Gå til innhold

Ditt aller viktigste hudpleieprodukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det et produkt som har hatt utrolig positiv innvirkning på huden din, og som du nesten ikke kan klare deg uten? :)

Mitt er La Roche Posay Rosaliac UV Legere. Super hvis du sliter med rødflammet hud.

Anonymkode: 9fdc9...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg har sett mest forskjell med er Kiehl's Midningt Recovery Concentrate. Mindre kviser, generelt finere hud.

Anonymkode: 1d582...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyekrem fra Chanel og Natt serumet til Estee Lauder. 

Anonymkode: 21c4c...c93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betydelig mindre kviser, gusten hud og generelt urenheter etter jeg begynte å rense huden med kokosolje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerave Healing Ointment. Kjøper den største varianten de har, så varer utrolig lenge (og er rimelig). Bruker et tynt eller tykt lag hver kveld, og kremen holder fuktigheten i huden godt på plass. 

Anonymkode: 651c2...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retin - a. Minsker porer, linjer og gir glatt, ren hud. 

Anonymkode: d7997...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å nevne flere? Klarer ikke velge bare et produkt jeg ikke kan være foruten. 

Vitamin C suspension 23% + HA Spheres fra The Ordinary - serum/lotion som gir glød og skal ha anti age effekt. 

Airol - holder huden acnefri, fri for pigmentering, og antiage.

Rice exfoliant mask fra Skinfood - deilig, fuktighetsgivende maske med lett peelingeffekt. Huden blir så glødende og "plump" i mangel på bedre ord etter å ha brukt denne. Denne skulle jeg gjerne brukt hver eneste dag. 

Facial spray fra Mario Badescu - fuktighetsgivende spray som jeg bruker før hudpleie, for å sette sminke og igjennom dagen for å friske opp. Denne gir også en fin glød. 

Strobe cream i Silverlite fra Mac - trenger kun denne, og jeg kan gå ut døra. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bio-oil. Hadde ekstremt tørr hud i ansiktet, men den oljen, massert inn hver kveld, gjorde huden min myk og behagelig. Nå trenger jeg bare å vedlikeholde et par kvelder i uka. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øyekrem fra Chanel og Natt serumet til Estee Lauder. 

Anonymkode: 21c4c...c93

Kan jeg spørre hva øyekremen heter? 😊

Anonymkode: be5e3...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronvann, sellerijuice, agurkjuice og ulike grønnsaksjuicer, fruktsmoothies, frukt og grønnsaker. Spises altså, ikke smøres på :laugh:

Anonymkode: e9f9a...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finacea gel på resept fra hudlege. Mye mindre porer, ingen urenheter/kviser og mindre arr/pigmentflekker etter at jeg begynte med denne, så effekt allerede etter ett par uker. 

 

 

Anonymkode: e189d...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hva øyekremen heter? 😊

Anonymkode: be5e3...e60

Jeg bruker disse produktene fra Chanel og E.L. 

6ED0578A-3840-41A8-A2D5-06D089958842.thumb.png.b135aa941c849272752dfa9a5be8f397.png357F3322-F16F-41FB-9DE9-1971A76841FC.thumb.png.70a0ff59cbc45b3cf8a45c6a4d8f6342.png

Denne finnes også som øyeserum. 

 

Anonymkode: 21c4c...c93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange gode tips, og interessant å se hva som hjelper for andre :)

Anonymkode: 9fdc9...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke bare velge ett! Rens morgen og kveld, BHA og aha-syrer og retinol er det viktigste for meg. 

Anonymkode: 3b40d...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, dette er dødsvanskelig å svare på! Jeg må svare to, for ellers klarer jeg det ikke. Huden min er kombinert, og jeg får kviser om jeg ikke bruker riktig produkt. Så; for å holde fuktbalansen i orden må jeg ha Kohakuhada Lotion, og for å holde kvisene borte må jeg ha The Ordinary Retinoid 2% (holder på å fase ut Epiduo for å slippe å være avhengig av resept-produkter, og det ser ut som om retinoid er veien å gå :tommelsmil: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Clinique Clearifying lotion! (Steg 2 i 3 steg-rutinen deres)

Anonymkode: 1d977...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...