Gå til innhold

Noen som har bestilt slør på nett og vært fornøyd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.  Jeg har funnet drømmesløret i en brudebutikk til 800 kr, men så har jeg sett et på nett som er veldig likt til under 300 kr med frakt. Jeg vet at noen billigslør kan se ut litt som hønsenetting med litt for store masker.  Det er ikke nærbilde av det sløret jeg har funnet på JJHouse så skeptisk... Hva tror dere?  Noen som har bestilt slør fra USA og vært fornøyde?  Vet jeg "bare" sparer 500 kr men....

https://www.jjshouse.no/en/One-Tier-Cathedral-Bridal-Veils-With-Pencil-Edge-006091560-g91560/color__ivory

 

Anonymkode: 96ddb...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, mereo skrev:

Jeg hadde vært skeptisk, i tillegg er det ganske lite å spare. 

Ja vet....men ting baller på seg...Hvis de er kliss like har man jo spart de kronene..  Men det er umulig å vite når JJHouse ikke gidder å legge ut nærbilde av sløret...

Anonymkode: 96ddb...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja vet....men ting baller på seg...Hvis de er kliss like har man jo spart de kronene..  Men det er umulig å vite når JJHouse ikke gidder å legge ut nærbilde av sløret...

Anonymkode: 96ddb...e70

Da får du heller kanskje finne en annen post  å spare på? 800kr for slør er faktisk ikke all verdens i den store sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet mail til de nå om det er mulig å få et nærbilde av sløret.  Får jeg ikke det, gidder jeg ikke.  Det må være veldig finmasket tyll, fordi det ytterste laget på tyllskjørtet i kjolen er veldig finmasket.  Men enig, ikke all verden å spare...

Anonymkode: 96ddb...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...