Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Hun merker jo enten ikke i det hele tatt, eller helt feil.  Og det er jo rett og slett DenLykkeligeFamilie(tm) de selger. Tragisk.         Pene bilder, pene folk, bevares. Men man eier altså ikke ungene sine. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt mindre selger dem. Tragisk. Latterlig. Helt ufattelig at folk går på dette. En oppblåst ballong av «familielykke» som fremvises for penger. Mer kynisk får du det ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
På ‎21‎.‎03‎.‎2018 den 18.51, Døgnvill skrev:

Da flyttet de i dag til USA, ref innlegg på både FB og bloggen hennes. 

Ser at noen av innleggene er merket som reklame, men det er helt feil merking så de har tydeligvis ikke gidda å lese reglene skikkelig.
Jeg så også på IG om det ene bildet hun postet fra hun og eldstemann var i Finland nylig. Der har hun brukt knaggen #presstrip
Stor sannsynlighet for sponsa tur eller?

Så det blir jo spennende å se fremover om de merker kommende innlegg KORREKT eller om de prøver å sno seg unna slik de har gjort i altfor lang tid. En annen ting er hvorvidt de skåner ungene mer for bilder eller om det blir samme løpet, eller om det blir enda verre i tro amerikansk stil...

Titta innom i kjedsomheten: den turen til Finland ser ut til å være sponset av reima, selv om hun overhodet ikke fikk hverken sponsor (!) eller reklamen fram på noe særlig god måte. Kan det kanskje vært visit finland som bare ville ha finlandsreklame? Men det stod hele tiden noe slags #reima-experience.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er på sponset tur, men fra hvem? Skal ikke det merkes med firmanavn? 

(Ser hun skriver på engelsk nå (bloggen), så mulig det er et amerikansk firma.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kollontaj said:

De er på sponset tur, men fra hvem? Skal ikke det merkes med firmanavn? 

(Ser hun skriver på engelsk nå (bloggen), så mulig det er et amerikansk firma.)

Hun har vel skrevet på engelsk tidligere, når de har vært på utenlandsturer. Men har bare venta på at hun skal bytte språk nå som de bor i det oh store landet. 
Åh ja da, de er sponset opp og ned, men ingen merking. Har ikke orket gå inn på bloggen på en stund. Klarer bare ikke det overeksponerte greiene altså. Men ser jo når hun deler noe på FB og IG at merkingen ikke er til stede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha88

Tror det var en «amerikansk agent» som skulle sponse. Aner ikke hvem, det kommer jo ikke frem på hverken blogg eller insta. 

Så forøvrig at klærne fra finlandsturen er sponset av Stormberg ref siste innlegg på blogg/insta. Men fra bildene under turen ble ingen av klærne merket med noe som helst. Er det ikke litt shady å komme med et eget reklameinnlegg for Stormberg en mnd etter turen? 

Litt usikker på hva målet med den turen til USA er, ser jo ut som de er på en vanlig ferie hvor de slenger ut reklameinnlegg i diverse kanaler og eksponerer ungene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Aloha88 said:

Tror det var en «amerikansk agent» som skulle sponse. Aner ikke hvem, det kommer jo ikke frem på hverken blogg eller insta. 

Så forøvrig at klærne fra finlandsturen er sponset av Stormberg ref siste innlegg på blogg/insta. Men fra bildene under turen ble ingen av klærne merket med noe som helst. Er det ikke litt shady å komme med et eget reklameinnlegg for Stormberg en mnd etter turen? 

Litt usikker på hva målet med den turen til USA er, ser jo ut som de er på en vanlig ferie hvor de slenger ut reklameinnlegg i diverse kanaler og eksponerer ungene. 

For normale folk er det shady ja. For disse så er det helt andre ting som gjelder. *rister på hodet...* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har heller ikke skjerpet seg med annonseringen/merkingen. Ser hun har lagt inn hæshtag reklame på en promille av innleggene, men det er fremdeles feil merket og meget feil plassert.
Skulle jo trodd at FO snart hadde sett på saken ettersom det er en del her inne som har meldt henne inn. Men ser ikke sånn ut i alle fall.

Endret av lillesky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er så kleint når folk reklamerer for hårtabletter.

hu skryter av at håret er blitt så fint og sunt og hele pakka. Det ser jo helt 100% likt ut som det alltid har gjort :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bambi1995 said:

Syntes det er så kleint når folk reklamerer for hårtabletter.

hu skryter av at håret er blitt så fint og sunt og hele pakka. Det ser jo helt 100% likt ut som det alltid har gjort :P

Jeg skjønner ikke hvorfor hun vil reklamere for de der engang. Hun har alltid hatt utrolig fint hår. :hjerte:
What a waste av reklame..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I dag fikk jeg vite at de kommer hjem etter 3 måneder der borte. Så de har vel 2 måneder igjen eller noe sånn.
De ville gi seg selv de månedene for å se hvordan ungene tilpasset seg klima/språket og hvordan det gikk økonomisk.
Men de kommer til å reise tilbake igjen etterpå. Bare en kjapp tur hjem først. 

Jeg ser på IG-historien hennes at det er fremdeles ingen merking på samarbeid og sponsing. Så dette som FO gikk så hardt ut og sa at de skulle følge mye mer nøye med i SoMe. Det har jeg slutta å håpe på. 
Når det gjelder å la ungene være i rampelyset så har det heller ikke blitt noe bedre, dessverre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha88
3 minutter siden, Døgnvill skrev:

I dag fikk jeg vite at de kommer hjem etter 3 måneder der borte. Så de har vel 2 måneder igjen eller noe sånn.
De ville gi seg selv de månedene for å se hvordan ungene tilpasset seg klima/språket og hvordan det gikk økonomisk.
Men de kommer til å reise tilbake igjen etterpå. Bare en kjapp tur hjem først. 

Jeg ser på IG-historien hennes at det er fremdeles ingen merking på samarbeid og sponsing. Så dette som FO gikk så hardt ut og sa at de skulle følge mye mer nøye med i SoMe. Det har jeg slutta å håpe på. 
Når det gjelder å la ungene være i rampelyset så har det heller ikke blitt noe bedre, dessverre. 

Utrolig at det går an å leve på eksponere seg selv og ungene i SO. Og i tillegg ikke evne å merke reklame riktig. For en verden vi lever i.

Så forresten et intervju med henne hvor hun kom med tips om hvordan man kunne sanke flere følgere. I den sammenheng fortalte at eldste sønnen sitt nyfødt bilde var blitt stjålet fra hennes/mannens Facebook-side og manipulert og delt i en fransk pedofiligruppe på nett.( nei, dette er ikke spekulasjoner, Google IT)

At de ikke er vettskremt etter noe sånt fatter jeg ikke! Fortsetter å dele bilder av et av barna blant annet, nesten uten klær(ref ananasbildet på instragram profilen til Monica) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig harry å eksponere ungene på den måten. Manglende merking gjør hele «pakka» de selger veldig lite troverdig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Aloha88 skrev:

Utrolig at det går an å leve på eksponere seg selv og ungene i SO. Og i tillegg ikke evne å merke reklame riktig. For en verden vi lever i.

Så forresten et intervju med henne hvor hun kom med tips om hvordan man kunne sanke flere følgere. I den sammenheng fortalte at eldste sønnen sitt nyfødt bilde var blitt stjålet fra hennes/mannens Facebook-side og manipulert og delt i en fransk pedofiligruppe på nett.( nei, dette er ikke spekulasjoner, Google IT)

At de ikke er vettskremt etter noe sånt fatter jeg ikke! Fortsetter å dele bilder av et av barna blant annet, nesten uten klær(ref ananasbildet på instragram profilen til Monica) 

Ja, hva var det der, egentlig? Skulle det være søtt? Jeg fatter ikke greia. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Skogspike skrev:

Ja, hva var det der, egentlig? Skulle det være søtt? Jeg fatter ikke greia. 

er det fjernet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha88
44 minutter siden, Hege899 skrev:

er det fjernet ?

Nei,ligger på hennes IG. Må bla litt nedover. Hun og det ene barnet står på en terrasse og poserer med ananas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare jeg som får sånn fjortiss-assosiasjoner av bildene hennes, med poseringen og fjortistegn? Det er så kleint å se på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...