Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bare Isabel får overdrevent mye negativitet for at hun ønsker noen som er der hun er.

Avsporing, men jobbet ikke kun et år, jobbet jo ved siden av studier også.

Anonymkode: df34c...600

Hun får jo ikke mye overdrevent negativitet? Er vel heller det du sier flere reagerer på. Isabel har vel ikke gitt innrykk for at hun ikke vil ha han pga han ikke eier bolig og ikke har topp jobb

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Arkana skrev:

Å jobbe ved siden av studier er det ikke alle som har mulighet til. Mange studier tar veldig mye tid, mange har f.eks. praksis i tillegg til forelesninger og lesing. Så skal man gjerne ha litt fritid også. Det er rett og slett ikke alle studier som lar seg kombinere med en jobb.

Men i følge ab 600, så må alle ha klart å fått kjøpt bolig innen man er 30. Hun klarte det, så da må alle andre klare det :roll:

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han virket god, men også ekstremt usikker og "lite mann". Fnisete og puslete. Som en gutt. Og så eier han ikke bolig eller bil eller har lappen i det hele tatt. Det er litt sånn, tja ja jo okei da... Men hjelper ikke på helhetsinntrykket... 

De hadde verdens kjedeligste samtale også... Zzz

Anonymkode: bb2a9...0c3

Dette syns jeg var litt hard kritikk mot André. 

Jeg hadde også vært usikker i den situasjonen han var i. 

Fnisete er ikke ensbetydende med å være lite mann. For meg virket han heller trygg på seg selv, ved å uttrykke seg slik han gjorde. 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes André får hard kritikk her. Synes han virker som en snill og sympatisk mann :) Staus er ikke alt, og virker ikke som ekspertene har gått ut etter status når de har matchet parene.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Christy89 skrev:

Synes André får hard kritikk her. Synes han virker som en snill og sympatisk mann :) Staus er ikke alt, 

Enig. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Synes André får hard kritikk her. Synes han virker som en snill og sympatisk mann :) Staus er ikke alt, og virker ikke som ekspertene har gått ut etter status når de har matchet parene.

Slik jeg forstod det handler det ikke om status, men å være på samme sted i livet og få en enklere hverdag. 

Tror de fleste er enige i at han virker snill ja.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke helt se at eierskapet til boligen man bor i og hvordan man transporterer seg selv til og fra jobb har noe å si for hvor man er i livet og hva man ønsker videre. Jeg synes tvert i mot de er nettopp på samme sted i livet, de er begge på samme alder, ferdig med utdannelse, har jobb, og ønsker å finne en livspartner og etablere et langvarig forhold. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Arkana skrev:

Jeg kan ikke helt se at eierskapet til boligen man bor i og hvordan man transporterer seg selv til og fra jobb har noe å si for hvor man er i livet og hva man ønsker videre. Jeg synes tvert i mot de er nettopp på samme sted i livet, de er begge på samme alder, ferdig med utdannelse, har jobb, og ønsker å finne en livspartner og etablere et langvarig forhold. 

Enig. At noen ikke eier bolig eller har billappen skal være en dealbreaker er tullete. Det virker jo som de er på samme stadie i livet. 

Men fikk litt vondt av han til Katarina (husker ikke navnet) siden svigerfar virket veldig skeptisk pga jobb og utdanning. Da måtte hun bryte inn å si "hehe, han er ikke så streng som han virker altså" må være leit å ikke føle seg bra nok siden man ikke har topp utdannelse og toppjobb. Det er jo til syvende og sist kjemi og om man har det bra sammen som er viktigst.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Christy89 skrev:

Enig. At noen ikke eier bolig eller har billappen skal være en dealbreaker er tullete. Det virker jo som de er på samme stadie i livet. 

Men fikk litt vondt av han til Katarina (husker ikke navnet) siden svigerfar virket veldig skeptisk pga jobb og utdanning. Da måtte hun bryte inn å si "hehe, han er ikke så streng som han virker altså" må være leit å ikke føle seg bra nok siden man ikke har topp utdannelse og toppjobb. Det er jo til syvende og sist kjemi og om man har det bra sammen som er viktigst.

Rune virker bare god.

Blir spennende å se fortsettelsen hos de alle☺

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rune virker bare god.

Blir spennende å se fortsettelsen hos de alle☺

Anonymkode: df34c...600

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Geir skiller seg så melder jeg meg frivillig 😋🙈

Anonymkode: e7a34...83d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at Isabell er misfornøyd med at mannen hverken har bil, lappen eller egen leilighet. Ikke mye å forvente akkurat!

Anonymkode: 86f40...652

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at Isabell er misfornøyd med at mannen hverken har bil, lappen eller egen leilighet. Ikke mye å forvente akkurat!

Anonymkode: 86f40...652

Har Isabel vist noen misnøye da? At han leier og ikke har billappen?

Anonymkode: 30f4e...703

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Geir skiller seg så melder jeg meg frivillig 😋🙈

Anonymkode: e7a34...83d

Jeg og :D

Anonymkode: b0d62...734

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André er faktisk utdannet siviløkonom og regner med at han har en godt betalt jobb i bank. i VG står det at han jobber som kundeansvarlig i en bank som gir ut boliglån og kjapt antatt tjener han sikkert mellom 500.000-600.000 som er sikkert mere enn det flesteparten av dere skriver her inne. At han ikke eier bolig eller har lappen, bør ikke bety noen ting. Synes det er overfladisk av folk å dømme han etter det. Synes han virker som en god gutt. Han har jeg fått best inntrykk av alle. 

Anonymkode: 765b2...ba2

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

André er faktisk utdannet siviløkonom og regner med at han har en godt betalt jobb i bank. i VG står det at han jobber som kundeansvarlig i en bank som gir ut boliglån og kjapt antatt tjener han sikkert mellom 500.000-600.000 som er sikkert mere enn det flesteparten av dere skriver her inne. At han ikke eier bolig eller har lappen, bør ikke bety noen ting. Synes det er overfladisk av folk å dømme han etter det. Synes han virker som en god gutt. Han har jeg fått best inntrykk av alle. 

Anonymkode: 765b2...ba2

Enig! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå legges snart dagens episode ut på Dplay!:nordvesta:

Anonymkode: df34c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Har Isabel vist noen misnøye da? At han leier og ikke har billappen?

Anonymkode: 30f4e...703

Nei (ikke som jeg har fått med meg) bare noen som tar det som en selvfølge at hun er misfornøyd fordi de hadde blitt misfornøyd selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎02‎.‎2018 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Hvis Geir skiller seg så melder jeg meg frivillig 😋🙈

Anonymkode: e7a34...83d

Vi får håpe han skiller seg da, så får vi heller slåss om han:laugh:

Anonymkode: df34c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva man mener med å vise misnøye. Hun har ikke sagt det rett ut, men jeg tolket kroppsspråket og ansiktsuttrykket hennes da han fortalte det som at hun ikke syntes det var noe særlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...