Gå til innhold

Hvorfor er det ok å rakke ned på unge kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det var nå litt humoristisk ment. Så du ikke eller forstod du ikke blunkefjeset?

Anonymkode: 8c022...f35

Blunkefjes er det mest passivt aggressive jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, NotNaomi said:

Blunkefjes er det mest passivt aggressive jeg vet om.

Du verden, der kan man se. Jeg er så gammel at jeg trodde det fortsatt kan brukes for å vise at noe var ment som en spøk. 

Anonymkode: 8c022...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med deg! Vet ikke hva jeg betegnes som, jeg, her på kg. er 29 år. Har selv fått oppleve eldre (menn som kvinner) som har rakket ned på yngre. Da var jeg 24.

Anonymkode: 460c1...201

29 år er ungt. :)

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes det noe så selvhøytidelig som dagens unge kvinner, disse prinessene mor og far har brukt år på å avle fram?

Anonymkode: 0d33d...154

Se der, ja... :laugh:

Er forresten enig i at unge også kan være greie med eldre, det går begge veier. MEN: de gamle er eldst og skal gå foran med et godt eksempel!

Endret av Ichiko
skrvfl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er mer nedrakkking på eldre kvinner.  De er vist gamle,stygge, feite, vide i høna m.m og derfor av ingen verdi. Mannfolka begynner så blir de ofte akkompagnert av ungjentene. 

Ja så er de sure også. Ikke så rart igrunn 😅

Anonymkode: 3052b...34e

Jeg ser ikke behovet å rakke ned på eldre kvinner. Jeg ser ikke behovet å rakke ned på yngre kvinner. Det å rakke ned på eldre kvinner står nok mannfoka for mest her ja!

Anonymkode: 460c1...201

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du verden, der kan man se. Jeg er så gammel at jeg trodde det fortsatt kan brukes for å vise at noe var ment som en spøk. 

Anonymkode: 8c022...f35

En spøk? Ligger vel mye alvor under ofte.Og mye aggressivitet blir skjult bak"det var bare en spøk".

Du svarte utrolig barnslig i første kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ichiko skrev:

29 år er ungt. :)

Se der, ja... :laugh:

Er forresten enig i at unge også kan være greie med eldre, det gåt begge veier. MEN: de gamle er eldst og skal gå foran med et godt eksempel!

I kg's standard er jeg vel et fossil :fnise:

Enig med den du svarte. For en tøvete kommentar :)

Anonymkode: 460c1...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I kg's standard er jeg vel et fossil :fnise:

Enig med den du svarte. For en tøvete kommentar :)

Anonymkode: 460c1...201

Enig med det du sa til den du svarte :P

Anonymkode: 460c1...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (mann) har sett på jobben at kvinner på rundt 40 har behandlet lærlingene på rundt 20 ganske dårlig. Lærlingene har klaget på dårlig behandling, og de får ansvar og oppgaver de ikke skal ha.

De har sagt at de er glad for at de har mannlige kolleger som tar bedre vare på dem, og er mer forståelsesfulle.

Anonymkode: 79b2c...691

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det lang tid før mannfolka kommer og spammer ned tråden? :P

Endret av Ichiko
whooops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, NotNaomi said:

En spøk? Ligger vel mye alvor under ofte.Og mye aggressivitet blir skjult bak"det var bare en spøk".

Du svarte utrolig barnslig i første kommentar.

Og du virker å være svært humørløs. Tar du ofte det folk sier i verste mening eller var det bare jeg som møtte deg i et uheldig øyeblikk? Jeg har funnet ut at det er bedre å tro at folk er greie på bunnen. Livet blir hyggeligere sånn. Du er sikkert grei du også, men du vil ha godt av å spare klørne til du virkelig trenger dem.

Anonymkode: 8c022...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og du virker å være svært humørløs. Tar du ofte det folk sier i verste mening eller var det bare jeg som møtte deg i et uheldig øyeblikk? Jeg har funnet ut at det er bedre å tro at folk er greie på bunnen. Livet blir hyggeligere sånn. Du er sikkert grei du også, men du vil ha godt av å spare klørne til du virkelig trenger dem.

Anonymkode: 8c022...f35

Nei,jeg elsker humor og ironi,så det er sagt.Og jeg blir veldig sjelden sint.Er langt fra det nå også.Ja,jeg tror nok jeg stort sett er en grei person.Jeg sier ofte det jeg mener da,og det var det jeg gjorde nå.Mulig jeg misforsto.Skal ikke utelukke det :-) i så fall så får jeg beklage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke behovet å rakke ned på eldre kvinner. Jeg ser ikke behovet å rakke ned på yngre kvinner. Det å rakke ned på eldre kvinner står nok mannfoka for mest her ja!

Anonymkode: 460c1...201

Nåja: de rakker nå mye ned på de yngre og. Reduserer dem til hodeløse sexdukker som bør være all inn "for en mann mer eeeeerfaring:fnise: Er jo ikke akkurat et kompliment det heller..

Anonymkode: 02304...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og du virker å være svært humørløs. Tar du ofte det folk sier i verste mening eller var det bare jeg som møtte deg i et uheldig øyeblikk? Jeg har funnet ut at det er bedre å tro at folk er greie på bunnen. Livet blir hyggeligere sånn. Du er sikkert grei du også, men du vil ha godt av å spare klørne til du virkelig trenger dem.

Anonymkode: 8c022...f35

Er det ikke greit å skru av AB når du kritiserer en bruker direkte, eller møtte vi deg i et usikkert øyeblikk? Jeg har funnet ut at det er bedre å si meningen sin med profilnavn i det minste. Livet blir ryddigere sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja: de rakker nå mye ned på de yngre og. Reduserer dem til hodeløse sexdukker som bør være all inn "for en mann mer eeeeerfaring:fnise: Er jo ikke akkurat et kompliment det heller..

Anonymkode: 02304...bd2

Nei, det er dessverre sant det... :frkk:

Anonymkode: 460c1...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ichiko said:

Er det ikke greit å skru av AB når du kritiserer en bruker direkte, eller møtte vi deg i et usikkert øyeblikk? Jeg har funnet ut at det er bedre å si meningen sin med profilnavn i det minste. Livet blir ryddigere sånn.

Jeg kan ikke bruke profilnavn fordi jeg har politianmeldt en bruker for stalking og er blitt anbefalt å ligge lavt, men jeg synes ikke jeg har vært ufin. Jeg slang ut en flåsete men humoristisk ment kommentar og la på en smiley for å være sikker på at folk fikk med seg humoren, men det feilet visst. Hva var det jeg gjorde som var så galt egentlig?

Anonymkode: 8c022...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Ichiko said:

Tar det lang tid før mannfolka kommer og spammer ned tråden? :P

er de i gang, og akkurat på den måten jeg nevnte i et av mine tidligere svar... :) 

Anonymkode: 8c022...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hevn for at dere rakker ned på oss og triumferer med at dere er penest og mest attraktive. Da kjører selvfølgelig vi bulldoser over dere tilbake.  Du snill = jeg snill. Du bitch = jeg bitch. Så enkelt er det i grunnen ;) 

Anonymkode: 8c022...f35

Voksent. De eldre skal være positivte forbilder for de yngere. Harvester of sorrow. 

Anonymkode: bb6f1...93c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan ikke bruke profilnavn fordi jeg har politianmeldt en bruker for stalking og er blitt anbefalt å ligge lavt, men jeg synes ikke jeg har vært ufin. Jeg slang ut en flåsete men humoristisk ment kommentar og la på en smiley for å være sikker på at folk fikk med seg humoren, men det feilet visst. Hva var det jeg gjorde som var så galt egentlig?

Anonymkode: 8c022...f35

Jeg synes bare du holder en noe spydig tone overfor NotNaomi, mens du prøver å forklare det med humor, og her er du "offer" som angripes for humoren.

Egentlig er du et godt eksempel på det denne tråden handler om.

Og når det gjelder å ligge lavt - hvorfor ordner du ikke bare en helt ny profil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...