Gå til innhold

Å date noen uten jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en mann som ikke jobber. Jeg liker han godt, men synes dette er et stort minus. Det som er særlig vanskelig er at han ikke gir uttrykk for at han forstår at vi har ulike hverdager. Han forventer at jeg skal kunne planlegge på sparket, men det er ikke så lett å være spontan i ukedagen når man har en fulltidsjobb. Jeg ønsker gjerne å avtale dagen før eller i alle fall litt tidlig på dagen om jeg skal gjøre noe på kvelden i ukedagene. Vi har ikke samme frihet, ikke i nærheten. Er det noen som har erfaringer med at dette kan fungere? Eventuelt råd til hvordan jeg skal håndtere disse utfordringene?

Anonymkode: 01513...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor jobber han ikke? Fordi han er rik nok til at han ikke trenger? Eller hva? Det er jo ganske viktig når du spør om dette. Om han e rjobbsøker vil han jo forstå det selv når han får jobb. Om han er styrtrik så må dere nok snakke om det

Anonymkode: 110eb...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det har vart en liten stund og har fått forklaring som er god nok. Etter mine egne standarder er det ikke en god nok unnskyldning, men jeg forstår at folk er forskjellige. Så her er jeg nok litt avventende i forhold til hva fremtidsplanene hans er. 

Anonymkode: 01513...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en av disse som har pensjonert seg i en alder av 30? Det virker som om det er drømmen til mange. 

Det hadde kræsjet helt med mitt livsstil i alle fall. Den store drømmen er å ikke jobbe. Jeg skjønner det bare ikke.

Anonymkode: 4bc06...d88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han når du sier at du ønsker litt lengre tid på å vite når han ønsker å gjøre noe?

Anonymkode: 110eb...b4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jar skrevet det til han og han svarer ingenting på det. Jeg skulle ønske han sa at han forstår det.

Anonymkode: 01513...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. Jeg hadde forstått det om du hadde sagt en dag i uka for eksempel fredag. Også møtes du den dagen. Utenom det så hadde jeg tatt det som at du ikke var interessert og latt deg være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann uten jobb her og holder meg unna forhold. Føler jeg liksom har lite å tilby... Hva får menn til å kjøre på slik som daten til TS? Har han stor kuk eller? 

Anonymkode: 5be6f...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke funket for meg med en som har såpass lite respekt for tiden min. 

Anonymkode: 1021a...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann uten jobb her og holder meg unna forhold. Føler jeg liksom har lite å tilby... Hva får menn til å kjøre på slik som daten til TS? Har han stor kuk eller? 

Anonymkode: 5be6f...529

Menn med jobb har da ikke mer å tilby, annet en mindre tid..

Anonymkode: 1aafe...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn med jobb har da ikke mer å tilby, annet en mindre tid..

Anonymkode: 1aafe...6f8

Menn med jobb har som regel penger. 

Jeg er overbevist om at menn uten jobb som så nonchalant finner kvinnelige partnere er velutstyrte. 

Anonymkode: 5be6f...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn uten jobb har ikke penger. Det er ikke spesielt gøy når de aldri kan spandere noe og du er den som må gjøre det om du skal ha det litt hyggelig sammen. De kan heller ikke finne på noe som koster penger. I tillegg er mitt inntrykk at de har litt uinteressante hverdager og kjeder seg en del. Så er det holdningene. Litt sånn det er alle andre sin feil og alt er så mye vanskeligere for meg enn alle andre. Uattraktivt.

Anonymkode: 01513...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en mann som ikke jobber. Jeg liker han godt, men synes dette er et stort minus. Det som er særlig vanskelig er at han ikke gir uttrykk for at han forstår at vi har ulike hverdager. Han forventer at jeg skal kunne planlegge på sparket, men det er ikke så lett å være spontan i ukedagen når man har en fulltidsjobb. Jeg ønsker gjerne å avtale dagen før eller i alle fall litt tidlig på dagen om jeg skal gjøre noe på kvelden i ukedagene. Vi har ikke samme frihet, ikke i nærheten. Er det noen som har erfaringer med at dette kan fungere? Eventuelt råd til hvordan jeg skal håndtere disse utfordringene?

Anonymkode: 01513...1cb

Slå opp.

Å ha en blakk mann er det samme som å være blakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn uten jobb har ikke penger. Det er ikke spesielt gøy når de aldri kan spandere noe og du er den som må gjøre det om du skal ha det litt hyggelig sammen. De kan heller ikke finne på noe som koster penger. I tillegg er mitt inntrykk at de har litt uinteressante hverdager og kjeder seg en del. Så er det holdningene. Litt sånn det er alle andre sin feil og alt er så mye vanskeligere for meg enn alle andre. Uattraktivt.

Anonymkode: 01513...1cb

Smarte menn som investerer, har eget foretak eller lignende har penger, men behøver ikke nødvendigvis jobbe. Eller kan etterhvert jobbe sterkt redusert i det minste. Jeg kan godt forstå TS hvis han bare aldri har giddet å gjøre en innsats og derfor NAV'er, men dersom han f. eks. har investert og lever godt på avkastningen nå, så er det jo bare tull å jobbe. Den dagen jeg selv oppnår avkastningen jeg ser etter i mitt eget foretak, så slutter jeg å jobbe i ordinær jobb på dagen, å komme seg ut av hamsterhjulet er et av mine mål. 

Anonymkode: 91236...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en vennine som datet en som ikke jobbet, hun avsluttet det. Han var dum, hadde dårlige holdninger, og var resepktløs. Gjorde lite hjemme gjorde han også. 

Nei, mannfolk som ikke jobber, er ikke bra. De tror de kan lure Nav, men de lurer ikke meg. ( hvis han faktsik lurer da) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Charlene87 skrev:

Nei, mannfolk som ikke jobber, er ikke bra. De tror de kan lure Nav, men de lurer ikke meg. ( hvis han faktsik lurer da) 

Ja for alle mannfolk later som de er syke.  Mens kvinner aldri lurer NAV.

Anonymkode: 14141...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, O.G. skrev:

Slå opp.

Å ha en blakk mann er det samme som å være blakk.

Ja selvsagt fordi kvinner kan ikke jobbe selv. Dere må få penger av menn for å greie dere.

Anonymkode: 14141...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja selvsagt fordi kvinner kan ikke jobbe selv. Dere må få penger av menn for å greie dere.

Anonymkode: 14141...09d

Og det har hva med min kommentar å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn med jobb har som regel penger. 

Jeg er overbevist om at menn uten jobb som så nonchalant finner kvinnelige partnere er velutstyrte. 

Anonymkode: 5be6f...529

Tid er viktigere enn penger. Det folk krangler mest om er tid sammen. Det siste gjelder bare for homofile menn, om noen.

Anonymkode: 1aafe...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Og det har hva med min kommentar å gjøre?

Det vet du godt.  Men selvsagt gjør du deg dum og later som du ikke forstår det.

Anonymkode: 14141...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...