Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en stalker og har selvsagt funnet disse damene på Instagram. De har alle tre en åpen profil. Ingen bilder av deres ektemenn 🤔 jeg vil anta at det er pga taushetsplikt o.l. Men pikksnodig er det læll.

Anonymkode: 237d9...3eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en stalker og har selvsagt funnet disse damene på Instagram. De har alle tre en åpen profil. Ingen bilder av deres ektemenn 🤔 jeg vil anta at det er pga taushetsplikt o.l. Men pikksnodig er det læll.

Anonymkode: 237d9...3eb

Kjempegøy at du spoiler tråden da.........................................................................................

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier faktisk i begynnelsen av første program at de har hatt muligheten til å danne 800 par. Kvadratroten av 800 er ca 28. Dvs. at av 28 kvinner og 28 menn kan man få ca. 800 mulige par. (Tar bare som forutsetning at det var like mange menn som kvinner påmeldt for enkelhets skyld).

Godt mulig at de ikke teller med par som var utelukket pga. alder etc., men det blir jo uansett ikke det helt store utvalget.

Ellers må de mene at det var nok deltakere til å danne 800 faktiske par (ikke bare potensielle). I så fall måtte det jo være 1600 påmeldte. Om det var tilfelle ville sikkert TVnorge skrytt av det? Kan liksom ikke tenke meg at så mange ville være villige til å gifte seg med en komplett ukjent på TV?

Korriger meg gjerne om det er noe grunnleggende jeg ikke helt har skjønt...

Anonymkode: 4b7ba...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg møtt en mann og han ikke hadde billappen, så hadde jeg blitt skeptisk. Da må jeg alltid kjøre, men jeg hadde gitt det sjanse da

Tror ikke det kommer til å funke mellom Geir og Anne. Vet ikke hvorfor. Bare en feeling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt troen på Rune og Katarina Jeg synes de ligner på hverandre utseendemessig også. Det virket først som Isabell og André hadde god kjemi, men samtidig fikk jeg inntrykk av at han foreløpig liker henne mer enn hun liker ham. Hun smiler ganske anstrengt og ser veldig ubekvem ut, men samtidig skjønner jeg at det er en litt anspent situasjon og de har kamera på seg hele tiden også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en stalker og har selvsagt funnet disse damene på Instagram. De har alle tre en åpen profil. Ingen bilder av deres ektemenn 🤔 jeg vil anta at det er pga taushetsplikt o.l. Men pikksnodig er det læll.

Anonymkode: 237d9...3eb

De får selvfølgelig ikke lov til å vise fram noe som antyder hvordan serien ender mens den ennå vises på TV; så det betyr ingenting hva du har funnet på Instagram.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempegøy at du spoiler tråden da.........................................................................................

Anonymkode: e5d31...a53

Se svaret til  

Arkana ;)

Anonymkode: 237d9...3eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra de første par episodene tenker jeg:

Rune og Katarina: kanskje, har litt tro på dem faktisk

Geir og Anne: tviler, tror de er to for store/sterke personligheter som har levd for lenge som single

Andre og Isabella: kanskje, men har ikke veldig tro på dem

Anonymkode: c7ff1...ce5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke tro på noen av parrene. Kanskje Rune og Katarina klarer det en stund, men ikke i lengden.

Men håper jo noen av de får det til.

Anonymkode: f0364...dd5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en stalker og har selvsagt funnet disse damene på Instagram. De har alle tre en åpen profil. Ingen bilder av deres ektemenn 🤔 jeg vil anta at det er pga taushetsplikt o.l. Men pikksnodig er det læll.

Anonymkode: 237d9...3eb

Hva slags ord er det???

Anonymkode: 1cca9...4ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler Isabel er litt usikker jeg. Virker som det blir litt problemer neste episode mellom de 

Har mest troa på Katarina og Andre

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjempe vanskelig å tro noe. Noen trenger bare litt tid på seg før de finner ut av ting. Se på andrea og Nicolai fra sistgang. Jeg syns det virket helt dødfødt. Han prøvde og prøvde og hun trakk seg unna. Men så pratet de vel sammen og «la om taktikken litt» sånn at de kunne bli kjent på en måte begge var komfortable med- og vips så funket det likevel :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Arkana skrev:

Dette har ingenting med hva programmet handler om å gjøre, men er det bare jeg som irriterer meg over hvordan psykologen Catrin uttaler R? Jeg synes det er slitsomt å høre på. :rodme:

Jaaaa! Holder på å bli sprø.. Må sette på mute når hun snakker stakkars.

Anonymkode: 217f6...a38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De sier faktisk i begynnelsen av første program at de har hatt muligheten til å danne 800 par. Kvadratroten av 800 er ca 28. Dvs. at av 28 kvinner og 28 menn kan man få ca. 800 mulige par. (Tar bare som forutsetning at det var like mange menn som kvinner påmeldt for enkelhets skyld).

Godt mulig at de ikke teller med par som var utelukket pga. alder etc., men det blir jo uansett ikke det helt store utvalget.

Ellers må de mene at det var nok deltakere til å danne 800 faktiske par (ikke bare potensielle). I så fall måtte det jo være 1600 påmeldte. Om det var tilfelle ville sikkert TVnorge skrytt av det? Kan liksom ikke tenke meg at så mange ville være villige til å gifte seg med en komplett ukjent på TV?

Korriger meg gjerne om det er noe grunnleggende jeg ikke helt har skjønt...

Anonymkode: 4b7ba...e38

Jeg fikk ikke med meg det de sa i begynnelsen av første program , men tenker at det ikke er umulig at det har vært 1600 påmeldte. Syntes ikke det er så mange med tanke på single innbyggere i landet, og andelen som for eksempel melder seg på andre datingprogrammer som ungkaren, paradise, jakten på kjærligheten, hva het det der som gikk for noen år siden kjærlighetsredet eller noe, der mener jeg det var 6000 påmeldte. Ja er jo noe litt annet med å faktisk gifte seg, men tror også veldig mange lar seg fascinere av det at man faktisk er "satt sammen" av profesjonelle og tenker at det kan være mer givende å se om et forhold fungerer på den måten, enn ved tilfeldig mix av folk på fylla.

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de hadde hatt større sjanse for å lykkes om de fikk flytte til en nøytral leilighet framfor at den ene skal flytte inn hos den andre. Da er man på en måte på den enes territorium mens den andre er på besøk og man er ikke helt likeverdige. Jeg tror ikke det er det beste utgangspunktet for å utvikle et forhold.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lite trua på Isabel og André.

Hun gikk rett på sak om Andre Eide egen bolig og om han hadde lappen. Det var vel et krav fra hennes side, var det ikke? Det måtte drømmemannen ha.

Anna og Geir, håper jeg funker. De var veldig søte sammen. 

Katarina og Rune, er jeg usikker på. Tviler på at noen av de er villige til å flytte ut Moss/Oslo. De kommer fra to forskjellige verdener.

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Isabel hadde en del rare krav til drømmemannen og virket litt satt ut over at han hverken hadde bolig, bil eller lappen. Jeg fikk ikke noe godt førsteinntrykk av henne og jeg får ikke noe bedre inntrykk når hun legger fram sånne overfladiske krav. 

Moss og Oslo to forskjellige verdener? Det er neppe 50 km som kommer til å avgjøre om de fortsetter sammen eller ikke. Om man faller for noen er dette virkelig en bagatell. Det er folk som pendler denne strekningen til og fra jobb på daglig basis. Det hadde vært noe annet om de var fra vidt ulike landsdeler.

Neste uke er det vel bryllupsreise? Jeg ser mest fram til når de skal flytte sammen og begynne på hverdagen. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arkana skrev:

Ja, Isabel hadde en del rare krav til drømmemannen og virket litt satt ut over at han hverken hadde bolig, bil eller lappen. Jeg fikk ikke noe godt førsteinntrykk av henne og jeg får ikke noe bedre inntrykk når hun legger fram sånne overfladiske krav. 

Moss og Oslo to forskjellige verdener? Det er neppe 50 km som kommer til å avgjøre om de fortsetter sammen eller ikke. Om man faller for noen er dette virkelig en bagatell. Det er folk som pendler denne strekningen til og fra jobb på daglig basis. Det hadde vært noe annet om de var fra vidt ulike landsdeler.

Neste uke er det vel bryllupsreise? Jeg ser mest fram til når de skal flytte sammen og begynne på hverdagen. :)

Jeg tenkte mest på at hun var Frogner/vestkant jente og han fra «bygda». 

Hun var veldig opptatt av å henge med vennene sine og hadde livet og vennene sine i nærheten. Jobben var vel også rett i nærheten. 

Han flyttet til Moss for å bo nærmere venner og familie, selv om det var langt å pendle til jobben i Sandvika. Slik jeg ser det, var pendlingen verdt, bare han fikk være i nærheten av familie og venner. Derfor er jeg litt usikker på de to. 

 

Jeg fikk heller ikke noe godt inntrykk av Isabel etter bryllupet. Håper for hans del at ekteskapet varer og at hun ser igjennom fingra at han verken eier, bolig eller bil. Han virket så god. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte mest på at hun var Frogner/vestkant jente og han fra «bygda». 

Hun var veldig opptatt av å henge med vennene sine og hadde livet og vennene sine i nærheten. Jobben var vel også rett i nærheten. 

Han flyttet til Moss for å bo nærmere venner og familie, selv om det var langt å pendle til jobben i Sandvika. Slik jeg ser det, var pendlingen verdt, bare han fikk være i nærheten av familie og venner. Derfor er jeg litt usikker på de to. 

Anonymkode: d5884...f59

Ah, det fikk jeg faktisk ikke med meg. Det er jeg enig i kan være et problem. Nå ødelegger du troen jeg hadde på dem. :sur: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...