Gå til innhold

Lite tid til hverandre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, trenger tips! 

2 studenter, forlovet midten av 20-årene. Grunnet ulike studier fant vi ut at det for 1 år var fint at jeg og typen bor i kollektiv/hjemme hos foreldre grunnet praksis ulike steder i landet/økonomisk dette året før man flytter sammen. 

 

Problemet er bare at vi ikke får noe alenetid. Jeg har praksis 4-6 uker ulike steder i landet, og når vi er hos meg har vi ikke enerom, deler rom...Hos han syns foreldrene hans det er hyggelig at jeg er på besøk og jeg er så glad i mine svigerforeldre, men vi spiser altså med dem, de ønsker gjerne vi skal se TV med dem, bli med ut å handle, hjelpe til i huset osv (som er en selvfølge når vi fakrisk får mat gratis!). "Problemet" er jo da at man ikke føler man får rom til kjæresteri, ikke særlig mye kos fordi vi ikke er så kosete (kyss og klem) foran familie, ikke mulighet til å ha en kjæreste frokost hvor man bare koser seg sammen med en kopp kaffe fordi man spiser med hele familien. Siden vi er studenter har vi heller ikke mulighet for en date.. 

 

Trenger hjelp til kreative løsninger fordi jeg savner det enkle i forholdet som å bestemme hva man som par skal spise en lørdag, men vil ikke akkurat fornærme svigermor med å ikke spise der når hun er så fantatisk og lager mat (gjerne favorittmaten) når jeg kommer, men er noe romantisk på en rar måte med å styre dagene selv med en partner eller bare det å ha litt alenetid...

 

igjen, jeg setter KJEMPE stor pris på at vi har foreldre som hjelper oss dette året så vi får mulighet til å kjøpe noe sammen senere osv, så er ikke utakknemlig, bare føler det går utover forholdet..

 

 

Anonymkode: 5087f...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...