Gå til innhold

Litt sjokkert, han er halvt norsk og sa han var halvt noe annet. løgn..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Overrasket skrev:

Å. Herre. Gud. Det er jammen godt at vi kan slå oss på brystet og si at vi her et bra kvinnesyn. Da kan andre fordommer bare få leve i beste velgående, ikke sant? :frkk:

Du traff spikeren, gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, jeg er seriøs. Har ikke personlig vært borti slikt før så derfor jeg spør. Jeg skjønner ikke hvorfor slikt er noe og lyve om. 

Anonymkode: 3954f...ebb

Ikke etter svaret mitt heller? :-) for det er jo sånn det er.Du var fascinert av den kulturen han løy om.Samtidig skriver du at "om de ikke sitter med nesa i Koranen" osv.Du ser ikke hvordan katolikker er.De er jo kristne.

Sjekk ut hvordan katolikker er kontra muslimer.Bare sjekk det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Ikke etter svaret mitt heller? :-) for det er jo sånn det er.Du var fascinert av den kulturen han løy om.Samtidig skriver du at "om de ikke sitter med nesa i Koranen" osv.Du ser ikke hvordan katolikker er.De er jo kristne.

Sjekk ut hvordan katolikker er kontra muslimer.Bare sjekk det ut.

Jeg var jo og selvsagt fascinert av han som person, og ønsket å date han på en ordentlig måte. Utseende syntes jeg og var bra, og han virket ålreit. Han var aldri noe ekkel eller sa noe nedlatende. 

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men det er jo bare for nysgjerrigheten skyld jeg ville vist hvorfor han løy om dette.

Anonymkode: 3954f...ebb

Han har vel erfart at han får damer ved å lyve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var jo og selvsagt fascinert av han som person, og ønsket å date han på en ordentlig måte. Utseende syntes jeg og var bra, og han virket ålreit. Han var aldri noe ekkel eller sa noe nedlatende. 

Anonymkode: 3954f...ebb

Hvorfor droppet du han igjen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hvorfor droppet du han igjen? :-)

Fordi han ikke ønsket et forhold der og da slik som jeg ønsket. Har skrevet det oppi her.

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
20 minutter siden, NotNaomi skrev:

Er du alvorlig nå? Selvfølgelig er en italiener mer populær.De er jo ikke muslimer.Han har vel brent seg da.Ikke at det forsvarer løgn,men lett å forstå uansett.

Og bare for å si det:italienere og katolikker har et like begredelig kvinnesyn som mange muslimer har.Minst.Men det glemmer "vi". De er jo europeere:-/

Hvilket begredelige kvinnesyn sikter du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:

midt på hodet, med slegge. :jepp:

Og punkterte diskusjonen, forhåpentligvis.

Norgesmesterskap i manglende selvinnsikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han løy fordi han vet st folk har fordommer og fordi han vet st f.eks halvt italiensk drar flere damer enn halvt pakistansk. Dom sagt, ikke uvanlig. Trist at det er sånn og trist at det er så mye fordommer, men det er grunnen - i tillegg til at han er en uærlig fyr uten ryggrad selvfølgelig. Fysj. 

Anonymkode: 31126...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ikke etter svaret mitt heller? :-) for det er jo sånn det er.Du var fascinert av den kulturen han løy om.Samtidig skriver du at "om de ikke sitter med nesa i Koranen" osv.Du ser ikke hvordan katolikker er.De er jo kristne.

Sjekk ut hvordan katolikker er kontra muslimer.Bare sjekk det ut.

Alltid hyggelig å bli stigmatisert, takk for det. :) 

Anonymkode: 611ec...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel fordi han ikke ville at du skulle skjønne han ikke kunne bli noe seriøst med deg, de fleste pakistanere eller whatever har som mål å gifte seg med noen av egen opprinnelse og har ikke så mye mer respekt for hvite jenter enn å pule de, og han ville vel ikke at du skulle avslå han kun pga det, siden han så gjerne ville bruke deg som puledokke inntill han fant sin paki-girl

Anonymkode: a582a...050

Puledokke, puledokke, puledokke. Det nye ordet her inne?

for meg virker det litt for svart hvitt at det ikke er mulig å bli glad i noen med annen etnisitet enn seg selv. 

Anonymkode: 1dabd...63d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/14/2018 at 9:33 PM, AnonymBruker said:

Nei men det er jo bare for nysgjerrigheten skyld jeg ville vist hvorfor han løy om dette.

Anonymkode: 3954f...ebb

Ja, finn ut hvorfor han løy

Anonymkode: 3e789...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/14/2018 at 8:34 PM, AnonymBruker said:

Men etter en stund så fikk jeg bare følelsen at han var med meg uten å ville ha noe seriøst, og derfor avsluttet jeg det og avbrøt kontakten. 

Derfor løy han, han sa det som drar mest damer fordi han bare var ute etter noe uforpliktende. Enkel matematikk.

Anonymkode: 690f5...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker naiv som blir forundret over at det ikke er spesielt populært å være pakistansk mann. Jeg selv kunne ikke tenke meg å date en pakistansk mann (selvfølgelig pga. religion/kultur), men en italiensk hadde jeg ikke hatt noe imot. Denne mannen har dratt det langt med å lyve såpass mye, men han ville vel fortsatt ha sex en stund.

Anonymkode: fd2b3...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.2.2018 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Merker at jeg er ganske nysgjerrig på hvorfor han løy om dette. Og jeg husker han var veldig på det at faren ikke godtok hvilke som helst kvinne. Hun måtte utmerke seg på kjøkkenet ect.

I islam tilhører barna mannen. Holdninger går i arv fra far til sønn. Selv om eksempelet over kan være "uskyldig" nok i seg selv, er det et urovekkende tegn på et patriarkalsk kvinnesyn. Det er for eksempel en veldig utbredt holdning at det ikke er mulig for en mann å voldta sin kone eller kjæreste. Fordi han har rett til å ha sex med henne når han vil. Dette er holdninger som vil gi direkte konsekvenser for kvinner som naivt nok involverer seg med dem.

Anonymkode: c7038...78c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor løy han, han sa det som drar mest damer fordi han bare var ute etter noe uforpliktende. Enkel matematikk.

Anonymkode: 690f5...50f

Han fortalte jo det fra starten av, at han var halvt noe annet enn det han egentlig var. Så jeg gikk jo frem til jeg fant ut etter vi avsluttet kontakten at han var halvt noe annet...

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker naiv som blir forundret over at det ikke er spesielt populært å være pakistansk mann. Jeg selv kunne ikke tenke meg å date en pakistansk mann (selvfølgelig pga. religion/kultur), men en italiensk hadde jeg ikke hatt noe imot. Denne mannen har dratt det langt med å lyve såpass mye, men han ville vel fortsatt ha sex en stund.

Anonymkode: fd2b3...565

Som jeg har skrevet lenger her oppe, han har både en del av pakistansk kultur og norsk, men vil si mest norsk siden han er født og oppvokst her.

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 21.21, NotNaomi skrev:

Er du alvorlig nå? Selvfølgelig er en italiener mer populær.De er jo ikke muslimer.Han har vel brent seg da.Ikke at det forsvarer løgn,men lett å forstå uansett.

Og bare for å si det:italienere og katolikker har et like begredelig kvinnesyn som mange muslimer har.Minst.Men det glemmer "vi". De er jo europeere:-/

Nå er du på bærtur. 

Hilsen en som har vært gift med en italiener i 17 år. 

Anonymkode: 3c1bf...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...