Gå til innhold

Kvinne forsøkt dratt inn i varebil ved Sognsvann i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tviler ikke på at det hendte, men er det kommet mer informasjon om denne hendelsen? Jeg mener det er allmennpreventive grunner til å fortelle om denne saken. Det er derfor jeg frykter at noe er «muffens» med hele saken, med mindre det dukker opp mer informasjon da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du en av disse som tviler på det var reelt også? 

Anonymkode: 87b0d...06e

Jeg gir opp dette forumet snart. Prøver du å "lure" meg til å si at jeg tviler på historien bare for å ha noen å kjefte på? Kjenner det er på tide å trappe betydelig ned på aktiviteten her. Alt skal liksom dreie seg om å skulle lete etter "feil" og ting man kan "ta" hverandre på. Er man for mye her inne, får man et skrudd syn på menneskeheten etterhvert. Forsåvidt bra at det ikke er motsatt. Vel...dagens utblåsning. Nå til saken:

Jeg kan ikke se at jeg har betvilt det i det hele tatt. Jeg påpekte hvilken del av parkeringsplassen som er innerst. Og at det er et rart sted å gjøre noe sånt på.

Hun har gått til politiet og sagt at hun ble overfalt av to menn hun ikke kjente igjen. Jeg ønsker helst å tro at folk ikke gjør sånt for moro skyld. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Jeg er en av de som tror det er fordi det er ankommet mange individer fra kulturer med kvinnefiendtlige verdier, og at de har tatt med seg sitt kvinnefiendtlige syn.

Jeg tror også at hvis jeg vanner planten min at den fortsetter å leve. Men jeg tror det bare da. Jeg vet ikke. Det er bare en antakelse. En liten føling jeg får. Og så gjør jeg det i skjul i tilfelle noen finner ut at jeg vanner planten min. Tenk for noe baluba det blir da. Oppstandelse. 

Kanskje jeg bare skal slutte å vanne den og etterpå skylde på den at visner.. Dum plante, til pass for den. Og så slipper jeg kjeft i tillegg. Perfekt? 

Anonymkode: 5ef81...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og innlegg med nedsettende innhold, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...