Gå til innhold

Ferdige broderier


Pusheen the cat

Anbefalte innlegg

Hei! 

Noen gode tips til hva jeg kan gjøre med ferdige broderier? Har blitt endel bilder opp gjennom årene så lurer på om det er noe jeg kan bruke dem til eller lage noe fint? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvilken størrelse de har, og hvilket motiv du har brodert. Jeg er glad i å lage bruksgjenstander av håndarbeidet mitt, så jeg har laget en del bokmerker opp igjennom av småbroderiene. De som er ekstra fine, kan få en ramme på seg og henges opp eller gies bort del noen som setter pris på sånt. Hva har du liggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pusheen the cat skrev:

Hei! 

Noen gode tips til hva jeg kan gjøre med ferdige broderier? Har blitt endel bilder opp gjennom årene så lurer på om det er noe jeg kan bruke dem til eller lage noe fint? 

 

Sett det i ramme og heng det opp på veggen ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel av de største broderiene har jeg rammet inn på veggen :) Men det blir litt vel mange bilder om jeg skal henge opp alle. Nå har jeg mange små broderier, a5 størrelse kanskje som bare blir liggende i en skuff.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pusheen the cat skrev:

Endel av de største broderiene har jeg rammet inn på veggen :) Men det blir litt vel mange bilder om jeg skal henge opp alle. Nå har jeg mange små broderier, a5 størrelse kanskje som bare blir liggende i en skuff.  

Kan du kanskje lage et lappeteppe der noen av lappene er broderier? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vurdert å lage et teppe, det hadde vært morsomt :)

Puter har jeg også laget med endel av broderiene, samt duker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...