Gå til innhold

Er du en sånn kvinne som ser rett frem? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :).

Har jeg som mann, med vanlig - normalt utseende, sjanse på de fleste kvinner? Det jeg prøver å si er: Kommer jeg langt nok med et vanlig utseende, selv om jeg ikke er modellpen?

Jeg ser kvinner jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, omtrent hver dag. Dette er kvinner som er i tredveårene. Mange ser interessant ut.

Spesielt når jeg skal på trening, så registrerer jeg at veldig mange (kvinner) hverken ser seg rundt - de ser rett frem og går direkte inn på spinning-salen. Jeg ønsker å forstå, er det fordi man er lukket som person? Opptatt? Sjenert? 

Jeg prøver å forstå bare! Mange av kvinnene er sikkert 10 år eldre enn meg. 

Er selvtillit det som ødelegger for meg? 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser rett frem fordi jeg ikke ser etter noen. 

Anonymkode: 620c7...90d

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår øyekontakt med alle. Det er ikke personlig. 

Anonymkode: 0183b...0ba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser rett frem fordi jeg ikke ser etter noen. 

Anonymkode: 620c7...90d

Okey, interessant! 

Hvordan hadde du reagert om noen tok kontakt, en kort small talk, med deg? 

Fordi: der er mange kvinner jeg kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med, men som ikke enser omgivelsene sine, og ser rett frem :) 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste går på trening med fokus på nettopp det - å trene. 

 

Anonymkode: 1ec46...b58

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det jeg skal gjøre og flere jeg kjenner syns jeg er overlegen fordi jeg ikke sier hei. Jeg har ikke sett dem, bare :fnise: En uting, og forsøker ta meg sammen. 

Jeg er uansett ikke interessert i å stirre på fremmede. Man kan jo bli beskyldt for det også. 

Anonymkode: 9fe15...e31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey, interessant! 

Hvordan hadde du reagert om noen tok kontakt, en kort small talk, med deg? 

Fordi: der er mange kvinner jeg kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med, men som ikke enser omgivelsene sine, og ser rett frem :) 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Det kommer an på fremgangsmåten. 

Anonymkode: 620c7...90d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okey, interessant! 

Hvordan hadde du reagert om noen tok kontakt, en kort small talk, med deg? 

Fordi: der er mange kvinner jeg kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med, men som ikke enser omgivelsene sine, og ser rett frem :) 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Jeg skulle ønske flere var som deg, som ønsket å komme i kontakt og smilte og snakket litt for å bli kjent.

Men, jeg tror ikke trening er det rette stedet. Kanskje på butikken? 

Jeg vet at mange ikke er som meg, de fleste her på KG vil kanskje si at de ikke vil at noen skal ta kontakt med dem, men jeg skulle ønske vi generelt sett var litt mer åpne for å bli kjent med hverandre sånn utover å bli kjent på jobb, via venner, på nettet eller full på byen. 

Anonymkode: 1dc93...e5b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei :).

Har jeg som mann, med vanlig - normalt utseende, sjanse på de fleste kvinner? Det jeg prøver å si er: Kommer jeg langt nok med et vanlig utseende, selv om jeg ikke er modellpen?

Jeg ser kvinner jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, omtrent hver dag. Dette er kvinner som er i tredveårene. Mange ser interessant ut.

Spesielt når jeg skal på trening, så registrerer jeg at veldig mange (kvinner) hverken ser seg rundt - de ser rett frem og går direkte inn på spinning-salen. Jeg ønsker å forstå, er det fordi man er lukket som person? Opptatt? Sjenert? 

Jeg prøver å forstå bare! Mange av kvinnene er sikkert 10 år eldre enn meg. 

Er selvtillit det som ødelegger for meg? 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Hvis du har en bra personlighet så skulle du hatt sjans på det meste. De jentene på treningssenteret ønsker å trene de. De går der ikke fir å bli kjent med andre. Du er i Norge. Man går ikke på trening for å sosialisere med nye folk.

Endret av Maleficenta
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart du blir oversett av kvinner som er 10 år eldre. Kvinner pleier ikke gå så mye ned i alder. 

Anonymkode: 5407b...2d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare for andre, men jeg er nok ikke så flink til å se rundt meg på den måten nei. Du får prøve å snakke med noen, si hei osv :)

Anonymkode: 4cb04...d99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det personlig ts, men treningssenter er virkelig ikke noen sjekkearena. 

Anonymkode: 5f64d...19f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner er vant til å få uønsket oppmerksomhet av menn som kun ønsker sex og tafsing, derfor er de ofte mer tilbaketrukne fordi de vil unngå å tiltrekke oppmerksomheten til den typen og stalkere. Det er rett og slett nødvendig for kvinner å være kalde for å unngå trakkassering av desperate menn- man kan aldri vite hvem som er det før man blir kjent med dem og må være ekstra forsiktig

Anonymkode: b0b5e...27e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske enig med det flere sier her; inne på treningssenteret er ikke en plass jeg ønsker å bli kontaktet på denne måten. Jeg har satt av den tiden til egentid, jeg har satt meg et mål, og jeg har kanskje begrenset med tid.

For min del, hadde du hatt mye større sjanse for å oppnå kontakt i gangen etter trening, mens jeg f.eks. driver og tar på meg ytterklær og utesko. Da har jeg slitt av meg dagens stress, og står der nydusjet og full av endorfiner.

Når det er sagt, så kan jeg ofte være blant dem som ser rett frem, fordi jeg verdsetter egentiden jeg i en travel hverdag, har på treningssenteret. Problemet er at jeg hver måned opplever at et lite blikk, kan av noen bli oppfattet som en invitasjon til å forfølge meg rundt i salen, og at disse ikke tar et nei for et nei. Da er det enklere å ikke gi dem en grunn til å ta kontakt i det hele tatt.

Anonymkode: 297f9...0d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner er vant til å få uønsket oppmerksomhet av menn som kun ønsker sex og tafsing, derfor er de ofte mer tilbaketrukne fordi de vil unngå å tiltrekke oppmerksomheten til den typen og stalkere. Det er rett og slett nødvendig for kvinner å være kalde for å unngå trakkassering av desperate menn- man kan aldri vite hvem som er det før man blir kjent med dem og må være ekstra forsiktig

Anonymkode: b0b5e...27e

Ja, du har helt sikkert rett i det!

Jeg ser ofte interessante mennesker å bli kjent med, men ofte har de bevisst "tunnelsyn": det gjør meg litt usikker på å si hei, eller tørre å manne meg opp til en small-talk. 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske enig med det flere sier her; inne på treningssenteret er ikke en plass jeg ønsker å bli kontaktet på denne måten. Jeg har satt av den tiden til egentid, jeg har satt meg et mål, og jeg har kanskje begrenset med tid.

For min del, hadde du hatt mye større sjanse for å oppnå kontakt i gangen etter trening, mens jeg f.eks. driver og tar på meg ytterklær og utesko. Da har jeg slitt av meg dagens stress, og står der nydusjet og full av endorfiner.

Når det er sagt, så kan jeg ofte være blant dem som ser rett frem, fordi jeg verdsetter egentiden jeg i en travel hverdag, har på treningssenteret. Problemet er at jeg hver måned opplever at et lite blikk, kan av noen bli oppfattet som en invitasjon til å forfølge meg rundt i salen, og at disse ikke tar et nei for et nei. Da er det enklere å ikke gi dem en grunn til å ta kontakt i det hele tatt.

Anonymkode: 297f9...0d1

Veldig interessant å lese det du skriver! 

Kanskje du er en typisk kvinne jeg kunne vært interessert i å bli kjent med. Altså, hadde du blitt glad om en mann tok mot til en small-talk når du feks er ferdig med spinningtimen, og begge er på samme sted, der du tar på yttersko, jakke, osv. 

Altså, jeg er bare en helt vanlig person, med normale interesser, oppegående og allerede høyt utdanna (...og fortsatt student). 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei :).

Har jeg som mann, med vanlig - normalt utseende, sjanse på de fleste kvinner? Det jeg prøver å si er: Kommer jeg langt nok med et vanlig utseende, selv om jeg ikke er modellpen?

Jeg ser kvinner jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, omtrent hver dag. Dette er kvinner som er i tredveårene. Mange ser interessant ut.

Spesielt når jeg skal på trening, så registrerer jeg at veldig mange (kvinner) hverken ser seg rundt - de ser rett frem og går direkte inn på spinning-salen. Jeg ønsker å forstå, er det fordi man er lukket som person? Opptatt? Sjenert? 

Jeg prøver å forstå bare! Mange av kvinnene er sikkert 10 år eldre enn meg. 

Er selvtillit det som ødelegger for meg? 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Det er fordi de skal på trening. I spinningsalen. De er ikke der for å flørte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Svartfugl skrev:

Det er fordi de skal på trening. I spinningsalen. De er ikke der for å flørte. 

Vel, treningssenter er jo en møtearena, så lenge det blir gjort på riktig måte tenker jeg da. Å stirre på en person for deretter å ta kontakt kan bli oppfattet som rart. Men scenario 2) dersom man møtes der titt og ofte, så kan det kanskje være innafor å si hei, slå av en kort prat, og utvikle praten etterhvert som man treffes gjentatte ganger. 

TS

Anonymkode: 5b1cc...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig interessant å lese det du skriver! 

Kanskje du er en typisk kvinne jeg kunne vært interessert i å bli kjent med. Altså, hadde du blitt glad om en mann tok mot til en small-talk når du feks er ferdig med spinningtimen, og begge er på samme sted, der du tar på yttersko, jakke, osv. 

Altså, jeg er bare en helt vanlig person, med normale interesser, oppegående og allerede høyt utdanna (...og fortsatt student). 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Jeg er selv jente og har blitt kjent med flere guttevenner jeg har mye kontakt med. Synes det var kjekt når de snakket til meg :) Men det kommer an på hvordan man går frem

Anonymkode: 7d5b8...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått fint å snakke litt feks rett ved noen apparater eller noe, 
Men etter en svett spinningtime - Nei.

Anonymkode: 7d5b8...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...