Gå til innhold

Hva er det dyreste klesplagget du eier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvor mye kostet det? Gjerne legg til link eller bilde. Synes det er så interessant å se hva folk bruker penger på :) Bunad, brudekjole o.l. teller ikke. 

Anonymkode: 081b4...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ingen skikkelig dyre plagg for tiden, når jeg tenker etter. Eller jo, jeg har et par Bergans dunjakker, men de husker jeg ikke hva jeg ga for. De er minst 3-4 år gamle.

Den jakken jeg bruker nå i vinter kostet ca 2000,- kr og er vel det dyreste plagget jeg bruker nå om dagen. Kan ikke i farten komme på noe plagg som kostet mer i klesskapet mitt, men det er ganske velfylt, så hvem vet hva som er inni der. Har forresten en skinnjakke også, men den mener jeg å huske jeg ga 1600,- for i fjor.

Har mange gensere og bukser til omtrent en tusenlapp hver, men det er altså vinterjakken min som er det dyreste nå, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bunad som jeg fikk til konfirmasjonen i 1986.

Brudekjolen min kostet ca. 10 000 kr, og er det dyreste plagget jeg har betalt selv.

Av klær som brukes daglig er en dunjakke som kostet 2000 kr for 10 år siden det dyreste jeg har.

Anonymkode: 82e9f...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakke til 11 000

Skjerf til 8 000

Genser til 7 000

Sko til 21 000

Veske til 70 000

Anonymkode: 3297a...d40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover bunadene Burberry trench, en sort og en beige, 17 000 per stk.  Woolrich jakke 7 000. Har noen gallakjoler i priskategori ca 10 000. Bukser til 3 - 4 000. 

Skjerf og vesker er en svakhet. Mulberry til 3 000, Hermes til 4 000. Dyreste vesken kostet 47 000 (Chanel), men har mange i priskategori 15 - 25 000. 

Sko, mange i priskategori 3 - 8 000. Fra Acne til Manolos. 

 

 

Anonymkode: 5ac5c...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var fin!

Jeg glemte jo helt å nevne mine dyreste klesplagg. Jeg har egentlig ikke så mye dyrt foruten en dunjakke til 5000, men har noen par med sko til over 2000, som for eksempel disse fra Ganni:

 

299F432E-BE57-456B-9F22-803B2F7F63BA.jpeg

Anonymkode: 081b4...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjolen min som jeg snart skal kjøpe.  4900,-  Med slør, sko og hansker kommer hele herligheten på over 7000,-.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tursko, kjole og parka, hver på rundt 1000 må være de dyreste plaggene mine...

Anonymkode: 4df6d...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor mye kostet det? Gjerne legg til link eller bilde. Synes det er så interessant å se hva folk bruker penger på :) Bunad, brudekjole o.l. teller ikke. 

Anonymkode: 081b4...321

Når bunad ikke teller så får du ikke noe svar fra meg. :jolie:

Anonymkode: a0a82...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnjakke kombinert treningsjakke for 7000 :P Husker ikke merket og bryr meg egentlig heller ikke, men jeg bruker den både som allværsjakke, regnjakke, treningsjakke og skijakke. Veldig godt kjøp. 

Anonymkode: b4425...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra bunad og brudekjole;

Woolrich jakke til 7000

 

Anonymkode: f42f4...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra bunad og brudekjole;

Woolrich jakke til 7000

 

Anonymkode: f42f4...cd6

Her er link, har annen farge da...

https://www.miinto.no/p-744344-ws-arctic-parka-ytterplagg/Sort?gclid=EAIaIQobChMIlJrbyeGo2QIVC90bCh37OQggEAQYASABEgIoCfD_BwE

Anonymkode: f42f4...cd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sko også gjelder... Jeg har støvletter som koster 5010,- pr. sko, 10020,- til sammen. Har mange design vesker. Dyreste 57.000,- Har noen jakker til 10-30.000,- men dette er ikke plagg jeg går med til hverdags. Jeg handler på alt fra eksklusive butikker, til 2nd hand og vintage butikker. Ja, og bare for å ha sagt det. Det er ikke skinn og ikke pels fra dyr. Det er jeg strengt i mot. Det bruker jeg ikke. 

Anonymkode: 8bb26...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En bukse til 899,-

Alt annet av jakker eller klær kjøper jeg til max 4-6 hundre kroner. Den buksa er faktisk det dyreste jeg har utenom pcen og tven og telefonen min.  Ikke engang stuebordet mitt kostet så mye :P Sofaen fikk jeg på finn!

Anonymkode: 6fd3c...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm dyreste plagget jeg har er bunaden min. 

Ellers yror jeg det er snakk om maks 2000, fjellskoene mine. Jo og ei vinterjakke til 2000. 

 

Anonymkode: c8574...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen ByTimo-kjoler jeg er veldig glad i, og de koster 2000-3000. Endel har jeg kjøpt ganske billig brukt eller på salg, da :)  Fant også en Ralph Lauren kåpe på bruktbutikk til 100kr., den kostet endel tusen ny.

Anonymkode: 527bd...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skijakke til 600 kr. Gidder ikke kjøpe dyre klær, handler på salg.

Anonymkode: e1691...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...