Gå til innhold

Noen som har hoppa i fallskjerm?


Fame

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal hoppe i fallskjerm i Kenya til helga og jeg gruer meg så intenst at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg :bond: Men må liksom bare få gjort det

 Hva var deres opplevelse av hoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stillheten som fulgte etter at skjermen foldet seg ut er kult! Først et øredøvende sus mens du raser nedover, så åpner skjermen seg og vips, helt stille. Og ikke minst lettelsen over at skjermen virket ;) Selve hoppet var litt fælt, stå på vingen og hoppe ut av et fly, den satt langt inne. 

Anonymkode: 08f34...846

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fame said:

Hei! Jeg skal hoppe i fallskjerm i Kenya til helga og jeg gruer meg så intenst at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg :bond: Men må liksom bare få gjort det

 Hva var deres opplevelse av hoppet?

Diani Beach? Jeg er her nå og jeg hoppet med dem for to år siden. De er kjempedyktige og seriøse og det er et av få steder i verden hvor du kan hoppe barbeint og lande på stranden! :) 

Anonymkode: 1bec0...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diani Beach? Jeg er her nå og jeg hoppet med dem for to år siden. De er kjempedyktige og seriøse og det er et av få steder i verden hvor du kan hoppe barbeint og lande på stranden! :) 

Anonymkode: 1bec0...2be

Diani Beach ja ^_^ Så godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker første hoppet som et kick uten like. Husker ikke så mye fra døra i flyet til jeg hang i skjermen. Da kom det noen rop av ren lykke. Det hørte de nede på bakken, ble jeg fortalt😁 Du kommer ikke til å angre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Fame said:

Diani Beach ja ^_^ Så godt å høre!

Hvor i området skal du bo? ☺️ Jeg har en haug av gode tips av ting man må få med seg og restauranter å prøve/skippe, si ifra om du vil vite

Anonymkode: 1bec0...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i området skal du bo? ☺️ Jeg har en haug av gode tips av ting man må få med seg og restauranter å prøve/skippe, si ifra om du vil vite

Anonymkode: 1bec0...2be

Vi skal bare være der fra fredag til søndag :P Skal bo i Bahari Dhow ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...