Gå til innhold

Onkel skriker ut at jeg er homo!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Onkelen min skriker dette ut så ofte han kan. Hvis vi venter på bussen så er det ‘KOM IGJEN HOMO!!’ Sitter vi på kafé så er det ‘DU ER SÅ HOMO!!’ når jegsier en vits. Er vi på butikken så er gulerøttene homo, er vi på fotballkamp så er dommeren en homo. Det er homo ditt og homo datt. Alt er så HOMO! Også er det jo spesielt dette at han liker å kalle meg homo. Hele forbanna tiden! HOMO HOMO HOMO! Jeg er bifil men det vet ikke han og uansett er jeg så lei av all denne homopraten hans. What to do? 

Anonymkode: 3d6bb...573

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finn deg en ny onkel. 

Anonymkode: b08ae...a55

Saklig 

Anonymkode: 3d6bb...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en ungdomsskoleelev. Spør ham om han er homo siden han er så opptatt av homofile.

Anonymkode: ba439...34b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tilbringe tid med fyren da vel. Hvorfor er han med overalt?

Anonymkode: af5ba...5cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare si rett ut til han at du er pisslei homomaset? Fyren høres enormt barnslig og enspora ut. Jeg ville parkert han og samtidig unngått å henge noe særlig med han for å markere at han ikke er særlig godt selskap. Da skjerper han seg kanskje.

Han tror sikkert han er tøff.

Anonymkode: 68914...f19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du er lei av at han sier homo til alt. At det blir for mye og at ingen synes det er morsomt. At det bare er pinlig. Si at han må kutte det ut når han er sammen med deg, ellers må han dra sammen med noen andre.

Anonymkode: c0ddf...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er onkelen din?
Det virker som dere tilbringer mye tid sammen, og har et godt forhold. Kan du ikke fortelle han at du er lei det pratet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Saklig 

Anonymkode: 3d6bb...573

Homo

Anonymkode: bf627...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kall han mongo så holder han sikkert kjeften sin. 

Anonymkode: b63d3...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kall han molbo så holder han sikkert kjeften sin. 

Anonymkode: b63d3...f5b

Rettet den for deg. 

Anonymkode: b5256...740

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier fra når folk bruker "homo" som skjellsord, for det høres ikke positivt lada ut. Det er kanskje lettere for meg å gjøre det uanstrengt, som ikke er lesbisk sjøl, men jeg har null problem med å være gledesdreper i den sammenhengen. For hver person jeg kan få til å slutte å bruke det som skjellsord, er jeg svært fornøyd. Det er helt innafor å si fra. Konstruktiv kritikk. Det er på grunn av holdningene som ligger bak å bruke ordet som skjellsord som gjør at selvmordsraten er så høy blant ikke heterofile. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...