Gå til innhold

kvinner tenner ikke på penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste på nettopp på et annet nettforum hvor en skrev at kvinner tenner ikke på synet av penis ei heller av mannskroppen. Mens at menn tente på synet av en spesifik vagina og av kvinnekroppen generelt, Noen kvinner som kjenner seg igjen i dette?

Anonymkode: cd3db...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre det blir brukt spekulum kan man ikke se vagina. Tror uansett ikke det er så mange menn som blir kåt av å se en tilfeldig kvinnes underliv  

Anonymkode: 97d99...f3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre det blir brukt spekulum kan man ikke se vagina. Tror uansett ikke det er så mange menn som blir kåt av å se en tilfeldig kvinnes underliv  

Anonymkode: 97d99...f3a

Hvis jeg hadde skrevet dette, ville jeg blitt utestengt fluksens. For moderatorene er jeg som en rød klut fordi jeg av og til gjør oppmerksom på hva som er korrekte betegnelser. Det er utestengingsgrunn av verste klasse!

Du har selvfølgelig rett. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,  blir ikke kåt av å se en penis i det hele tatt.  Men elsker menn Uansett,  og elsker å ha sex med min samboer d. Eks

 

Anonymkode: be4e6...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke kåt av å se en random penis med mindre den er skikkelig stor og mannen er dritlekker. Men blir kåt av å se penisen til menn jeg VET kan levere varene bra i senga, altså mer kåt av det jeg vet akuratt den spesifikke penisen kan gjøre.

Anonymkode: a63f6...9ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir ikke kåt av å se en random penis med mindre den er skikkelig stor og mannen er dritlekker. Men blir kåt av å se penisen til menn jeg VET kan levere varene bra i senga, altså mer kåt av det jeg vet akuratt den spesifikke penisen kan gjøre.

Anonymkode: a63f6...9ce

Glemte å skrive at dette gjaldt i sex sammenheng, Ikke noen penis bilder. Og ifølge innlegget på det andre forumet så tente ikke kvinner på synet av penisen til mannen som de er iferd å ha sex med.

Anonymkode: cd3db...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri når av en penis. For meg må det være fysisk tiltrekning til personen for å få meg tent. Jeg må ha fått forelskelsesfølelser, før jeg kjenner lyst for en annen. 

Anonymkode: 3e59f...816

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER mannekroppen og penisen. Altså..ALT

På han jeg er tiltrukket av

Anonymkode: 2a0fe...27f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på penis, når det er en mann jeg liker og tenner på. Ser jeg en random penis betrakter jeg den helt rasjonelt. Og kritisk, må jeg innrømme. Litt som om jeg hadde plukket opp en merkelig snegle i hagen. Jeg betrakter form, farge, glans og "ekkelhet". Den er noe fremmed, og ikke spesielt tiltalende. 

På en mann jeg liker er den imidlertid ikke fremmed, men noe jeg vet at jeg vil nyte. Og den er fantastisk! 

Anonymkode: 8c231...444

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenner ikke på "random" peniser eller ukjente halvdvaske mannekropper, så vær snill å slutt og sende "dicpiks" eller selfies i bar overkropp med mindre jeg dater deg.

 

 

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å skrive at dette gjaldt i sex sammenheng, Ikke noen penis bilder. Og ifølge innlegget på det andre forumet så tente ikke kvinner på synet av penisen til mannen som de er iferd å ha sex med.

Anonymkode: cd3db...871

Svaret er fortsatt nei, det er ikke penisen jeg tenner på, men det jeg vet venter - altså om jeg har hatt sex med han før og vet sexen blir bra, eller om jeg er forelsket i personligheten og gleder meg til sexen når jeg ser han pakker ut penis.

Anonymkode: a63f6...9ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Som alt annet i hele verden, er det selvfølgelig individuelt. Jeg tenner ikke på tilfeldige penisbilder av fremmede menn, men om jeg tenner på penisen til partneren min? OH YES. Det er det mest tennende i hele verden. Jeg kunne ligget og sett på den i timesvis. For meg er det selve symbolet på sex og maskulinitet, og jeg kan lett bli våt utelukkende av det synet uten noe form for berøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg tror ikke at kvinner er tiltrukket av mannekroppen. Det er jo forståelig nok, den er jo ganske kjedelig å se på. 

Dette er nok forklaringen på hvorfor majoriteten kvinner har jentesex, men de har kanskje ikke helt tørt ta skrittet fullt ut ved å finne forhold med andre kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

Nei jeg tror ikke at kvinner er tiltrukket av mannekroppen. Det er jo forståelig nok, den er jo ganske kjedelig å se på. 

Dette er nok forklaringen på hvorfor majoriteten kvinner har jentesex, men de har kanskje ikke helt tørt ta skrittet fullt ut ved å finne forhold med andre kvinner.

Du har et poeng, Det er jo ingen hemmelighet at de fleste kvinner er villige til å ha jentesex.

Anonymkode: cd3db...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland har en klar mening om denne saken, de leker ikke butikk. hva betyr familieverdier, troskap og utholdenhet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har et poeng, Det er jo ingen hemmelighet at de fleste kvinner er villige til å ha jentesex.

Anonymkode: cd3db...871

Ja, stadig flere kvinner velger nå å gå for andre kvinner. Som sagt er det ikke rart så kjedelige som menn ser ut. Damer tiltrekkes ikke av en maskulin kropp eller en penis. De kvinner som ligger med andre kvinner blir faktisk hyllet og det oppfordres på det sterkeste da det viser til at kvinnen er sterk, selvstendig, trygg på seg selv, har god smak og er frigjort fra patriarkiet. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/sex-og-samliv/ny-studie-om-unge-nordmenns-sexvaner-kvinner-tester-sex-med-kvinner/a/23666227/

Det skjer ikke bare i menns fantasier. For heterofile kvinner er det slett ikke så uvanlig at de prøver ut sex med andre kvinner, viser ny norsk studie.

http://pluss.vg.no/2017/10/22/2972/2972_24165434

Ny trend:
Heterofile kvinner har sex med andre kvinner

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så tenner menn mer visuelt enn kvinner.

Jeg blir ikke kåt av å se en penis. Jeg blir kåt av mannen som penisen er festet på. 

Tips, ikke vær så opptatt av penisen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kåt av mannen som jeg liker, da også penisen selvsagt.

Men, ikke "bare av en random" penis. 

Anonymkode: 00f81...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...