Gå til innhold

Venninna mi skal ha nr 4...


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Og jeg er helt blank på gave til den lille. De har jo selvsagt alt fra før av.. hva for man?! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en annen tråd her inne om ei som søker tips til hva hun kan gi i babyshower-gave. Kanskje du får noen tips i den tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjekt med nye klær da. Tipper nr 4 får veldig mye arvet

Anonymkode: a7115...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pall med bleier. 

Du kan jo høre med henne om det er noe de ønsker eller trenger. Ellers er jo forbruksvarer til baby greit

Anonymkode: bf82a...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst til å gi noe hun husker. Alle de fire barna har jo samme kjønn så ja, endel blir vel arvet..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ingenting av hverken babyutstyr eller klær når plutselig nummer 4 meldte sin ankomst, så jeg hadde trengt alt😂

Om de nå har det meste ville jeg kjøpt klær du vet vil passe i rett størrelse for årstiden, gjerne noen gode kremer/såpe til baby eller mor eller lignende. Eller noe som vi fikk som var genialt: en liten symbolsk ting til den lille og så ett spill storesøsknene kunne aktivere seg med uten hjelp av voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt at de har litt eget. :)

Til min nummer tre satte jeg pris på ting vi fikk som koseklut, kosedyr, biteleker, og litt klær i barselgave. 

De arver mye, men må vite at barn er ofte veldig bevisst på hvilke bamser som hører til hvem. Så det er ikke alt som arves. Og forbruksvarer er også kjekt. 

Til nr tre fikk jeg en kurv med litt kosedyr, litt forbruksvarer til meg og den lille fra søsteren min. Elsket det og bare venter på å lage en lignende kurv til noen nære. De lå bare bli gravide først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmestrikk er alltid en slager her! Om hun venter nå i vinter trenger man jo både bittesmå ull-luer, votter og sokker. Kosepledd/kosedyr er og fine, de går ikke i arv her. (Største tviholder fremdeles på sitt babyteppe 9 år gammel, så glad de har hvert sitt tantestrikka teppe, håper å få et nytt til tredje) Plagg og tepper av god kvalitet er supre gaver, enten de er hjemmelaget eller kjøpt. Dessuten, på fjerde barn må man regne med at mye av plaggene som har gått i arv fram tll da begynner å bli utslitt/oppbrukt.

Ellers satt jeg stor pris på sånn avtrykk av hånd/fot, med ramme til bilde. Og ønsker meg en sånn "boka om meg" bok til mageboeren denne gangen, og. Om jeg ikke får i gave, får jeg kjøpe selv.

Og med større barn pluss baby ville jeg satt stor pris på barnepass! Hva med hjemmelaget klippekort på aktiviteter med de større barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babytepper (koselig om det kan være personlig, og deretter gå i arv til disse barnas fremtidige barn:)), kosebamser, «babybok», smykker osv om det er jenter, tøfler (slikt blir ofte utslitt), sånn «kit» til å lage håndavtrykk og fotavtrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ferdige middager for en uke fremover? Barseltiden er strevsom i seg selv, og når man har 3andre barn som krever sitt, så er det godt med noe som bare kan varmes. :)

Eget teppe til minste, en god ulldress, min første bok, etc

Anonymkode: 39d66...173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...