Gå til innhold

Hva er det dyreste klesplagget du eier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm. 

Filippa-K genser til 1600 kr.
Acne-ullgenser 1800 kr.
Holzweiler-skjerf 1000 kr.

Jeg tror det er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det dyreste jeg har er nok et par Louboutin sko til $1600,- Ellers kjøpte jeg nylig en Valentino bluse til $999,- 

Jeg har også en Chanel veske, men den er kjøpt i en vintage butikk og jeg husker ikke hva jeg betalte for den (dessuten aner jeg ikke hvor den er og har ikke sett den siden før vi flyttet for 3 år siden. Så den regner jeg med at har blitt borte i flyttingen) Har også hatt et Hermes skjerf som jeg ikke har sett siden vi flyttet, så regner med at det også har forsvunnet. 

Sånn ellers så trives jeg best i joggebukse for tiden :P 

Anonymkode: d50bc...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dyreste jeg har er nok et par Louboutin sko til $1600,- Ellers kjøpte jeg nylig en Valentino bluse til $999,- 

Jeg har også en Chanel veske, men den er kjøpt i en vintage butikk og jeg husker ikke hva jeg betalte for den (dessuten aner jeg ikke hvor den er og har ikke sett den siden før vi flyttet for 3 år siden. Så den regner jeg med at har blitt borte i flyttingen) Har også hatt et Hermes skjerf som jeg ikke har sett siden vi flyttet, så regner med at det også har forsvunnet. 

Sånn ellers så trives jeg best i joggebukse for tiden :P 

Anonymkode: d50bc...308

Klarer bare ikke å forstå at det går an å rote bort så dyre ting! :fnise: Hadde aldri tilgitt meg selv. Eller orket å leve med så lite kontroll.

Anonymkode: 0b5c5...398

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gi meg selv en maksgrense på 1000 kroner for et plagg, men går av og til over. Har en Bergans jakke til 2200, men den var til halv pris, og Bergans er jo kjempebra. Tiger of Sweden genser til 850, satt ned fra 1700. Denimjakke fra Mads Nørgaard til 1000, satt ned ifra 2000.  
Har også massevis av sko til rundt 1500-2000 kroner, trenger skylapper når jeg går forbi skobutikker. 
Har en kasjmir genser fra Acne som sikkert hadde kostet mange tusen om jeg ikke hadde kjøpt den for en hundrings på Fretex. Day Birger et Mikkelsen kåpe til 3500 kroner har jeg også kjøpt for noen få hundringser på Fretex. Finner veldig mye bra der. :Nikke:
I dag kjøpte jeg den dyreste tingen jeg eier som ikke er et møbel eller går på strøm, Alexander Wang Emile tote bag. 9599 kroner før rabatt, 2880 kroner etter, men jeg er så forelsket.  :hjerter:  Har hatt lyst på den vesken i årevis, så jeg klarte ikke å la den ligge igjen i butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt dyreste plagg er et skjerf til 8500 kroner, og så har jeg et armbånd som jeg betalte 9000,- for. 

Anonymkode: df1eb...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyreste plagget mitt er en parka til 4000, men den er 7-8 år gammel. På andreplass en Tiger of Sweden kjole til 2000, også noen år gammel. 

Anonymkode: d1cae...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bunaden min. 

Anonymkode: f6854...0d9

Og en arvet  chanel veske. Vintage.

Anonymkode: f6854...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk og tidløs skinnjakke til kr 5500

Vanntett dunparka til kr 5000

 

Anonymkode: a60e7...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvang rav limited ullbukse:ninuskapus: (Pris fra 799,- -1000,-)

Anonymkode: 1b815...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt dyreste plagg må være Diesel-jeans tror jeg. De koster vel rundt tusenlappen? Har også en Superdry vinterjakke som kosta 900 kroner (på outlet i utlandet). Bergans turbuksa mi er kjøpt brukt, så jeg synes ikke den teller selv om originalprisen er høy. Bergans skalljakke fikk jeg av jobben. Hadde aldri brukt 4000+ på et klesplagg. :sjenert: 

Den dyreste veska mi kostet 3000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjakke til rundt 3000 kr, kjøpt for 8 år siden. Fjellsko til rundt 1500 kr. Begge deler brukt masse! Av "vanlige" klær har jeg en kjole jeg kjøpte for 1000 kr, som krympa i håndvask etter første gangs bruk - en heller dårlig investering. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...