Gå til innhold

Er du en sånn kvinne som ser rett frem? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Almond skrev:

Og hvem samtykke ser du da etter? Hvor god er du i dette? 😄

Ditt samtykke selvsagt! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hei :).

Har jeg som mann, med vanlig - normalt utseende, sjanse på de fleste kvinner? Det jeg prøver å si er: Kommer jeg langt nok med et vanlig utseende, selv om jeg ikke er modellpen?

Jeg ser kvinner jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, omtrent hver dag. Dette er kvinner som er i tredveårene. Mange ser interessant ut.

Spesielt når jeg skal på trening, så registrerer jeg at veldig mange (kvinner) hverken ser seg rundt - de ser rett frem og går direkte inn på spinning-salen. Jeg ønsker å forstå, er det fordi man er lukket som person? Opptatt? Sjenert? 

Jeg prøver å forstå bare! Mange av kvinnene er sikkert 10 år eldre enn meg. 

Er selvtillit det som ødelegger for meg? 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Du får flytte til Nord Norge....😅

etter å ha bodd flere steder i inn-og utland må jeg bare si at mennesker på Østlandet er noe med det kaldeste og mest avisenes jeg noensinne har møtt. Går jo gjennom hverdagene sine og virker som om de er livredde andre mennesker......

 

 

Anonymkode: 5413f...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres så desperat ut, TS! Nesten som at du drar på treningssenter bare for å skulle prøve å sjekke opp damer.

Jeg trener for å trene, ikke for å bli sjekket opp. Jeg hadde blitt irritert om en mann hadde kommet bort til meg for å «prate», og funnet en unnskyldning for å dra derfra fortere enn han kunne sagt «sykkel». Synes det er skikkelig upassende å skulle sjekke opp mennesker på et treningssenter, det finnes da et hav av andre arenaer å komme i kontakt med det andre kjønn på!

Anonymkode: 3986c...a8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

De aller fleste er på trening, nettopp for å trene, dere mannfolk må slutte å se på et trenings studio som en sjekke arena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er på treningssenter er jeg der for å trene, ikke bli sjekket opp. Derfor ser jeg rett frem. I andre settinger kan jeg møte blikket til folk og se meg rundt.

Anonymkode: 54045...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres så desperat ut, TS! Nesten som at du drar på treningssenter bare for å skulle prøve å sjekke opp damer.

Jeg trener for å trene, ikke for å bli sjekket opp. Jeg hadde blitt irritert om en mann hadde kommet bort til meg for å «prate», og funnet en unnskyldning for å dra derfra fortere enn han kunne sagt «sykkel». Synes det er skikkelig upassende å skulle sjekke opp mennesker på et treningssenter, det finnes da et hav av andre arenaer å komme i kontakt med det andre kjønn på!

Anonymkode: 3986c...a8f

Ja, jeg har jo baktankene at man kan treffe noen på trening! Det kanskje litt desperat. 

Har hørt at treningssenter er en måte å bli kjent med nye folk på.

Men denne tråden gir meg innsikt i å forstå at det ikke er så riktig likevel, så jeg tar det til etterretning. 

-TS

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Med noen unntak er norske kvinner generelt slik du beskriver de, trådstarter. I hvert fall på gaten og ellers når de er på vei en plass. Ikke spesielt gode på flørting og ikke spesielt kontaktsøkende. Ikke bare det, men de kvinnene du tror er selvsikre kan ofte være ganske så sjenerte, noe som igjen gjør at de ikke tør møte blikket ditt.

Løsningen er å selv ta initiativ. Ikke vent på grønt lys fra henne.
:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så rart du blir oversett av kvinner som er 10 år eldre. Kvinner pleier ikke gå så mye ned i alder. 

Anonymkode: 5407b...2d3

Snakk for deg selv . Yngre menn er mat for mor :fnise:

Anonymkode: 845c7...631

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres så desperat ut, TS! Nesten som at du drar på treningssenter bare for å skulle prøve å sjekke opp damer.

Jeg trener for å trene, ikke for å bli sjekket opp. Jeg hadde blitt irritert om en mann hadde kommet bort til meg for å «prate», og funnet en unnskyldning for å dra derfra fortere enn han kunne sagt «sykkel». Synes det er skikkelig upassende å skulle sjekke opp mennesker på et treningssenter, det finnes da et hav av andre arenaer å komme i kontakt med det andre kjønn på!

Anonymkode: 3986c...a8f


Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke på treningssenter for øyeblikket, men jeg er supersjenert og er allerede litt stressa rundt folk så jeg kan nok oppfattes som sur og avvisende uten at jeg mener det.

Jeg tror ikke at jeg ville likt å bli sjekket opp mens jeg trente og var i min egen verden. Allikevel så ser jeg det ikke som helt feil å sjekke opp noen på treningssenteret, men kanskje etter trening. Da er i hvert fall jeg mer avslappet og glad :)

Jeg er nok et vanskelig tilfelle, men skulle egentlig ønske at samfunnet var mer åpent og hyggelig. Ikke det at man ikke skal ta hensyn, men folk blir jo livredd bare de blir snakket til på bussen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Nå er jeg ikke på treningssenter for øyeblikket, men jeg er supersjenert og er allerede litt stressa rundt folk så jeg kan nok oppfattes som sur og avvisende uten at jeg mener det.

Jeg tror ikke at jeg ville likt å bli sjekket opp mens jeg trente og var i min egen verden. Allikevel så ser jeg det ikke som helt feil å sjekke opp noen på treningssenteret, men kanskje etter trening. Da er i hvert fall jeg mer avslappet og glad :)

Jeg er nok et vanskelig tilfelle, men skulle egentlig ønske at samfunnet var mer åpent og hyggelig. Ikke det at man ikke skal ta hensyn, men folk blir jo livredd bare de blir snakket til på bussen :)

Norge vet du :) 

-ts

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alle damene som gikk glipp av drømmemannen, bare fordi de tilfeldigvis befant seg på et treningsstudio når de (ikke) "møttes". Er ikke rart mange aldri finner den de egentlig hadde passet best sammen med, når det fins så mange rare regler for når man kan ta kontakt.

Kan noen damer forklare en singel og forvirret mann, når og hvor det er lov å ta kontakt?

 

Anonymkode: d858d...f99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenk på alle damene som gikk glipp av drømmemannen, bare fordi de tilfeldigvis befant seg på et treningsstudio når de (ikke) "møttes". Er ikke rart mange aldri finner den de egentlig hadde passet best sammen med, når det fins så mange rare regler for når man kan ta kontakt.

Kan noen damer forklare en singel og forvirret mann, når og hvor det er lov å ta kontakt?

 

Anonymkode: d858d...f99

Ja! Dette innlegget trengte jeg nå! 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Okey, interessant! 

Hvordan hadde du reagert om noen tok kontakt, en kort small talk, med deg? 

Fordi: der er mange kvinner jeg kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med, men som ikke enser omgivelsene sine, og ser rett frem :) 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Ikke meg som svarte der, men jeg hadde blitt ukomfortabel av det.

Anonymkode: 385ff...f72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg som svarte der, men jeg hadde blitt ukomfortabel av det.

Anonymkode: 385ff...f72

Leste feil. Trodde det var Ts.

Anonymkode: 385ff...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på alle damene som gikk glipp av drømmemannen, bare fordi de tilfeldigvis befant seg på et treningsstudio når de (ikke) "møttes". Er ikke rart mange aldri finner den de egentlig hadde passet best sammen med, når det fins så mange rare regler for når man kan ta kontakt.

Kan noen damer forklare en singel og forvirret mann, når og hvor det er lov å ta kontakt?

 

Anonymkode: d858d...f99

Jeg tror det kommer helt an på dama.

Jeg synes for eksempel ikke at det er noe i veien å bli kontaktet på treningssenter, bussen osv, men for andre blir det helt feil. Det er altså helt umulig å vite hvordan noen kommer til å reagere.

Ja, dette hjalp sikkert veldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på alle damene som gikk glipp av drømmemannen, bare fordi de tilfeldigvis befant seg på et treningsstudio når de (ikke) "møttes". Er ikke rart mange aldri finner den de egentlig hadde passet best sammen med, når det fins så mange rare regler for når man kan ta kontakt.

Kan noen damer forklare en singel og forvirret mann, når og hvor det er lov å ta kontakt?

 

Anonymkode: d858d...f99

Men duh - det å ville få seg en deit med noen man (foreløpig) bare liker utseende til - det er jo det tinder etc er til.  De har jo samla alle som er ute etter noe deromkring. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på alle damene som gikk glipp av drømmemannen, bare fordi de tilfeldigvis befant seg på et treningsstudio når de (ikke) "møttes". Er ikke rart mange aldri finner den de egentlig hadde passet best sammen med, når det fins så mange rare regler for når man kan ta kontakt.

Kan noen damer forklare en singel og forvirret mann, når og hvor det er lov å ta kontakt?

 

Anonymkode: d858d...f99


Man er sannsynligvis ikke drømmepartnere når det eneste man "har til felles" eller tiltrekkes av er utseende. Her er det fantasien din som hjernevasker deg bare fordi du er så overfladisk i valg av damer du ser deg ut og får lyst til å kontakte.
Man er nok mye mer åpen for å kanskje treffe drømmemannen i en setting der man driver med noe man brenner for, for en drømmepartner skal jo brenne for det samme som deg, enten det er politisk engasjement, frivillighetsarbeid eller lidenskapelige hobbyer. De færreste har trening som lidenskapelige hobbyer som definerer det man har til felles i et forhold.

Anonymkode: fb367...44a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri i livet funnet på å prate til ei dame som virker negativ til å bli kontaktet, så vondt vil jeg verken henne eller spesielt meg selv. Øyekontakt og et smil er absolutt minimum, men betyr ikke nødvendigvis noe, så det sikreste er å la henne ta kontakt først. Ulempen er jo da at man må vente til at det kommer noen griser flygende forbi på vei til Helvete som har fryst over.

Anonymkode: 3651f...7cf

:fnise: Se! Av innlegget ditt alene kan jeg si at jeg ville ha pratet med deg. :) 

Anonymkode: 33174...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...