Gå til innhold

Da man har blitt mindre attraktiv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 2 årene vært svært syk. Før dette var jeg sprudlende, pen, normalvektig, trente, studerte og jobbet. Var singel da og, men da var det ikke noe problem, for det manglet jo ikke på interesse. Men grunnet sykdommen har jeg lagt på meg, og ansiktet mitt har blitt styggere. Jeg er ikke like sprudlende, og aktivitetsnivået mitt er lavt. Så min attraktivitet har jo dalt betraktelig. Men jeg faller jo fortsatt for de samme mennene. Problemet er at nå vil jo ikke de ha meg. Jeg har og alltid hatt en greie for svært smarte menn. Men de vil jo ikke ha en syk middels utseende kvinne.

Noen som har opplevd noe lignende? Og noen som har tips til hvordan senke mine krav til menn.

Anonymkode: e051d...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har de siste 2 årene vært svært syk. Før dette var jeg sprudlende, pen, normalvektig, trente, studerte og jobbet. Var singel da og, men da var det ikke noe problem, for det manglet jo ikke på interesse. Men grunnet sykdommen har jeg lagt på meg, og ansiktet mitt har blitt styggere. Jeg er ikke like sprudlende, og aktivitetsnivået mitt er lavt. Så min attraktivitet har jo dalt betraktelig. Men jeg faller jo fortsatt for de samme mennene. Problemet er at nå vil jo ikke de ha meg. Jeg har og alltid hatt en greie for svært smarte menn. Men de vil jo ikke ha en syk middels utseende kvinne.

Noen som har opplevd noe lignende? Og noen som har tips til hvordan senke mine krav til menn.

Anonymkode: e051d...f91

Øk attraktiviteten din ved å gå ned i vekt. Problem løst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har de siste 2 årene vært svært syk. Før dette var jeg sprudlende, pen, normalvektig, trente, studerte og jobbet. Var singel da og, men da var det ikke noe problem, for det manglet jo ikke på interesse. Men grunnet sykdommen har jeg lagt på meg, og ansiktet mitt har blitt styggere. Jeg er ikke like sprudlende, og aktivitetsnivået mitt er lavt. Så min attraktivitet har jo dalt betraktelig. Men jeg faller jo fortsatt for de samme mennene. Problemet er at nå vil jo ikke de ha meg. Jeg har og alltid hatt en greie for svært smarte menn. Men de vil jo ikke ha en syk middels utseende kvinne.

Noen som har opplevd noe lignende? Og noen som har tips til hvordan senke mine krav til menn.

Anonymkode: e051d...f91

Smarte menn vet at det er det som sitter mellom øra som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte smarte menn foretrekker kvinner som også er ekte smarte. Jeg er kjempestygg (BMI på 44) og er samboer med en mann som har doktorgrad og anses for å være en av de mest lovende unge forskerne innen sitt felt.

Anonymkode: 38550...bf5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut å gå. Og senk kravene. Husk du er jo eldre. Noen kg for mye er ikke farlig. Menn vil ha oppegående, fungerende og ikke trøtteslitne kvinner. Du må nok ta tak selv om du synes selv du har fallert.

Anonymkode: 7642b...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ekte smarte menn foretrekker kvinner som også er ekte smarte. Jeg er kjempestygg (BMI på 44) og er samboer med en mann som har doktorgrad og anses for å være en av de mest lovende unge forskerne innen sitt felt.

Anonymkode: 38550...bf5

Så det neste smarte du gjør nå er å gå ned i vekt regner jeg med? Og bli attraktiv? 

Anonymkode: 0baa1...6b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at selvtilliten din ikke er som før, pga vektøkningen? Menn merker jo fort om du er usikker på deg selv, og det er kanske derfor du er mindre attraktiv. Du skriver også at du ikke er like sprudlende lenger... tror nok det er mange faktorer her som spiller inn, ikke bare at du lagt på deg. :) man tenker alltid verre om seg selv og det er ikke sikkert ansiktet ditt har blitt stygt, selv om du føler det selv<3

Endret av Suppetuppe
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Suppetuppe said:

Kan det være at selvtilliten din ikke er som før, pga vektøkningen? Menn merker jo fort om du er usikker på deg selv, og det er kanske derfor du er mindre attraktiv. Du skriver også at du ikke er like sprudlende lenger... tror nok det er mange faktorer her som spiller inn, ikke bare at du lagt på deg. :) man tenker alltid verre om seg selv og det er ikke sikkert ansiktet ditt har blitt stygt, selv om du føler det selv<3

Troooor du glemte et ord, så jeg tok meg den frihet; sier meg enig i innlegget ditt ellers.

Til TS: ta så godt vare på helsen din du bare kan, gjør sunne og gode ting for deg selv. Våg å "dyrke deg selv" og egne interesser, gi deg selv tid, så vil du føle deg bedre etterhvert. Da vil du se bedre ut også, ikke minst i egne øyne, for dét er kanskje det viktigste. Ønsker deg lykke til! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ekte smarte menn foretrekker kvinner som også er ekte smarte. Jeg er kjempestygg (BMI på 44) og er samboer med en mann som har doktorgrad og anses for å være en av de mest lovende unge forskerne innen sitt felt.

Anonymkode: 38550...bf5

Det er ikke så smart å være så overvektig da...

Anonymkode: 03a33...5a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ichiko skrev:

Troooor du glemte et ord, så jeg tok meg den frihet; sier meg enig i innlegget ditt ellers.

Til TS: ta så godt vare på helsen din du bare kan, gjør sunne og gode ting for deg selv. Våg å "dyrke deg selv" og egne interesser, gi deg selv tid, så vil du føle deg bedre etterhvert. Da vil du se bedre ut også, ikke minst i egne øyne, for dét er kanskje det viktigste. Ønsker deg lykke til! :)

Oii det har du helt rett i😂 så flaut! Takk for at du sier ifra, skal endre med en gang😙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Suppetuppe said:

Oii det har du helt rett i😂 så flaut! Takk for at du sier ifra, skal endre med en gang😙

Bare hyggelig :)  skjønte jo hva du egentlig mente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke så smart å være så overvektig da...

Anonymkode: 03a33...5a4

Det er ikke så smart å disse folk skjult bak AB da...

...spesielt ikke når du ikke vet noe om hvorfor vedkommende er overvektig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det neste smarte du gjør nå er å gå ned i vekt regner jeg med? Og bli attraktiv? 

Anonymkode: 0baa1...6b7

Jeg er jo attraktivt. For samboeren min. 

Og ja, jeg skal gå ned i vekt. Ikke for å bli mer attraktiv, men for å være frisk. La, som TS, på meg av sykdom. Var fullstendig invalidisert i svangerskapet og lenge etterpå. 

Anonymkode: 38550...bf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette forumet har en merkelig tankemåte. 

Husker jeg var veldig forelsket i en på VGS, det er maaange år siden og vi er fortsatt gode venner. For tre år siden fikk han depresjon og gikk opp i vekt. Jeg syntes fortsatt at personen var attraktiv. I dag har han gått ned i vekt, men han er fortatt like attraktiv for meg selvom han har gått ned i vekt.

Skal myyyyye til før en person man liker blir mindre attraktiv. 

Eller... Man er vel tydeligvis forskjellig.

Anonymkode: 03291...e19

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ekte smarte menn foretrekker kvinner som også er ekte smarte. Jeg er kjempestygg (BMI på 44) og er samboer med en mann som har doktorgrad og anses for å være en av de mest lovende unge forskerne innen sitt felt.

Anonymkode: 38550...bf5

"Ekte smarte menn" (hva nå det betyr, det høres ikke ut som en smart formulering) har helt individuelle preferanser som ikke kan grupperes kategorisk, akkurat som for hele menneskeheten forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette forumet har en merkelig tankemåte. 

Husker jeg var veldig forelsket i en på VGS, det er maaange år siden og vi er fortsatt gode venner. For tre år siden fikk han depresjon og gikk opp i vekt. Jeg syntes fortsatt at personen var attraktiv. I dag har han gått ned i vekt, men han er fortatt like attraktiv for meg selvom han har gått ned i vekt.

Skal myyyyye til før en person man liker blir mindre attraktiv. 

Eller... Man er vel tydeligvis forskjellig.

Anonymkode: 03291...e19

Er litt enig i dette. Om man har funnet noen veldig attraktiv (både fysisk og psykisk) så henger det gjerne så godt i at følelsen forblir selv om personen har «forfalt» litt. Tenker menn flest sånn også? 

Anonymkode: a55b7...4c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekte smarte menn foretrekker kvinner som også er ekte smarte. Jeg er kjempestygg (BMI på 44) og er samboer med en mann som har doktorgrad og anses for å være en av de mest lovende unge forskerne innen sitt felt.

Anonymkode: 38550...bf5

Han trenger ikke væreværken kjekk, attraktiv, eller sosial intelligens av den grunn

Anonymkode: fe895...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekte smarte menn foretrekker kvinner som også er ekte smarte. Jeg er kjempestygg (BMI på 44) og er samboer med en mann som har doktorgrad og anses for å være en av de mest lovende unge forskerne innen sitt felt.

Anonymkode: 38550...bf5

Folk med doktorgrad er ikke smartere enn andre, de har bare spesialisert seg på et bestemt område. Og liker å jobbe med forsking, det krever ikke mer enn mye annet, det er bare en annen måte å jobbe på.

Anonymkode: fe895...922

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Men jeg faller jo fortsatt for de samme mennene. Problemet er at nå vil jo ikke de ha meg. Jeg har og alltid hatt en greie for svært smarte menn. Men de vil jo ikke ha en syk middels utseende kvinne.

Noen som har opplevd noe lignende? Og noen som har tips til hvordan senke mine krav til menn.

Anonymkode: e051d...f91

Du skriver jo ikke hvor syk du er. Om du ikke er for syk så burde du jo fortsatt ha sjansen på svært smarte menn.  

 

Anonymkode: ce587...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...