Gå til innhold

Presentasjonstråd juli-august 2018


Lidis88

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide vi lagde en sånn :)

 

1.Nick:

2. Alder:

3. Bosted:

4. Samboer/gift/kjæreste etc:

5. Hvor lenge har dere vært sammen:

6. Barn fra før:

7. Termin:

8. Prøvehistorie:

9. Tanker om svangerskapet:

10. Har dere noen dyr?

11. Student/yrke:

12. Magefølelse - jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

1.Nick: Milio

2. Alder: 26, (27 når den spretter ut)

3. Bosted: Utenfor Oslo

4. Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer

5. Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år 

6. Barn fra før: Nei

7. Termin: Menstermin 17.07, spent hva OUL sier. TUL sa 22.07.

8. Prøvehistorie: Klaffa på 3 forsøk. Første forsøk var halvhjertet da EL var midt i et bryllup, og da det ble full pott var første forsøk med EL-tester.

9. Tanker om svangerskapet: Ikke så mange egentlig. Håper det går smertefritt uten noe store problemer. Litt skuffet over at venninnene har trukket seg unna i den grad de har gjort. Ganske overrasket over det egentlig. 

10. Har dere noen dyr? Nei

11. Student/yrke: Ingeniør, jobber i det private.

12. Magefølelse - jente eller gutt? Har ingen magefølelse fortsatt. Fasiten får vi imorgen på OUL :) 

Endret av Milio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1.Nick: Blomst12

2. Alder: 28

3. Bosted: Liten by på Sørlandet

4. Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer

5. Hvor lenge har dere vært sammen: 10 år

6. Barn fra før: 2 jenter født i i 14 og 15

7. Termin: 28/8

8. Prøvehistorie: En hyggelig overraskelse :)

9. Tanker om svangerskapet: Hadde lyst på nr 3,så syns det er veldig koselig!! Litt rart og siden det er sistemann!

10. Har dere noen dyr? Nei

11. Student/yrke: Sykepleier

12. Magefølelse - jente eller gutt? Heller litt på gutt, men det er ikke mye over 50%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88    145  163

Lidis88

1.Nick : camilla2017

2. Alder: 22 år

3. Bosted: 

4. Samboer/gift/kjæreste: samboer 

5. Hvor lenge har dere vært sammen: ca 2 år 

6. Barn fra før: ingen 

7. Termin: 17 august 

8. Prøvehistorie: Vi bestemte oss sammen for at jeg skulle slutte på prevensjon, og skjer det så skjer det! Vi begge elsker barn og alltid hatt kjempe lyst på! 

9. Tanker om svangerskapet: jeg er veldig spent på tiden fremover i svangerskapet, babyen vokser og mest av alt spent på å kjenne den første bevegelsen i magen, og på alle forandringer på kroppen og humørsvingninger! Det viktigste nå er å få vært på ultralyd for å se at alt er bra, at jeg har et sunt og friskt svangerskap.

10. Har dere noen dyr? Vi har to pusekatter 

11. Student/yrke: Barnehage 

12. Magefølelse - jente eller gutt? Jeg er nesten sikker på at det ligger en liten gutt i magen, får vite på ultralyd om 4 dager. 

 
Endret av Camilla2017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Nick: Gia_

2. Alder: 24år 

3. Bosted: Sentral plass i Rogaland

4. Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer og forlovet

5. Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år idag ❤️

6. Barn fra før: 0

7. Termin: menstermin 13.08, tul sa 18.08

8. Prøvehistorie: En velkommen overraskelse 

9. Tanker om svangerskapet: Har egentlig roa meg ganske mye ned nå ifht i starten. Hadde blødninger pga skjøre slimhinner så var egentlig helt sikker på at dette endte dårlig, men hatt ultralyd i uke 8 og uke 12, hvor alt så helt fint ut! Nå koser jeg meg mer, da de fleste plagene har gitt seg. Kun veldig trøtt enda og mye hodepine. Fått en kul, så det er jo koselig, komt meg tilbake på trening og har grei matlyst! Gått mer opp for samboeren også når han ser forskjell på magen min, så nå er han enda mer delaktig enn han var i begynnelsen. 

10. Har dere noen dyr? 1 hund og ett til som ikke hvermansen har :P (ikke reptil) 

11. Student/yrke: vil ikke bli gjenkjent 🌚

12. Magefølelse - jente eller gutt? Ingen aning. Bestemmer jeg meg for at jeg føler det er jente, så dukker tankene om at det sikkert er gutt opp.. Lettere å slå fast på at det er jente og ikke gutt av en eller annen grunn, men klarer ikke å slå meg til ro med magefølelse på en av kjønnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Nick: Popsilopp

2. Alder: 24

3. Bosted: 

4. Samboer/gift/kjæreste etc: Har vært gift i 5 år i sommer

5. Hvor lenge har dere vært sammen: 10 år

6. Barn fra før: M på 2 år💙

7. Termin: 3. juli, men siden det er tvillinger kommer de mest sannsynlig i løpet av juni

8. Prøvehistorie: En var veldig planlagt😅 Fryseforsøk, fikk satt inn det ene embryoet vi hadde på frys etter Magnus. I tillegg klaffet det på egenhånd samtidig. Så da ble det to💕

9. Tanker om svangerskapet: Fikk vite allerede i uke 7 at det var to. Da fikk jeg virkelig tidenes sjokk, og brukte noen uker på å venne meg til tanken. Nå synes jeg det er kjempe koselig, men synes tiden går alt for fort. Jeg er allerede halveis😱

10. Har dere noen dyr? Har egentlig en hun, men han har alltid bodd mye hos mamma og pappa også, og flyttet permanent inn dit når M ble født.

11. Student/yrke: sosionomstudent

12. Magefølelse - jente eller gutt? Har på to ultralyder sett to jenter. Så er ganske sikker på det🎀🎀

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

1.Nick: Tuppeluren

2. Alder: 28

3. Bosted: Sør-østlandet

4. Samboer/gift/kjæreste: gift

5. Hvor lenge har dere vært sammen: 3 år

6. Barn fra før: 1

7. Termin: 27. august

8. Prøvehistorie: satt på andre EL

9. Tanker om svangerskapet: gledes veldig, men håper formen holder seg bra. Har tidligere svangerskap slitt veldig med bekkenløsning.

10. Har dere noen dyr? Nei

11. Student/yrke: ufør

12. Magefølelse - jente eller gutt?: har vært på oul, og fått bekreftet magefølelsen. Det er ei lita Jente :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...