror vi bør være oppmerksom på denne mannen og hans politiske meningsfeller.

Kilder? (Ikke vg, dagbladet eller klassekampen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er nok av eksempler fra mediene der Tybring Gjedde uttaler seg positivt om Russlands annektering av Krim og delvis støtter Russiskvennlige som med støtte fra Russerne okkuperer deler av Ukraina. Det samme gjelder Russernes annektering av Georgia som var starten på Russlands metode for å annektere andre lands landområder. Ta et rask søk i Google på "Tybring-Gjedde støtter russland russerne". Etter at det er endelig avklart at Russerne var aktive før og under valget mhp å få frem sin kandidat i USA så har også Tybring-Gjedde lagt seg lavt, men i mine øyne er dette en farlig mann å ha på Tinget. Håper tilsammen har intelligens nok til å ikke gi den mannen tilgang på graderte dokumenter.
Det samme gjelder naturligvis alle trollene som er aktive her i Norge og andre land for å få politisk kontroll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/18/2018 at 9:31 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor skal mannen være med på å spleise på noe han ikke har rett til å bestemme over ?

Anonymkode: 68b81...989

Alle skattebetalere må være med å spleise på bidrag fra staten hvis juridisk abort noen gang skulle gå igjennom. Er det det dere vil? Da er dere jammen rause.

Anonymkode: 1d92d...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...