Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelpes! Er på etterskudd og Isabel og Anna, hvorfor meldte de seg på?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så den australske versjonen, ganske bra, men den amerikanske var elendig. Aaaaalt for overfladisk.

Ekspertene i Norge: hvis de ikke hadde mer enn 8 søkere er det ganskje greit, men hvis ikke har dere gjort en slett jobb - evt er det kun laget for å lage krangling og "god" tv.

Anonymkode: 64d54...941

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 6 er lagt ut på Dplay :)

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Episode 6 er lagt ut på Dplay :)

Anonymkode: df34c...600

Mye svingning på Anna gitt, og Andre og Isabel er virkelig ikke bra for hverandre.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut hva som skjer i dagens episode i en spioler-tag?

(ikke begynn å krangle om det er dplay eller TV-sendetid som skal gjelde i tråden vær så snill. Det spiller ingen rolle hvem som har "rett", vi kan ta hensyn til TV-titterne som ikke har Dplay og enkelt legge info i spioler) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis et par av disse damene er representative for kvinner flest så skjønner jeg at menn mener vi er drama Queens, sutrete, kontrollerende og ikke orker forhold.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mippi skrev:

Kan noen legge ut hva som skjer i dagens episode i en spioler-tag?

(ikke begynn å krangle om det er dplay eller TV-sendetid som skal gjelde i tråden vær så snill. Det spiller ingen rolle hvem som har "rett", vi kan ta hensyn til TV-titterne som ikke har Dplay og enkelt legge info i spioler) 

Enig. Må kunne gå an å skrive det i en sånn spoilerboks :) Det er tydeligvis mange som ser episoden på TV og synes folk kan ta hensyn til det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal Isabel bestemme alt og pirke på det Andre ønsker hele tiden? 

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir happy ending med Anna og Geir? :vetikke: Kan jo være derfor de velger å vise hele dramaet...selv om jeg har vanskelig for å se for meg at det er slik det ender.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ella1 skrev:

Kanskje det blir happy ending med Anna og Geir? :vetikke: Kan jo være derfor de velger å vise hele dramaet...selv om jeg har vanskelig for å se for meg at det er slik det ender.

Det tviler jeg også på. Det virker som at Anna bestemte seg tidlig i prosessen for at dette ikke kommer til å fungere. 

Hvis det er noen som kommer til å ende opp sammen, tror jeg det blir Katarina og Rune. De virker ihvertfall til å ha størst potensiale for et varig forhold.
 

Anonymkode: 8b141...3fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått litt troen på Anna og Geir etter denne episoden. De snkker jo mye sammen og tar det veldig rolig. Anna virker som om hun ikke vil gi slipp på Geir, og hun virker som om hun håper at ikke han gjør det heller. Og hurra for André for at han endelig sa fra. 

Anonymkode: 9def4...fd1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limer André rammen på veggen eller ser det bare sånn ut?? 🙈 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk fått litt troen på Anna og Geir etter denne episoden. De snkker jo mye sammen og tar det veldig rolig. Anna virker som om hun ikke vil gi slipp på Geir, og hun virker som om hun håper at ikke han gjør det heller. Og hurra for André for at han endelig sa fra. 

Anonymkode: 9def4...fd1

Jeg synes fortsatt Anna oppfører seg ekstremt ræva. Det handler bare om henne hele tiden. Parterapien var et skrekkens eksempel. Hadde jeg vært Geir hadde jeg holdt meg sterk. Hun leker med ham, og jeg synes det er grusomt stygt å oppføre seg sånn. 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg synes fortsatt Anna oppfører seg ekstremt ræva. Det handler bare om henne hele tiden. Parterapien var et skrekkens eksempel. Hadde jeg vært Geir hadde jeg holdt meg sterk. Hun leker med ham, og jeg synes det er grusomt stygt å oppføre seg sånn. 

 

 

Det Jeg synes er rart er at hun i et intervju sa at hun ble slik hun fremstår fordi hun ikke følte seg sett av Geir, men jeg vil nå ikke si at hun prøver å se han heller, der jo bare snakk om henne og hennes behov hele tiden.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det Jeg synes er rart er at hun i et intervju sa at hun ble slik hun fremstår fordi hun ikke følte seg sett av Geir, men jeg vil nå ikke si at hun prøver å se han heller, der jo bare snakk om henne og hennes behov hele tiden.

Anonymkode: df34c...600

Ja. Jeg synes det er skrekkelig å se på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere som la merke til at bildene som André hadde hengt (limt) opp var fjernet mot slutten av episoden?😅🙈🙈

Anonymkode: 8b816...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det flere som la merke til at bildene som André hadde hengt (limt) opp var fjernet mot slutten av episoden?😅🙈🙈

Anonymkode: 8b816...c6d

Haha, nei, men gardinene han valgte forrige gang var vel også borte på slutten av episoden. :fnise: 

Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang når det gjelder Isabel Jeanette. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det flere som la merke til at bildene som André hadde hengt (limt) opp var fjernet mot slutten av episoden?😅🙈🙈

Anonymkode: 8b816...c6d

Haha nei, men så at hun ikke var særlig fornøyd med at han hadde hengt de opp.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men tok André nettopp og limte opp bilderammene på veggen til Isabell? I så fall skjønner jeg at hun ble sur. Det er ingenting i veien med å bruke spiker :P

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei, men så at hun ikke var særlig fornøyd med at han hadde hengt de opp.

Anonymkode: df34c...600

Han LIMTE de opp...

Hadde blitt fly forbanna.

 

Men tanken var god og jeg hadde prøvd å anerkjenne den.

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...