Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mulig å få se gift ved første blikk på nett?

Anonymkode: 87ef5...777

Ja, på Dplay. Sesongens første episoden er tilsynelatende gratis. Full tilgang koster kr. 79 pr. måned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Åhh, glemte første episode :roll: håper det går i reprise 

Det går i reprise tirsdag kveld (tror det var 22.30). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min venninne er fortsatt lykkelig gift med den mannen hun giftet seg med i dette programmet. Jeg har troa:) 

Anonymkode: 9def4...fd1

Hvem av de to jentene som fortsatt er gift er venninnen din? Synes de som er med i programmet er skikkelig tøffe jeg! :) 

Anonymkode: b37b3...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er tøft gjort. De utsetter seg for et stort press, men hva har man å tape på det. Enten finner man kjærligheten eller så ender man opp som singel. Hadde jeg turt ville jeg nok gjort det samme selv. 

Anonymkode: 0548e...252

Du glemmer at man er gift for alltid. Så dersom de "skiller seg", vil de alltid være utro mot den andre dersom de "finner seg en ny".

Anonymkode: d550e...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av de to jentene som fortsatt er gift er venninnen din? Synes de som er med i programmet er skikkelig tøffe jeg! :) 

Anonymkode: b37b3...977

Tøffe? De er dumme.

Anonymkode: d550e...b72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var og veldig skeptisk før første sesong, men etter å ha sett på det. Så tenker jeg at det er kanskje lurt.

Jeg er selv skilt, selv om jeg valgte mann ut fra forelskelse og lyst. Og det jeg ser nå som langvarig singel, er at det å finne en mann som virkelig ønsker ett seriøst forhold, og det å kjempe og jobbe for det. De finnes det virkelig ikke mange av. 

Anonymkode: f0364...dd5

Men du er jo fortsatt gift, da.

Anonymkode: d550e...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som er gift i fra de tidligere sesongene? :D 

Anonymkode: 64220...184

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøffe? De er dumme.

Anonymkode: d550e...b72

Hva slags belegg har du for å si at de er dumme? Kjenner du noen av dem personlige? Litt ironisk er det også at det som regel er jentene som får tyn her, mens guttene slipper unna med snillere kommentarer. Skjønner bare ikke hva greia er med å kritisere folk så kraftig, når dere åpenbart ikke kjenner deltakerne... 

Anonymkode: b37b3...977

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner én av jentene i årets sesong, jeg har troa!! De holder selvfølgelig slutten hemmelig, men jeg har troa!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som er gift i fra de tidligere sesongene? :D 

Anonymkode: 64220...184

Annabelle og Vebjørn (sesong 1?)
http:// https://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/giftet-seg-ved-foerste-blikk-naa-venter-de-barn/a/24146354/

Og Andrea og Nicolai (sesong 3?)
https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-gikk-det-med-arets-par-fra-gift-ved-forste-blikk/65367852#_ga=2.186495593.175014743.1518774913-775629883.1518774913

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Emma* skrev:

Åh, husker hun Cathrine. Hun var så sur og bitch mot han mannen sin at jeg ble kvalm. Noen her på KG sa at hun kjente noen i produksjonen og derfor ble plukket ut. Jeg vil si at mannen hennes både så bedre ut og hadde bedre personlighet, så hva hun klagde sånn over skjønner jeg ikke.

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags belegg har du for å si at de er dumme? Kjenner du noen av dem personlige? Litt ironisk er det også at det som regel er jentene som får tyn her, mens guttene slipper unna med snillere kommentarer. Skjønner bare ikke hva greia er med å kritisere folk så kraftig, når dere åpenbart ikke kjenner deltakerne... 

Anonymkode: b37b3...977

Sånn er det alltid. Mennene slipper lett unna mens kvinner for tyn :roll: Teit å kalle de for dumme fordi de ikke gjør ting A4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeilaS skrev:

Sånn er det alltid. Mennene slipper lett unna mens kvinner for tyn :roll: Teit å kalle de for dumme fordi de ikke gjør ting A4

Jada la oss late som det bar er kvinner som får dritt etter seg.

Anonymkode: 8eedf...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jada la oss late som det bar er kvinner som får dritt etter seg.

Anonymkode: 8eedf...c1f

Nei, later ikke som det, men lets face it, menn slipper oftere lettere unna. Vi blir slutshamet for alt, vi får kritikk hvis vi har barn med mer enn en mann, vi får kriikk for å bli gravid osv. Mannen slipper unna enklere.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det blir en sesong der deltakerne faktisk er åpne og villige til å jobbe med forholdet. I mange av de andre sesongene (i andre land også) er damene altfor tilbakeholdne og utelukker mannen sin allerede etter et par dager. De sier de gjør alt de kan for å få det til å fungere, men å sitte i et hjørne og være sur er ikke å jobbe for et forhold. Sikkert vanskelig, men det må da være mulig å være litt mer åpen

Anonymkode: 428f6...c8d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av de to jentene som fortsatt er gift er venninnen din? Synes de som er med i programmet er skikkelig tøffe jeg! :) 

Anonymkode: b37b3...977

Kommer vel en baby snart også, om den ikke allerede er født. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Isabel er så søt, så jeg lurer på hvorfor hun har meldt seg på et sånt program. Det er vel ikke vanskelig for henne å treffe en mann. 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hun Isabel er så søt, så jeg lurer på hvorfor hun har meldt seg på et sånt program. Det er vel ikke vanskelig for henne å treffe en mann.

Anonymkode: d5884...f59

Alle seks kunne fint ha funnet noen på egenhånd, men man kommer jo ikke på TV av det.

Hadde vært en mye mer interessant programserie om den hadde fokusert på folk som ønsker seg kjæreste men ikke er i stand til å tiltrekke seg noen.

Anonymkode: f5fa2...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...